Ostalo — 23 svibnja 2005 -

 

Makar sam tek stigao u Subotu na Grobnik, dobio sam informacije da se u Petak vozilo cjeli dan i da je bilo više nego odlično. Lijepo vrijeme, uvijek nabrijana atmosfera garantirali su još jedan uspješan Happening. Ovaj puta produžen za jedan da. Organizator je rekao kako će ubuduće svi Happeninzi trajati puna tri dana kako bi se vozači mogli što bolje rasporediti i kako bi se gužva na stazi smanjila. Pošto sam testirajući kacige osobno u Subotu vozio cijelo jutro i dio popodneva i to pio svim skupinama, živi sa svjedok da pretjerane gužve po stazi nije bilo. Tome su se sigurno najviše veselili svi vozači koji su se stalno bunili na gužve po stazi i na nemogućnost normalne vožnje zbog prevelikog broja vozača. Organizatori su sve dobro poslagali tako da se ona prava gužva jedino stvarala u 3 skupini no tamo se to i očekuje.
Nakon cjelodnevnog treninga, prvo je uslijedila vožnja za Ćuro kup. Na utrku su izašli gotovo svi naši licencirani vozači koji se ujedno utrkuju i u prvenstvu Hrvatske. Utrka koliko je bila zanimljiva, toliko je bila tragična za neke. Prvi tko je pao  i napustio utrku bio je Filip Martinović. Na svu sreću bez težih posljedica. U istom zavoju, utrku je napustio i Bruno Smoljan. Ujedno i vozač Endurance Croatia tima. Bruno je utrku napustio nakon ciljne ravnice i time si onemogućio utrku u svjetskom endurance prvenstvu jer je slomio ruku i nogu. Za njega je ova sezona najvjerojatnije završena.  Baš negdje u to vrijeme, u riječkom se odvijala još jedna drama. U trostrukom sudaru sa staze je morao izletiti i Damir Barišić no također bez posljedica. Damiru i Filipu su motori bili malo oštećeni, ali dovoljno da im onemoguće nastup u timskoj utrci. Obojica vozača su također kao i Bruno vozači Endurance tima. Od ostalih naših vozača, posebno moramo izdvojiti novi rekord Krešimira Erdeca koji se konačno pomirio sa ovjesima na svom novom Suzukiju GSXR1000 sa kojim je prošao kroz cilj sa novim osobnim rekordom koji sada iznosi 1:33.404. Novi službeni rekord je odvozi i Boris Zujić odvozivši 1:36.731. No na kraju je završio iza Siniše Kezića koji je ovog vikenda naprosto briljirao na svom novom Suzukiju 1000. Njegovo vrijeme je bilo 1:38.348.
 

Krešimir Erdec Siniša Kezić

 

Boris Zujić Ivica Vugrinec

 

Pogledajmo rezultate Ćuro stock kupa.
Rezultati ukupno , vremena po krugu
 

Nakon Ćuro stock kup, uslijedilo je par treninga i najzanimljivija utrka dana. Naravno, riječ je o timskoj utrci koja se ovaj puta vozila dosta kasno i svaki je vozač morao umjesto dosadašnjih 2×8 krugova, voziti 2×7 krugova. Pošto sam i sam vozio tu utrku nisam je mogao pratiti no koliko sam čuo, neka pretjerana borba se nije vodila. Prvi su naravno kroz cilj prošli Camlek/Milovanović. Camlek si je odrundao par krugova na 1:30 i time zagarantirao pobjedu. Za petama, na skoro 1/4 kruga 🙂 su im bili otac i sin Pellizon. Tek iza njih se smjestio naš najjači tim Erdec/Kezić. Peti su bili Martinović/Zujić. Tek na 15. mjesto su se smjestili serijski vozači Kotvica i Koljnrekaj a odmah iza njih Krunoslav Pečak i ja. Iz moje perspektive, utrka je bila odlična jer sam i sam odvozio najbolje službeno vrijeme koje mi sad iznosi 1:40.882.
 

 

Filip Martinović Alen Vrdoljak

 

Krunoslav Pečak Saša Kranjec

 

Rezultati timske utrke.
Rezultat ukupno , vremena po krugu
 

E sad da se vratim na uvod. Sreća organizatora je bila ta što je u trenutku završetka utrka, vožnje po zadnjem i slično, počela padati kiša. Tako su se svi povukli u za to predviđene šatore, a kiša je sprečavala one bučnije da noć ipak protekne mirno kako bi trkaći mogli odspavati i odmoriti se za Nedjeljne treninge i utrke.

U Nedjelju sam se pojavio na stazi rano u jutro. Odmah sam se uputio sa fotićem na stazu kako bi uhvatio one ranoranioce na djelu. Prvi je na stazu izašao menager endurance teama i suorganizator susreta, svima dobro poznati Ćuro. Nestrpljivo je čekao na Endurance Suzukiju 1000 da se staza otvori. Nakon njega je izašlo svega par vozača tako da je prvih pola sata na stazi bila pustoš. Prava divota jer se sunce lagano počelo probijati kroz oblake, a staza je bila suha. Te jutarnje vožnje su definitivno preporuka svima jer u biti čak do 10:30 nije bilo previše vozača na stazi. Tek su se okupili u onoj najsporijoj trećoj grupi koja je vozila iza 11 sati. Nakon cjelodnevnog treninga, prva je na red došla utrka raznih motora. Pod tim mislim na naked motore, na endure, na supermoto, na motore do 550 ccm-a i na oldtimer motore. U toj smo utrci pratili našeg Željka Tkalčevića koji je na žalost pao na samom početku zbog hladnih guma. Uz njega smo pratili uvijek atraktivne supermotoraše. Tu su borili Goran Gajić i Tomo Marić. Teško je reći tko je bolji u vožnji, no Gajić je makar sa sporijim najbržim krugom, ipak pobjedio. Kako se ono kaže. Mlad i lud 🙂 .
 

Željko Tkalčević Krešimir Prašnički

 

Rezultati A + Classic + O.T.
Rezultati ukupno , vremena po krugu
 

Nakon utrke je ponovo uslijedio trening i glavna utrka Happeninga. Utrka klase No-limit, serije i Pro-stock. Pošto nije bilo previše vozača, svi su startali istovremeno. Pošto sam utrku pratio u glavnom kroz objektiv kamere nisam baš previše vidio, ali da je probam rezimirati. Na samom startu je poveo Boris Zujić, ali su ga na kočenju u prvi zavoj prešli Erdec, Camlek i Ozis. U drugi zavoj se prije Zujića pustio i Kezić i oba Pellizona. Tako je do riječkog zavoja Zujić pao na 6. mjesto. Borba između Pellizona i Erdeca je trajala sve do lakta u rupi kada je Pellicon udario Keca u zadnji kotač i zbog toga izletio sa staze, no nije pao i brzo se vratio. Nakon nekoliko krugova, dvojac Kezić-Zujić je prešao Milovanović tako da je većim dijelom utrke poredak bi Camlek, Pellizon, Erdec, Ozis, Pelizon, Milovanović, Keić, Zujić …Â  Jedini man on the move je bio Pellizon koji je nakon izletanja morao preći Kezića i Milovanovića, a Ozis mu je bio predaleko. Najatraktivnija vožnja je svakako bila Camlekova. Čovjek juri 1:30 i briga ga za to što se odvija iza njega. Mislim da je u ovoj utrci Siniša Kezić odvozio svoje najbrže službeno vrijeme i sa 1:37.630 stigao ispred Zujića koji ga je u utrci lagano hvatao, ali na kraju nije uhvatio.
U klasi serija 1000 prva dva mjesta su odnijeli Slovenci, a treći je bio Bernard Korljnrekaj. Odmah iza Bernarda je bio naš Krunoslav Pečak. U klasi 600 drugo plasirani je stigao Krešimir Prašnički. Čestitke svima, a pogotovo našim vozačima. 
 

Tomo Marić Goran Gajić

 

 
Dva najbrža Slovenska vozaća na stazi.

Ozis Camlek

 

Rezultati utrka po klasama.
Rezultati ukupno , vremena po krugu
   

 
I za kraj, dvije fotke sa razrade Endurance Suzuki GSXR-a 1000 koji će naš tim voziti u Njemačkoj na svjetskom prvenstvu. Vozaći na fotkama su Ćuro i Damir.
 
Nenad Ćurović Damir Barišić

 

 
Događaji prije Happeninga, za vrijeme i poslije Happeninga su bili pomno praćeni na stranici motoplus-web.de, stoga skoknite malo i tamo. LINK
 
Fotografije MotoPuls i motori.hr
Više fotografija uskoro na www.motohappening.com
 
 

Share

About Author

admin