Predstavljanja — 30 studenoga 2007 -

Nova vladarica brzina – Honda CBR1000RR

Novi , potpuno radikalan dizajn je u skladu sa modernom mehanikom i tehnološkim rješenjima koja Honda najavljuje. Tako se zaoštravanje stražnjeg dijela motocikla, skraćenje međuosovinskog razmaka uz istodobno produžavanje stražnje vilice 15 mm i središnje dolje smješten ispuh, nazire Hondina vizija da izradi još radikalniji motocikl.
Međutim, visina sjedala, položaj ručki upravljača postavljenih iznad gornjeg nosača vilice te druge elemente opreme, kao primjerice retrovizora s integriranim pokazivačima smjera, može se pretpostaviti drugo, odnosno touring lice nove Honde CBR. Upravo to je osnova Hondine filozofije koja prije svega želi ostvariti idealan kompromis cesta-staza. Možemo slobodno reći da se poslije mnogo godina radikaliziranje te klase Honda prva usudila dijelom vratiti na staze sport-touringa koji je počeo nestajati još u devedesetima.
 

Novi pionir pustolovnog duha – Honda XL 700 V Transalp

Slava modela XL 700 V Transalp potječe iz vrlo popularnih osamdesetih godina prošlog stoljeća, kada je Honda usvojila jedno pravilo da preslikavanje natjecateljskih modela na tržište u pravilu bude iznimno dobro prihvaćeno.
Na izmjenjenu siluetu motocikla i tehničke promjene, novi Transalp uz Enduro nudi i više putnih osobina. Obujam je sa 650 ccm povećan na 700 ccm, a ugrađeno je četiri ventila po cilindru sa ubrizgavanjem goriva.
 

Novi bestseler – Honda CBF600 S

Na sajmu u Prizu svjetlo dan ugledao je i novi CBF600, apsolutni bestseler stvoren da osvoji vozače koji svakodnevno voze motocikl. U novi model ugrađen je motor iz CBR-a 600 opremljen ubrizgavanjem da bi se zadovoljila norma Euro 3. U potpunosti prerađen, s novom glavom, da bi maksimalna snaga zamijenila elastičnost pri nižim okretajima. Poboljšan je i okvir koji je sad aluminijski, sjedala koje se sad može podešavati u 3 visine kao i vjetrobran na okljenoj S verziji. Spremnik goriva je veći, a ovjes nudi podešenje prednabijanja opruga u prednjoj vilici. 
 

Revolucionaran – Honda DN01

Izvanredan spoj niske i elegantne siluete spaja izvrsnu upravljivost sportskog motocikla, položaj sjedenja cruisera i motorizaciju skutera kako bi vožnja bila što udobnija i jednostavnija. Motocikl pokreće poznati V-twin obujma 680 ccm sa automatskim mjenjačem sa 3 moda rada – automatski drive i sport te ručnim sa šest brzina. Iako oblikovan kao putna krstarica , niski vjetrobran te kompaktne dimenzije otkrivaju prije svega gradsku namjenu tog modela čiju bi svakodnevnu upotrebu trebao olakšati način prijenosa kao kod skutera.
 

Kralj je rođen – Honda CB1000R

Potpuno novi model CB1000R, naked zasnovan na motoru iz ovogodišnjeg supersportskog CBR-a 1000RR. Moderan naked oblikovan je vrlo dinamično i originalno, a uz njega stoji i magično slovo R, koje samo po sebi nagovještava veliku dozu sportskog duha.  Honda je na ovaj motocikl ugradila već iskušanu mehaniku u modernom i i ergonomski oblikovanom tijelu koje jamči izvrsne performanse  i iskoristivost u svakodnevnoj vožnji.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin