Modeli 2003 — 16 srpnja 2003 -

 
Sezona je polako došla do svojeg vrhunca, a mi još predstavljamo modele koje bi si mogli kupiti. Ako slučajno još nemate svojeg ljubimca, a imate love, ili ste sposobni za kredit, evo još jedne nedoumice oko kupnje. Oni koji nemaju niti jedan od ova dva uvjeta, žao mi je, potpuno suosjećam s vama i znam kako vam je, vjerujte mi. Sve one "vruće" stvari smo objavili već davno, snijeg je još padao. Neki su i bili na skijanju. Dakle, puno vremena je prošlo. Motor o kojem ćete sada imati priliku čitati, sasvim sam slučajno našao. Listajući po netu uz «Horneta» je pisalo "NEW". O novom «Hornetu» se nigdje nije pisalo, pričalo, baš ništa. Do sada ga nisam vidio na našim područjima, pa tako s pravom mogu reći da vam donosimo ekskluzivne novosti -:).


I našoj pozadini bi trebalo biti ugodno, pa je zato tu debelo podstavljeno sjedalo, koje nam olakšava da podnosimo duže ture.

Stražja vilica zadovoljava sve potrebe.

Satovi zadržavaju svoj osnovni izgled. Uz novo pridošli display i bijela podloga naglašava sportski duh, kao i novi rezrvoar oštrijih linija. Ugrađen je i poznati H.I.S.S. sustav protiv krađe.

U dodatnoj opremi se može naći ovaj vizir, koji smanjuje pritisak vjetra na tijelo i kacigu vozača.

Prvo izdanje «Horneta» se pojavilo još u prošlom stoljeću (1998. godine). Zbog svoje kvalitete, pristupačnije cijene od R modela, a opet sa dovoljno jakim motorom od skoro 100 KS, «Hornet» je ubrzo našao svoje poklonike diljem motorističke populacije. Uspjeh na tržištu će najviše potvrditi podaci o prodaji. U posljednje tri godine prodano je preko 60 tisuća primjeraka ovog motocikla. U svijetu je taj motor doživio veliku potražnju i popularnost, pa se tako u Europi organizirao i «Hornet Cup». No, dosta sada o tome što je postigao stari model. Idemo vidjeti što krije nova "zvjerka".

Pošto svakog najviše zanima koliko ima snage, prvo malo o samom agregatu. Kao i prošlu verziju, i ovu pogoni agregat iz CBR-a 600F iz ’98. godine. No, ipak novosti ima. Poboljšanja su na usisu, izgaranju, ispuhu. Paljenje je riješeno kompjuterski, ali riješeno je preko dvije odvojene mape. Jedna mapa je za dva vanjska cilindra, a druga za dva unutarnja cilindra. Budući da se radi o motorima klasična izgleda, ovdje izgled prate i ugrađene komponente, koje baš ne luduju za hi tehnikom. I dalje se koriste karburatori, a razna elektronika neka nađe mjesto u nekom drugom modelu. Da bi se smanjile štetne emisije, ugrađen je katalizator. Ispuh je i dalje riješen prema shemi 4-2-1, a prigušivač je postavljen ispod sjedala, ali u još višem položaju, da bi čim više pratio siluetu cijelog motocikla. Ako je za vjerovati nauci, onda možemo reći slijedeće. Važan faktor za smanjenje štetnih plinova je i dobro hlađenje motora. Zbog toga je hladnjak proširen za 20 mm i sad je širok 380 mm. S tehničkim pregledom ne bi trebalo biti problema ni u budućnosti, jer su zadovoljene EURO-2 norme. Promjene i nisu neke posebne, tako ni cifra snage nije doživjela neke promjene. Radi se o 71 kw, ili nama dražim 96 KS.

Okvir je doživio neke sitne promjene, da bi se poboljšalo upravljanje i sama kontrola motocikla. Nisu tu neke drastične promjene, jer ipak je ovdje riječ o klasici.

Riječ, dvije o ovjesu. Prednja vilica omogućava uglađenije i brže kontakte s podlogom, dok ugrađene opruge pridonose bržim i odlučnijim promjenama pravca kretanja, bez obzira nalazili se na cesti ili stazi, mada mu staza i nije osnovna namjena. Straga je ugrađen monoamortizer s oprugom, koji sada pruža malo krući i progresivniji osjećaj. Kao i na prošlom modelu i na ovom je moguće stražnji ovjes podešavati u 7 stupnjeva prednabijanja.


Hornet 600 je dostupan u tri boje i sve tri, moramo priznati, izgledaju odlično.

Najviše promjena je na samom izgledu motocikla kao cjeline. Za početak, kotači od 16 cola zamijenjeni su broj većima. Kad bolje pogledamo, dizajnerski je ovo sasvim novi proizvod. Tank goriva je sada širi, sa oštrijim i modernijim linijama, sjedalo je nanovo dizajnirano, te vozača pomiče za kojih 15 mm prema naprijed, u odnosu na prijašnji model. Mislilo se i na suvozačicu, koja je uvijek poželjna, tako da je sjedalo prifilirano kako bi se spriječilo klizanje prema naprijed kod jačeg kočenja. Novost su i instrumenti, koji sada posjeduju mali display. Kod davanja kontakta, kazaljke naprave svoj ples, da pozdrave svog ponosnog vlasnika. Plastika je malo, ali i to malo se lijepo oblikovalo. Spomenutom rezervoaru je povećana zapremnina za 1 litru. Nije puno, ali uz sve ostale preinake na samom agregatu, radijus kretanja povećao se za oko 10 %. Čep na rezervoaru sada je pričvršćen i za vrijeme dok točite benzin, tako da se smanjuje šansa da ga ostavite na benzinskoj pumpi. Izgleda da ima i tih slučajeva. Najvidljivija novost su svijetla. Stražnje je smješteno u zašiljen vrh repa, dok je prednje nekog neopisivog izgleda. Osnovni oblik je okrugli, dok su iznutra izvedene neke "čarolije", koje treba vidjeti uživo. Sada su u svijetlo ugrađene dvije, umjesto jedne žarulje, što je rezultiralo povećanjem osvjetljenja ceste za nekoliko desetaka metara.

Još da spomenem opremu, koju možete pribaviti za ovaj motor. Jedan od najkorisnijih detalja je svakako vizir, koji će vožnju autocestom učiniti ugodnijom. Za miran san brine se serijski ugrađen H.I.S.S. Od dodatne opreme još postoji i protektor za tank goriva, kromirani čep hladnjaka, tank torba, mrežica za prtljagu na stražnjem sjedalu, U lokot, cerade za pokrivanje motora dok je u zimskom snu i slične poslastice.

Tehnički podaci:
Motor: 4T, DOHC 16 V, 4 cilindra u liniji, hlađen tekućinom
Provrt×hod; obujam: 65×45,2; 600 ccm
Rasplinjači: 4×34 mm, CV-type
Stupanj kompresije: 12:1
Mjenjač: 6 brzina, višelamelna spojka u ulju
Ovjes sprijeda, straga: klasična teleskopska vilica, promjera 41 mm i hoda 120 mm; monoamortizer potpomognut oprugom, podesiv u 7 položaja prednabijanja, hod 128 mm
Kočnice sprijeda, straga: dupli diskovi promjera 296 mm i debljine 4,5 mm, sa duplim klipovima i kočionim pločicama od sinteriranih materijala; jedan disk promjera 220 mm i debljine 5 mm, na koji djeluje jedan klip, kočione pločice također izrađene od sinetriranih materijala
Gume prednja; stražnja: 120/70-ZR 17; 180/55-ZR 17
Dimenzije (dך×v): 2100×710×1070
Međuosovinski razmak: 1420 mm
Visina sjedala: 790 mm
Visina od tla: 140 mm
Kapacitet spremnika: 17 litara (od toga 3,3 l rezerve)
Suha masa: 178 kg
Boje: plava, crna, bijela, srebrna

Share

Povezane novosti

HONDA NSR 125R

HONDA NSR 125R

prosinac 31, 2003
KAWASAKI KLX 400 R

KAWASAKI KLX 400 R

svibanj 28, 2003
APRILIA RS 125 Replica

APRILIA RS 125 Replica

travanj 24, 2003
KAWASAKI VN 1600 Classic

KAWASAKI VN 1600 Classic

ožujak 18, 2003
LAVERDA SFC 1000

LAVERDA SFC 1000

ožujak 04, 2003
BOOS HOOS

BOOS HOOS

ožujak 03, 2003
THE MOJITO FC

THE MOJITO FC

ožujak 01, 2003
HONDA CBR 600 RR

HONDA CBR 600 RR

veljača 19, 2003
HONDA CBR 600 RR

HONDA CBR 600 RR

veljača 19, 2003
YAMAHA R6

YAMAHA R6

veljača 08, 2003

About Author