Iz svijeta — 26 lipnja 2012 -

Za početak se možda možemo zapitati koliko ima smisla jedan klasičan naked sa agregatom od 6 cilindara i prednabijanjem, ali već nakon kraćeg razmišljanja i prisjećanja nekih prošlih vremena i motocikala srce vjerojano odmah odgovori kako smisla ima.
Horexov projekt VR6 spominje se već duže vrijeme, no informacije su dolazile na kapaljku. Izgled je bio donekle poznat, tehničke karakteristike također, motor se testirao no nikako da bude nekakvih službenih najava o dolasku na tržište.
Doduše još uvijek nismo došli do tog zadnjeg detalja no očito je da je on pred samim vratima.
Sve tehničke karakteristike sada su poznate, na internetu se već vrti službeni video, poznate su sheme boja, još se čeka točan datum predstavljanja.
Krenimo redom, od agregata. U Horexu VR6 kuca 6–cilindarsko srce V konfoguracije, obujma 1218 ccm. Ono je pod izrazito malim kutem od 15%, od tuda i slovo R u nazivu koncepcije motora, jer nas gotovo podsjeća na klasični redni agregat. Sjetimo se agregata nekad popularne Golf 3–ke koji je također nosio oznaku VR6.
Snaga je malo pripitomljena odustajanjem od kompresorskog prednabijanja te sada mjeri 161 KS pri 9000 okr./min. Za potisak je zaslužan okretni moment od 135 Nm potpuno dostupan od 7000 okr./min. To je u svakom slučaju manje od najavljivanih 200–tinjak KS uz pomoć kompresora no i dalje sasvim dovoljno za takvu koncepciju motocikla, da ne kažemo i previše.
Spomenimo još ostale tehničke karakteristike. Tu je alu rama, po svim parametrima podesiva prednja USD vilice promjera 48 mm koju potpisuje WP, podesiv stražnji ovjes, prednji diskovi promjera 320 mm te Brembo radijalna kočiona kliješta potpomognuta ABS-om. Visina sjedala od tla je 820 mm a očekivana težina motocikla je 260 kg.
Brzina je elektronički limitirana na 250 km/h.

Ostale tehničke karakteristike pogledajte na službenoj stranici:

http://www.horex.com/fileadmin/user_upload/2011/presse/en/07_HOREX_Technical_Specifications.pdf

A tu je i promotivni video spomenut na početku članka:

http://www.youtube.com/watch?v=K9eSBKjaqCE&feature=player_embedded

Mario Perković

Share

Povezane novosti

Kawasaki Z300?

Kawasaki Z300?

listopad 14, 2012
Honda CBR i CB 500

Honda CBR i CB 500

rujan 13, 2012
Koncepti budućnosti

Koncepti budućnosti

rujan 07, 2012
Z1000 u novom ruhu?

Z1000 u novom ruhu?

rujan 07, 2012
Novi Kawasaki Z800?

Novi Kawasaki Z800?

rujan 03, 2012

About Author