Naši testovi — 31 srpnja 2003 -
Test vozač : Emil Mokrovčak
Malo, malo! Uf, što je mala! Sjedneš na novu «Hondu», a nje kao da nema ispod tebe. Sva je nabita, stisnuta; svaki milimetar prostora je iskorišten. Super-sportaš od glave do pete. Pravi predstavnik svoje klase.
Žao mi je što nije bilo mogućnosti odlaska na Grobnik. Naša jedina staza je u potpunosti rasprodana i vrlo je teško ubaciti se u neki termin. Uvjeren sam da bi nova «CBR 600 RR» sve svoje kvalitete pokazala baš na stazi i da bi se tamo osjećala kao kod kuće. Staza je okruženje u kojem se ovaj motocikl osjeća ugodno.
Ovako, preostalo mi je da ju provezem po gradu, po okolnim cestama i da ju potjeram po obilaznici. Na žalost, za nešto drugo jednostavno nisam imao slobodnog vremena.
Tina je bila sa mnom cijelo vrijeme. Već duže vrijeme ima želju provozati se na jednom R motoru. Često me je znala pitati kada ćemo se voziti na takvom motoru. Baš me zanima što će napisati. Meni je svakako bilo čudno, jer je Tina onakva sitna uvijek stisnuta negdje iza mene, a sada odjednom sjedi iznad mene.
U vožnji čovjek ima osjećaj da s tim motorom može sve. Onakva kratka, «Honda» je izuzetno okretna i sve nagle promjene pravca su dječja igra i zadovoljstvo. Od semafora do semafora, uz nekakav normalan gas, vuče dosta sramežljivo, dok ne prikupi dovoljan broj okretaja. A okretajima nikad kraja. Kad sam je krenuo razvrtavati, uho i zvuk su me tjerali na promjenu brzine, a «turnić» je pokazivao 12000 okretaja. Znači, imam još 3500 okretaja do početka crvenog polja. A kazaljka hoće ući i u crveno polje. Strašno! Nevjerojatan zvuk! Znate ono, kad se veli; ko mlinček za kavu. Ali u ovom slučaju je mlinček za kavu dječja igra. No, u tim zvukovima tek «Honda» funkcionira onako, kako to i očekujemo od nje. Tek pred sam kraj okretaja se osjeća pad snage. A od 9000-14500 okretaja, motor odlično ubrzava. Naročito u drugoj, trećoj i četvrtoj brzini. Da bi bila silovita i u petoj i šestoj, ipak joj fali još malo zapremine. Ili skratiti prijenos. No, to su već neke druge igre.
Kad prošećete kroz sve brzine, jurite sasvim pristojnom brzinom, ali nema previše mjesta za brigu, jer kočnice obavljaju svoju zadaću jednostavno savršeno! Ne znam što bi se dogodilo na stazi u ekstremnim uvjetima, ali u normalnoj eksploataciji su fenomenalne. Tina je kod svakog oštrog kočenja htjela preletjeti preko mene. He, he, nek malo vidi «draži» R motora.
Sve u svemu, odličan posao «Honde»! U bukiranoj klasi 600 su uspjeli napraviti vjerojatno najbolji motor. Sigurno mnogi vozači i teamovi ne voze bez veze upravo ovaj model. I pobjeđuju!
Jedino što ju je na običnoj cesti jako teško voziti «normalno». Stalno vas «nagovara» da ju potjerate u visoke okretaje i pojurite. Neka, zato je i napravljena.

 
Suvozalčica : Valentina Pasanec
Moram priznati da mi famozno izgledaju te jurilice – kako na stazi, tako i na običnoj cesti. A posebno simpatičan mi je položaj suvozačiceJ. To je i bio jedan od razloga moje želje za vožnjom na nekom R motoru. Konačno sam i ja to osjetila.
Bilo je jako čudno sjesti na «Hondu» i gotovo nemoguće zauzeti dobar položaj. Sjedalo neopisivo tvrdo, koljena izrazito visoko, a rukama se pružala jedino opcija da ih zalijepim za rezervoar. Užas! U prvih nekoliko kilometara vožnje gradom osjećala sam se grozno. Svako malo sam dizala guzu u zrak, da ne osjetim gradske rupe, a kod kočenja sam se vješala po Emilu. Tihi rad mašine smirivao je moje živce ( jer, nikako da se smjestim ) i dopala mi se «Hondina» sposobnost sigurnog kočenja.
Evo nas na obilaznici. Što će sad biti? Emil oštro ubrzava, brzina raste ( bilo je nemoguće baciti oko na turnić i brzinomjer – šteta ), a ja sam mislila da ću izletjeti s motora. Nekoliko sekundi privikavanja; bijele kolničke trake lete i, to je to! Ne stignem razmišljati o neudobnosti. Šaltam zajedno s Emilom u višu, kočim i osjećam zavoj i lagano se stapam s njim. Odlično! Ništa me više ne boli, ništa mi više nije teško. Tako se jedino možeš voziti na ovakvom motoru. Jednostavno si izbi neudobnost iz glave i uživaj u brzini.
S mog gledišta suvozačice, «Hondica» stvarno nije za gradski đir ( osim malo šminkice ) i putovanja, ali, lijepo bi bilo imati takvo nešto da se Emil i ja ispucamo na Grobniku. Još da mi je postrugati koljenom u Riječkom; doživljaj bi bio potpun!
Poseban je osjećaj provozati se 250 km/h. Dao mi je tak mali, mali djelić gušta i priliku da se poistovjetim s pravim trkačima, ili običnim smrtnicima koji posjeduju ovakve jurilice. Baš vam zavidim!
Bez obzira što je mala, skladno izgleda. Crna boja joj daje markantan izgled. A da je naša, felge i ručke volana bi sigurno bile žuteJ.

Share

Povezane novosti

MV Agusta F3 675

MV Agusta F3 675

rujan 30, 2015
KTM Freeride 350

KTM Freeride 350

siječanj 26, 2014
Husaberg enduro

Husaberg enduro

ožujak 02, 2013
Yamaha Xenter 150

Yamaha Xenter 150

svibanj 16, 2012
Moto Guzzi V7

Moto Guzzi V7

travanj 15, 2012
BMW C600 Sport/C650 GT

BMW C600 Sport/C650 GT

travanj 05, 2012
Yamaha T-Max 530

Yamaha T-Max 530

ožujak 17, 2012

About Author