Prerade — 12 prosinca 2004 -

 

Ovo je jedan od mojih prvih radova i prvi uspjeli pokušaj ubacivanja 4-cilindrične mašine na enduro motor koji je obično mono ili dvocilindrični. U fun-bike stilu mislim da zaslužuje pažnju. Iznenadila me laka upravljivost i velika stabilnost motora.
 

Izgled prije Izgled poslije

 

Osnova: Honda xlv 750, 1988 g.
Rama (sasija): Prerađena za ubaciti mašinu od Kawasakija
Mašina : Kawasaki Z 650 sa karburatorima od Z 750
Kutija zraka ručno rađena (nijedna tvornička nije mogla stati)
Klipovi: Bol d’or 900
Provrt: 64 mm
Ručno polirana dekla
Rep podignut, u osnovi tvornički, ostavljeni nosači za bočne i stražnji kufer
Kardan izbačen, stavljena stražnja vilica VF 550 dvostruka sa pojačanjima
Lancobran aluminijski ručno izrađen
Stražnji kotač Cagiva 500 (18 x 3.25), guma 140/90-18
Stražnje kočnice Suzuki GSX 400
Centralni amortizer Kawasaki ZX9-R
Prednja vilica tvornička promjer 43
Predtrag prednje vilice 3 stupnja skraćen
Prednji kotač Honda XL 500, guma 120/60-17
Prednji blatobran i donji spojler od skutera
Prednja maska od skippera 150 ručno dorađena
Prednje svjetlo od Fiat punta (2 komada)
Ravni upravljač
Retrovizori: GSX 750

Buco, Split
 

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX9R

Kawasaki ZX9R

veljača 07, 2006

Husqvarna SM 610 E

svibanj 14, 2002

Suzuki GSX-R750

siječanj 04, 2002

About Author

admin