Modeli 2002 — 03 siječnja 2002 -

tekst: Krunoslav Pečak







Nakon špijunskih slika prije mjesec dana Honda je konačno i službeno predstavila svojeg ljubimca Fireblade, oštrijeg nego nego ikad.

Najznačajnija promjena je na motoru. Honda je 2000 godine pokušala ugroziti vodeću Yamahu R1 povećavanjem kubikaže za 11 ccm na 929 ccm, no novi RR za 2002 nema zadatak poraziti samo novu R1 već i vodeći u klasi Suzuki GSX-R1000, pa je Honda odlučila proširiti cilindre ponovo i povećati kubikažu na čak 954 ccm.

Frank Wrathell, mehaničar koji je sudjelovao u izradi 954ccm trkačeg FireBladea je izjavio: “Imat ću puno više snage svugdje. Očekujem povećanje od 6 konja na svim okretajima i veliki porast okretnog momenta.

Honda nije bila toliko optimistična pa je rekla da su podigli snagu za 3 konja te da je sada snaga motora 149 KS sa okretnim momentom od 77ftlb na 9500rpm. Bolje primanje gasa je između ostalog postignuto sa H-VIX sistemom skinutog sa prijašnjeg modela sličnog na Yamahi R1.

Jako su male izmjene na šasiji motora, što ne čudi pošto je modelom od 2000. godine proglašena kao jedan od najboljih šasija u klasi.

Izmjene na ovjesima su napravljene u stilu na agresivniju vožnju. Dakle Honda se pobrinula i za napad u uvjetima kakve nalazimo samo na trkačim stazama. Tu za sada vodstvo ima Suzuki ispred R1, dali će Honda to uspjeti vidjet ćemo. U svakom slučaju ima vrlo težak zadatak.

Honda ostavlja sistem prihvata stražnje vilice na samu mašinu zbog uštede materijala.

Na cijeloj šasiji je ušteđeno 2 kg pa sada motor teži svega 168 kg.

Nova prednja svijetla su konačno "pogođena" i sada čine prednji kraj motocikla puno oštrije i sportskije. Novi vizir bi osim boljeg izgleda trebao uvelike povećati zaštitu od vjetra pri velikim brzinama.

Bočni oklop je sada u jednom komadu dakle nema više srednje plastike kako je to bilo do sada već je oklop napravljen poput Suzukijevog od doljnjeg-bočnog i prednjeg dijela. Iz osobnih iskustva mi mislimo da to i nije baš pomak prema naprijed jer će automatski rezervni dijelovi uvelike poskupjeti.

Tank je malo stisnut kako bi omogućio veći komfor za koljena i malo je kraći od onog sa prijašnjeg modela. To vas tjera da većom težinom opterećujete prednji kraj. Položaj sjedenja je malo više ohrabrujući smanjivanjem nagiba sjedala.

Obja sjedalo izgledaju puno agresivnije tapetiranjem u oštrije rubove. Slična su onima na CBR600FS što bi značilo da je glava suvozača podosta iznad glave vozača.

Stražnje svjetlo je izrađeno od led dioda viđenih na Yamahi R6, a predviđenih i za novu R1.

Digitalni brzinomjer, analogni brojač okretaja i dva trip brojača ostaju, ali je kompletna ploča promijenjena kako bi davala pregledniji pogled.

Kao što vidite na slikama, modifikacije su ipak najveće na samom motoru. Najveća je razlika u klipovima koji djeluju kao da su skinuti sa modela preko 1000ccm. Uz crno metaliziranu ramu vidi se pojačana stražnja vilica.


Za sada imamo samo slike triju boja za Američko tržište.

 

Share

Povezane novosti

HONDA VTR 1000 SP-2

HONDA VTR 1000 SP-2

veljača 09, 2002
Harley V-Road – 2002

Harley V-Road – 2002

veljača 03, 2002
Beneli Tornado – 2002

Beneli Tornado – 2002

veljača 03, 2002
Ducati Multistrada – 2002

Ducati Multistrada – 2002

veljača 03, 2002
DUCATI 998 – 2002

DUCATI 998 – 2002

veljača 03, 2002
Aprilia GP1 – 2002

Aprilia GP1 – 2002

veljača 03, 2002
Aprilia Tuono – 2002

Aprilia Tuono – 2002

veljača 03, 2002

About Author

admin