Novosti — 03 srpnja 2016 -

 

Vespa946frontale2

Piaggio Grupa i (RED) objavili su početak partnerstva u prikupljanju sredstava za financiranje programa za borbu protiv AIDS-a. Događaju koji je označio početak suradnje između Piaggia i (RED)-a nazočio je i Bill Gates, koji je s  Bill & Melinda Gates Fondacijom, jedna od najvažnijih figura u svjetskoj borbi za zdravlje i blagostanje zemalja u razvoju.

Vespa, najomiljenije i najpoznatije vozilo na dva kotača, postala je (RED) vozilo. Od prodaje svakog vozila, 150$ bit će namijenjeno aktivnostima Global Fund-a u borbi protiv AIDS-a, tuberkuloze i malarije. Dvije prestižne marke, prepoznatljive diljem svijeta, udružile su se u borbi za svijet u kojem se nijedno dijete neće roditi s virusom HIV-a.

“Partnerstvo s (RED)-om, jednom od najprestižnijih svjetskih institucija, predstavlja potpunu predanost Piaggia ovom cilju. Predsjednik uprave i generalni direktor Piaggio Grupe Roberto Collanino, naglasio je “ Sretni smo i ponosni što nas je (RED) odabrao u segmentu mobilnosti kao jednog od svojih partnera. Ovo će biti globalna suradnja između dvije organizacije koje su u svijetu prepoznate kao simbol profesionalnosti i izvrsnosti.”

Vespa (RED) čija će konačna verzija biti predstavljena na sljedećem sajmu EICMA (u Milanu  10. – 13. studenog) bila je izložena u Rimu tijekom događaja Global Fund-a u Nacionalnom institutu  zdravlja.

Vespe koje budu proizvedene u partnerstvu s (RED)-om, bit će prodane u Europi, Aziji i Sjedinjenim Američkim Državama. Prva količina Vespa (RED) vozila bit će na prodaji u prosincu 2016., kako bi se odvijala u vrijeme Shopaton-a u organizaciji (RED)-a.

(RED) koji su 2006. osnovali Bono i Bobby Shriver donio je $350 million (USD) u Global Fund za borbu protiv AIDS-a, tuberkuloze i malarije. Ta sredstva su stigla u Ganu, Kaniju, Lesoto, Ruandu, Južnoafričku Republiku, Swaziland, Tanzaniju i Zambiju te je 100% sredstava namijenjeno lokalnim aktivnostima. Ova potpora (RED)-a imala je utjecaj na živote više od 70 milijuna ljudi kroz prevenciju, liječenje i savjetovanje, kao i testiranje na HIV.

Deborah Dugan, CEO, (RED) rekla je: “Počašćeni smo što nam se Piaggio pridružio u borbi protiv AIDS-a sa svojim ikoničnim vozilom Vespa (RED) kojom će se prikupiti sredstva za važan posao koji obavlja Global Fund.”

S više od 18 milijuna primjeraka prodanih diljem svijeta od 1946., Vespa je jedinstveni slučaj u povijesti osobne mobilnosti. Prvotno osmišljena kao vozilo uz koje će se Europa izdići u razdoblju nakon Drugog svjetskog rata, Vespa je postala simbol slobode, ujedinjujući različite generacije na pet kontinenata te je danas prepoznata kao ikona talijanskog stila.

Piaggio Grupa je kroz svoju povijest pokazivala osjetljivost za probleme zdravlja djece. Primjer toga je nedavna inicijativa Vespa za djecu, međunarodna humanitarna organizacija koja je u suradnji s rimskom dječjom bolnicom Bambino Gesù popločala put medicinsko-kirurškom programu u Nacionalnoj pedijatrijskoj bolnici u Hanoiu, u Vijetnamu.

Vespa946-3-4ant

_77A2376

Share

About Author

mate