Ostalo — 15 srpnja 2006 -

 

Petak, dolazimo na stazu u jutarnjim satima. Oni najzagriženiji već kruže stazom. U petak je vrijeme bilo oblačno i svako malo su se izmjenjivale kapi kiše sa zrakama sunca. No sama staza je bila mokra možda ukupno 2-3 sata tako da nitko nije ostao razočaran. Po riječima organizatora, na stazu je u petak izašlo ukupno 100 vozača u raznim terminima, meni se osobno činilo da ih je bilo puno manje ali ono što je smetalo, svi koji su bili vozili su dosta sporo tako da neko brzo rundanje u petak, praktički nije bilo izvedivo. No pošto je petak samo za razgibavanje i lagano uhodavanje, nitko se nije previše žalio. Neki su ga čak odlično iskoristili i nisu izlazili sa staze osim za tankanje. Ipak se moglo voziti u svim grupama i zbog oblaka nije bilo pretjerano vruće. Time je petak i dalje ostao najinteresantniji dan za vožnju.
No ono što smo svi čekali je subota, treninzi po grupama i utrke. Istina, naša utrka, ona timska je bila na programu tek u 18:55 pa je ostatak dana protekao u treninzima. Tokom dana je bilo dosta padova. Želja za jurnjavom očito nije adekvatna sa sposobnostima i dešava se svašta. Za čudo, po riječima dečki koji su dovozili razbijene motore, 90% dečki koji su padali su iz Hrvatske. Čudno, ali istinito, no to je ujedno i pokazatelj da je ovoga puta na Grobniku prevladala domaća populacija.
 

Pobjednici timske utrke

Krenimo sa timskom utrkom. Na stazi su se pojavili glavni parovi u Hrvatskoj. Tu su višestruki pobjednici Erdec-Kezić, zatim pobjednici 21. happeninga Zujić-Smoljan i par koji već dugo najavljuje zajednički nastup no tek ga je sad ostvario Ćaković-Kranjec. Prvi puta su na timsku u paru izašli i Vrdoljak-Aljinović, članovi MK Marijan iz Splita, te i Križevaca iskustvo i mladost kako ih volimo zvati, team Kemenović-Perkušić. Najbrži Slovenski team Ozis-Kalšek ovaj puta nije nastupio u toj kombinaciji jer se Ozis još uvijek nije oporavio od teškog pada na Alpe Adriji prije nekoliko mjeseci. Ozis je uspješno prošao operaciju te se oporavlja u toplicama a povratak najavljuje na Motohappeningu 23. Utrka je krenula, startaju Kranjec, Zujić, Kezić, Aljinović …. Utrku je od prvog trenutka poveo Kranjec i već u prvom krugu napravio veliku prednost. Taj je pokušao pratiti Aljinović no vožnja na Alenovom motoru ga je u šikani prošetala po zemlji i travi tako da su ga prešli Zujić i Kezić. Zujić nije uspio pratiti ritam i sa drugom pozicijom gubio sekundu po krugu jer se očito nije oporavio od jakog pada na prošlom happeningu, a Kezić nikako nije uspio smiriti motor. Sve to je u pozadini pratio Kemenović. Na prvu izmjenu ulazi Kezić i na stazu izlazi Erdec kojemu je cilj bio smanjiti razliku u vremenu koju je napravio Krenjec nad Kezićem. Drugi se izmjenjuju Zujić i Smoljan, a krug nakon Kranjeca zamjenjuje Ćaković. Situacija se tu počela komplicirati. Kec ne bi bio Kec da nije uhvatio i prestigao Smoljana, a nakon par krugova i Ćakovića no na njegovu i Kezičevu štetu, dešava mu se kvar na elektronici i Erdec odustaje od utrke. Nije nam još uvijek jasno kako mu se kvar desio u desetom krugu jer svaki vozač smije voziti maksimalno 8 ali valjda je Erdec znao da se nešto događa pa nije ulazio na izmjenu. Tako vodstvo preuzima Ćaković koji ulazi na izmjenu u boks dosta prije Smoljana na drugom mjestu. Utrku nastavljaju Kranjec i Zujić a za Splićane Aljinović koji je zbog pre velikog gubitka vremena u boksu kada se vozi sa jednim motorom, izgubio previše sekundi za vodećima. 6 krugova pred kraj dolazi zadnja izmjena i ulaze vozaći koji će završiti utrku. Ćaković je dosta napred tako da ga čeka čisto i sigurno rundanje do kraja utrke. Zahvaljujući kvaru na Erdecovu motoru, pobjeda je za team Kranjec-Ćaković bila zagarantirana. Tako je kroz cilj prvi prošao team Kranjec-Ćaković, čak 33 sekunde iza team Zujić-Smoljan, a na minutu iza njih, i Splitska postava Aljinović-Vrdoljak. U klasi serija je bilo puno napetije. Čak 3 Slovenska tima su se borili za prvo mjesto. Najbolje je prošao team Albreht-Špolad, a team Burger-Horvat je prošao na samo pola sekunde ispred Katrašnik-Bohte.
Za kraj nedjeljnog programa, pobrinuli su se freestyleri. Iako pobjednika sa prošlog happeninga, u kategoriji skutera nije bilo, zabave nije nedostajalo. Jedan od najatraktivnijih je svakako bio Tomo Marić na Quadu, no i ostali su radili zaprepaštujuće podvige na sportskim i supermoto motorima te uvijek prisutni skuterašima na svojim nazovimo ih, streetfighter skuterima.
 

Albert Ćaković Boris Puščenik

 

Rezultati timske utrke :
1478Hap22_TEAM_NoLimit_Utrka.pdf
1478Hap22_TEAM_NoLimit_Lap.pdf
 
Uvijek atraktivno u Ćuro kupu. Kezić – Smoljan – Kemenović

 

Pobjednici Ćuro kupa
klasa 1000 i klasa 600

Nedjelja je u glavnom predviđena za utrke. Jutro za lagani trening zagrijavanja, nazovimo to worm up trening, a od 12 na dalje utrke po klasama. Prva je uslijedila utrka za Ćuro stock kup u sklopu koje se vozila klasa no-limit 600 i klasa serija 1000. Zbog tog spajanja klasa, to je bila najmnogobrojnija utrka. Na start je izašlo čak 36 vozača. Na prvim startnim linijama stajali su vozači koji voze Ćuro Stock kup. U prvom redu glavni akteri, Siniša Kezić, Kranjec Saša, Dražen Kemenović i Bruno Smoljan. Tu su ponovo falili Aldo Simonović i Boris Zujić koji bi svakako ovu utrku učinili atraktivnijom. Aldo se još nije oporavio od ozljeda, a Zujić je nakon subotnje vožnje u Timskoj odlučio da ne treba forsirat jer ga rame još dosta boli od zadnjeg pada. Tako su glavnu borbu najavili dvoje najbržih sa prošlog happeninga Kezić i Kranjec. Kezić je na prošloj utrci pobjedio no Kranjec je ovaj vikend vozio bolja vremena. Tako je i bilo, Kezić je poveo utrku, ali ga je Kranjec već u drugom krugu prešao i iz kruga u krug stvarao laganu razliku. Na kraju utrke ta se razlika popela na čak 9 sekundi. Ono što je bilo zanimljivo gledat je borba za drugu i treću poziciju. Tu su se borili Kezić, Smoljan i Ćaković no na kraju je iskustvo prevladalo i kroz cilj su nakon Kranjeca prošli Kezić pa Smoljan pa Ćaković. U klasi Stock 600, pobjedu je očekivano odnio Kemenović, a iza njega mladi Perkušić. Falio je Mato Posavčić čiji je motor nakon pada u timskoj utrci ostao totalno uništen. To je otvorilo vrata Marku Ercegu da se popne na pobjedničko postolje kao treći.
U klasi no-limit 600 dominirao je Roman Albreht. Još mi nije potpuno jasno zašto se Kemenović i Perkušić nisu bodovali u No-limitu jer bi tu također zauzeli prvo i drugo mjesto no očito je to njihov propust. Trebalo se samo još upisati u tu klasu.
U klasi serija 1000 je bilo svega. Čak 19 vozača sa standardno 5 najbrža Slovenca na vrhu kolone. Stalno se nadamo da ćemo dobiti i naše pobjednike u toj klasi no nitko od naših nikako da pojuri. Čim netko dođe do bržeg vremena, odmah prelazi u No-limit klasu, diže licencu i vozi PH. Možda se do iduće godine netko od naših najbržih, poput Kotvice, Pečaka ili Prašničkoga malo popravi, skine vrijeme ispod 1:40 i ozbiljno ugrozi za sada nepobjedive slovence. Tako su u klasi serija 1000 kroz cilj prošli redom Horvat, Strehar i iznenađenje, djevojka Tina Katrašnik.
 

Bruno Smoljan Siniša Kezić

 

Rezultati Ćuro stock kupa + Serija 1000 + No-limit 600
1478Hap22_DjuroStock_klase_Utrka.pdf
1478Hap22_DjuroStock_Lap.pdf
 

Uslijedila je utrka klase serija 600 zajedno sa klasama Supermoto i naked. U seriji 600 ponovo je dominirao Roman Albreht koji je vidno umoran od prethodne utrke samo lagano odvozio na vremenu 1:39. Malo sam sad zbunjen jer je Roman vozio i no-limit 600 i seriju 600, pretpostavljam sa drugim motorom. No nebitno, Roman je bio prvi, iza njega Tina Katrašnik, a iza nje Ivan Fejran. U klasi naked na start je izašlo samo tri vozača. Bili su to Drago Čepon, Dragan Hrvat i Miloš Rozman. To je valjda jedan od najrjeđih slučajeva da vozač dobije pehar za treće mjesto sa najbržim krugom 2:14.
U klasi SuperMoto, dominirao je naravno tko drugi nego Tomo Marić. Opet je vozio ispod 1:50 i opet je pobjedio. Drugi je bio Lerga a treći Pucher.

Rezultati klase serija 600, naked i SM
1478Hap22_Serija600_klase_Utrka.pdf
1478Hap22_Serija600_klase_Lap.pdf
 
Za njega je 1.mjesto rezervirano
Krešimir Erdec

U Nedjelju se na kraju happeninga uvijek vozi ona najjača utrka, utrka sa najviše vozača. Ovog puta se grobnik već oko 12 sati vidno ispraznio pa je na start izašlo 14 vozača. Opet su tu bili svi poznati osim Zujića i Alde, ali i jedna novost. Riječ je o Goranu Gajiću koji je od prošlog vikenda sve iznenadio svojom pobjedom na cestovnim utrkama u Koprivnici. Svi su špekulirali to je bila kišna utrka, utrka u gradu i tamo se Goran lako snalazi zbog svog iskustva na Supermotu gdje je inače prvak države, no Grobnik, Grobnik je nešto drugo. Goran je već u krugu zagrijavanja pokazao da nema šale. Već u tom krugu je startao prvi i gotovo izgurao Keca sa staze. Nakon Kecovog laganog upozorenja, vrlo brzo se primirio no to ne znači da i ostale ne čeka ista priča. Konačno start, Goran ponovo naprijed no Kec i Kranjec mu dišu za guzicom. Već u trećem zavoju Kec ga prolazi iznutra a Kranjec pokušava izvana. Uspjeli bi obojica da Goran nije dodao gas nakon čega mu je zadnji kraj proklizao i sa cijelim motorom se popeo do pasice. Kranjec je da izbjegne udar morao oduzet gas a Kec je mirno prošao iznutra. Na svaki pokušaj Kranjeca da prođe, Gajić je otvarao gas i proklizavao. Prelaženje izvana je bilo nemoguće. Na prvi pokušaj iz nutra, u drugom krugu kranjec prelazi Gajića i polako se izdvaja. Iza trojice najbržih, Keca, Kranjeca i Gajića se odvija prava borba za četvrto mjesto. Borba u kojoj sudjeluju Kezić, Ćaković i Tapajner. Kroz cilj prolaze ipak tako nekako kako su i krenuli. Četvrti Kezić, peti Ćaković a šesti Tapajner. Makar je Gajić imao čak sekundu po krugu lošije najbolje vrijeme, trio ga nije uspio uloviti. Očito su prvi krugovi oni iza Keca i Kranjeca napravili neuhvatljivu razliku. Nakon stvarno opasne borbe, Gajić je najavio da će se na njega morat pripaziti i na Grobniku. Mi se iskreno nadamo da prije nego postane stvarno brz, ne doživi teži pad jer ovakvom vožnjom to ga sigurno čeka.
 

2. Saša Kranjec 3. Iznenađenje, Goran Gajić

 

Rezultati zadnje utrke, No-limit 1000
1478Hap22_NoLimit1000_Utrka.pdf
1478Hap22_NoLimit1000_Lap.pdf
 
Vidimo se 18.08. na 23. Motohappeningu.

Share

About Author

admin