Cestovne utrke — 10 lipnja 2004 -
 

Moto crta -Boška Tomekovića

U  motociklizmu sam od 1984.godine, u klasama do 50 ccm, 80 ccm GP i  125 SP.
U bivšoj državi   Jugoslaviji  u  klasi 80 GP  plasirao sam se na  7. i  4.  mjesto.
U našoj Hrvatskoj postigao sam slijedeće rezultate:
       Viceprvak  1992. g.  u klasi 80 GP
       Viceprvak  1993 .g.  u novoj klasi 125 SP
       Četveroplasirani  1994.g.
       Treći 1995. i  1996. godine

Držim nekoliko rakorda staza u klasama 80 GP i 125 SP  u Hrvatskoj, Češkoj i  Slovačkoj.
Pobjednik u mnogim utrkama u Hrvatskoj, Češkoj I Slovačkoj u obje klase, kao i u Varaždinu na utrci
ubrzanja 1997.godine.
Tehnički odlično obrazovan, završio školu za metaloglodača u Mariboru. Govorim njemački i slovenski jezik. Surađivao sa tvorničkim vozačima Aprilie.
Konstruirao i izradio vlastiti trkaći motocikl POT  80 V6 –1986.g. u vrijeme stvaranja  Severa 80ZG. Na prvoj utrci u Županji motocikala 80ccm u konkurenciji Vilkovih kreacija osvojio 2. mjesto.
Od Maruše Borisa iz ZG 1988.g. kupujemo  motocikl s prepravljenom  Tomos- Senior ramom i prerađenim Kreidlerovim GP motorom s 50 na 80ccm.  Od tada postajem trn u oku druge legende Hrvatskog motociklizma Vilka Severa (prvi je Nika Šnjarič)
1992./ 93. prešao i sudjelovao u stvaranju klase 125 SP. Motociklista sam koji i dalje sam izrađuje dijelove za motocikle, s kojima se sudjeluje na utrkama .
 
 

16.05. Prvenstvo PH u klasi 125 ccm !!
 
 

Održana je 16.05.na Auto-motodromu Grobnik, u organizaciji «Infosistema» i «HMS-a», u sklopu Alpe- Adria cup-a. Nastupilo je 283 vozača u 9 raznih klasa, iz Italije, Austrije, Slovenije, Njemačke, Slovačke, Češke, Mađarske, Srbije i  Crne Gore.
Marin Smiljnec je u konkurenciji stranih i domaćih vozača zauzeo treću startnu poziciju u klasi 125 SP, iza dva talijanska vozača: Andrea Collauta i Andrea Fara, s 9 desetinki zaostatka.
Od domaćih vozača, odmah iza Marina je bio Marin  Devčić iz Šibenika, s 1.8 sekundi zaostatka za prvim. Do njih, u drugom redu, bio je stari lisac povratnik Bruno Dolenčić iz Bjelovara, te Mislav Perkušić iz «Totala» Zagreb.
Gledajući startnu listu i poznavajući mogućnosti vozača, napomenuo sam Marinu da će ovo biti  neizvjesna i teška borba za svaku poziciju, kako Alpe -Adria Cup-a, tako i PH.
Sam start utrke je za našeg Marina je krenuo loše (ili standardno za njega), jer do prvog zavoja došao je među zadnjima. U sljedeća tri kruga se probio u drugu vodeću skupinu, iza tri vodeća Taliana. Tada  je počelo izmjenjivanje pozicija, iz zavoja u zavoj, za vodeće mjesto u PH, između četiri navedena takmaca. U 4. krugu pao je jedan od vodećih Taliiana. Naši su se izmjenjivali u poretku. U toku jednog  kruga nekoliko puta i to svih  preostalih 7 krugova. U zadnjem 10. krugu pao je vodeći Talian Andrea Collaut, a pobjedio je Andrea Fara s 22. sekunde prednosti ispred naše skupine vozača, gdje je pobijedilo silno iskustvo Brune Dolenčića, koji je iskoristio zavjetrinu Mislava Perkušića i prestigao ga u samom cilju. Marin Devčić je stigao 3. s tri desetinke zaostatka, a naš Marin Smiljanec je sagorio u zadnjem zavoju pred ciljem u balama slame, u silnoj želji za što boljim rezultatom.
Ova utrka je pokazala veliku borbenost među vozačima u klasi, zato vjerujem da će utrka u Slavonskoj Požegi biti prava žega 06.06. na Glavici.

startni broj

71-Marin Devčić
156- Marin Smiljanec
5 – Bruno Dolenčić
10-Mislav Perkušić
11-Ivan Vončina
64-Igor Pupić – slomio bedrenu kost na treningu.

Share

About Author

admin