Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 129 130 [131] 132   Dolje

Autor Tema: BMW R1200GS ADVENTURE  (Posjeta: 310740 )

Eventum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 272
  • Vozi: Leonardo 125 / GSA LC
  • Lokacija: Zagreb - Havišće - Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3250 : 07. Veljača 2018, 23:43:52 »

Lijep i pouzdan... zadnja godina ADV zračnjaka... kada ga vidim malo mi žao kaj sam svog prodao i prešao na ADV LC-a.
Sretno!!!

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 312
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3251 : 08. Veljača 2018, 09:19:10 »

2013.g.
16.000km ima sad.

To je onaj iz Rijeke?

Koje su prednosti zračnog u odnosu na LC?
Evidentirano

brki-ka

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19
  • Lokacija: Karlovac
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3252 : 08. Veljača 2018, 09:40:34 »

Jako dobar  :0648: da zadnji zračnjak....
Evidentirano
Krenuo od Tomos-a završio na bavarskom drlu :-)

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 359
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3253 : 08. Veljača 2018, 09:46:39 »

To je onaj iz Rijeke?

Koje su prednosti zračnog u odnosu na LC?

Da iz Rijeke.
Nemam pojma ima li ili nema prednosti. Htio sam bas zadnju seriju GSA zračnjaka.
Evidentirano
 

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 549
  • Vozi: Vozi: DRZ, GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3254 : 08. Veljača 2018, 10:57:33 »

Dali se isplati na te "stare" modele  ugrađivat Navigator il kupit neki Tom Tom il Garmin?
Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 359
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3255 : 08. Veljača 2018, 11:38:08 »

Gdje se nalazi priključak (konektor) za GPS na GSA? Ispod svjetla ili?
Evidentirano

NemoHR

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 389
  • Lokacija: Opatija
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3256 : 08. Veljača 2018, 12:42:08 »

Gdje se nalazi priključak (konektor) za GPS na GSA? Ispod svjetla ili?
Ispod kljuna.

Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 359
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3257 : 08. Veljača 2018, 12:50:34 »

Pretpostavljam da moram kupit neki dodatak da bi mogao spojit zice od garmina na taj konektor? Sigurno neki posebni konektor koji kosta 200 kn 😀
Evidentirano

NemoHR

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 389
  • Lokacija: Opatija
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3258 : 08. Veljača 2018, 12:54:18 »

Pretpostavljam da moram kupit neki dodatak da bi mogao spojit zice od garmina na taj konektor? Sigurno neki posebni konektor koji kosta 200 kn
http://www.nippynormans.com/horns-and-accessories/lead-for-connecting-any-garmin-or-tomtom-gps-into-the-bmw-harness
Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 359
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3259 : 08. Veljača 2018, 13:14:02 »

Vidovit sam  :LOL:

Thx  :palacgore:
Evidentirano

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7535
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3260 : 08. Veljača 2018, 15:12:43 »

Pretpostavljam da moram kupit neki dodatak da bi mogao spojit zice od garmina na taj konektor? Sigurno neki posebni konektor koji kosta 200 kn 😀

Nosač Garmina sam na tom modelu (2011.) spojio direktno na akumulator bez ikakvih problema.
Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 359
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3261 : 08. Veljača 2018, 16:38:34 »

Al ti se onda ne pali i gasi na ključ.
Evidentirano

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7535
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3262 : 08. Veljača 2018, 18:05:45 »

To me nije mučilo jer nije imao mogučnost zaključavanja GPSa
tj. skidao sam ga kad sam ostavljao motor.
Evidentirano

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2302
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3263 : 08. Veljača 2018, 19:31:16 »

Kaj GPS nema gumb za isključivanje  :misli:
Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 359
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3264 : 08. Veljača 2018, 20:22:06 »

Ima, ali koliko puta mi se dogodilo da ga zaboravim iskljucit.
Evidentirano

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 549
  • Vozi: Vozi: DRZ, GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3265 : 08. Veljača 2018, 21:03:14 »

Ima, ali koliko puta mi se dogodilo da ga zaboravim iskljucit.
A kolko sam ga puta ostavi na motoru!  :D
Evidentirano

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2302
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3266 : 08. Veljača 2018, 21:16:51 »

Nije vama lako  :LOL: niš onda kupit nekakav na kojem je  BMW logo, on se sigurno zaključava i gasi, jes da malo više košta ali 'ko ga j...e  jenput se živi  :mrgreen:
Evidentirano

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 549
  • Vozi: Vozi: DRZ, GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3267 : 08. Veljača 2018, 21:32:39 »

Nije vama lako  :LOL: niš onda kupit nekakav na kojem je  BMW logo, on se sigurno zaključava i gasi, jes da malo više košta ali 'ko ga j...e  jenput se živi  :mrgreen:
I Garmin se da zaključavat protiv "poštenih" lopova, a to kaj ostane pod strujom nišata se nemre desti pa da ostane i cijelu noć.
Evidentirano

Eventum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 272
  • Vozi: Leonardo 125 / GSA LC
  • Lokacija: Zagreb - Havišće - Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3268 : 14. Veljača 2018, 09:55:40 »

Koje su prednosti zračnog u odnosu na LC?

Uspoređujući GSA, možda je stvar i navike, ali meni je to kod OC-a:
- bolji položaj prekidača za uključivanje žmigavaca, samim tim i bolje riješeno uključivanje sva četiri. Kod LC-a, kada nosim rukavice, a nosim ih uvijek, moram malo pomaknuti udesno lijevu ruku jer u suprotnom ne mogu uključiti žmigavac. Stvarno iritantno jer tada realno više ne držiš čvrsto upravljač s obje ruke, a zna biti neugodno ako voziš neki makadam ili neku od lokalnih rupćagastih cesta.

- vizir (1), govorim o originalnom, kod LC-a se iritantno trese kao da će vrlo brzo otpasti dok je kod OC-a čvrst. Kod OC-a sam znao jaknu objesiti na vizir, dok se kod LC-a to ne usudim jer mi se čini da bi nešto moglo puknut, a to valjda dovoljno govori...

- vizir (2), govorim o originalnom, visina kod LC-a zahtijeva aftermarket dodatak na vrhu kako bi se izbjegla turbulencija pri većim brzinama, unatoč maksimalno podešenoj visini. Kod OC-a mi to nije trebalo, dakle OC ima viši vizir ili je bolje postavljen. Kod LC-a postavljanje tog dodataka ima i negativan efekt lošije vidljivosti jer smeta pri pogledu.

- rezervoar veći 2l (32l vs 30l), nije nešto značajno, al zna dobro doći

- bočni nogar dobro dizajniran i na pravom mjesto, dok je kod LC-a malo pomaknut naprijed i ima malu glupu navarenu "cjevčicu" koju trebaš gađati da bi ga spustio... katastrofa

- pratiš nivoa ulja, kod LC-a pratiš i nivo rashladne tekućine

- nema hladnjaka tekućine, pa nema potencijalne opasnosti da će neki kamen završiti u hladnjaku, odnosno da će hladnjak početi puštati vodu

- općenita kvaliteta izrade mi se čini bolja kod OC-a, ipak malo manje elektronike mi daje osjećaj da bi potencijalnih pizdarija moglo biti manje kod OC-a

Naravno, LC ima svojih prednosti pred OC-om, odnosno konkretno to je sam pogonski agregat koji je daleko življi (razlika u snazi 10kW), ima bolja svjetla (obožavam njegova LED svjetla, mada sada već ima aftermarket LED svjetala i za OC-a, po cijeni od 500EUR) i nekako moderniji izgled.
Mjenjač u šaltanju na nižim brzinama, kada se motor zagrije, lupa i kod jednog i kod drugog  :cry:

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 312
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3269 : 14. Veljača 2018, 10:15:41 »

Nisam probao stari, ali za žmigavce na LC se slažem.
Puno mi je praktičnije rješenje s K1200R
Evidentirano
 

Eventum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 272
  • Vozi: Leonardo 125 / GSA LC
  • Lokacija: Zagreb - Havišće - Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3270 : 14. Veljača 2018, 11:14:12 »

Zaboravih napisati i možda jednu od najvažnijih stvari, naime, u testu izdržljivosti na 50.000km, objavljenom u Motorradu iz studenog 2014., navedeno je da je trošak održavanja za taj period kod zračnjaka 0,44kn/km, dok je kod vodenjaka to jako visokih 1,17kn/km. Testiranje je obavljeno na GS verzijama, a ne na GSA, no mislim da ne bi trebalo biti zapravo nikakve razlike.

Ako nekoga zanima kod sličnih motora rezultati su:
- Yamaha XT 1200 Z Super Tenere - 0,60kn/km
- Ducati Multistrada 1200 S - 1,75kn/km
- Suzuki V-Strom 1000 - 0,61kn/km
- KTM 950 Adventure - 0,63kn/km

Kod motocikala s manjom kubikažom to ne mora biti prednost kod troškova održavanja, pa tako navode da trošak održavanja Yamaha Xt 660 X iznosi 0,76kn/km, dakle daleko više nego kod velkog GS-a zračnjaka

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7535
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3271 : 14. Veljača 2018, 20:32:58 »

Nakon ovako lijepo elaboriranog odgovora moram napisati da sam zadovljniji vodenjakom, nego zračnjakom.
Još jedan dokaz da nismo svi isti (makar vozimo BMW) :mrgreen:
Evidentirano

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 312
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3272 : 14. Veljača 2018, 21:07:58 »

Što je generiralo toliko veći trošak kod LC?
Ne da je jako bitno,  budimo realni, tko ima 20k eur za motor ne razbija glavu s 1000kn više troška servisa godišnje.
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1368
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3273 : 14. Veljača 2018, 21:35:03 »

Veći trošak kod OC može biti kardan, a kod LC mjenjač  :mrgreen:. Realno, OC dodatno ima izmjenu ulja u mjenjaču, a LC antifriz. Nema logike da je razlika troškova održavanja veća od 5%.
Evidentirano

ptf

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 184
  • Lokacija: Koper
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3274 : 14. Veljača 2018, 22:16:32 »

Ja, za servise na 1k, 10k, 20k, 30k na vodenjaku prošječno 100€ manje po servisu   :D
Evidentirano
 Str: 1 ... 129 130 [131] 132   Gore
 

Stranica je generirana za 0.154 sekundi uz 21 upita.