Modeli 2005 — 05 listopada 2004 -

 

Evo da napišem nekoliko riječi o Husabergu jer ima dosta novosti za 2005.- tu godinu.
Svi modeli sada imaju zapreminu motora od 450, 550 i 650 ccm. Prvi FE 450 E već je u Hrvatskoj i imao sam priliku ga voziti na jednoj enduro turi koja je trajala cijeli dan. Nešto sitno izmijenjene su naljepnice a najbitnije izmjene su u auspuhu , upravljaču i kilometar satu. Auspuh je potpuno nov, napravljen od širih cijevi, bolje je smješten na motor , lakši je i bolje dihta. Sat koji ima puno funkcija isto kao i stari model sada je puno manji i ima na sebi šalter za mijenjanje funkcija a ne više na upravljaču kao do sada. Dizajn mi se sviđa jer sada izgleda pravo trkaći , gumiran je tako da je otporan na udarce i vodu. Novi su i štitnici za ruke koji su sada puno čvršći i ljepši. Upravljač je nešto širi ali ima drugu geometriju , sada je ravniji i čim sam sjeo  i primio ga, ruke su mi automatski zauzele položaj sa izbočenim laktovima i to mi se najviše svidjelo na novom modelu.
U vožnji je odličan, sa ovim upravljačem ga je još veći gušt voziti jer se vozač osjeća u svakom trenutku spreman za sve iznenadne manevre, a i motor djeluje kao da je još lakši.
Pali fantastično na prvi pritisak elektrostartera. Ja imam 2004.- ti model i njega nisam nijedanput palio sa nogom, to je već tako dobro riješeno da možemo zaboraviti na kick starter, koji je na  novom modelu preoblikovan kako bi se više stopio sa motociklom.
Sve ostalo je već viđeno na starom modelu, dakle hidraulično kvačilo koje se tišće jednim prstom, mekani gas, odličan WP ovjes, fantastične kočnice, genijalna rama…
Ono po čemu je Husaberg poseban ostalo je i na novom modelu a to su genijalna tehnička riješenja koja drugi motocikli nemaju, pravilno razvijanje snage i odlična rama koja omogućava voznost motocikla  iznad konkurencije.
Moram nešto napisati i o supermoto modelu jer kod njega ima toliko izmjena da sam si odmah poželio jednoga. Ove godine su si dali puno truda oko supermota  tako da mislim da je to najbolji serijski supermoto koji se danas može kupiti  na tržištu.
 

 

Krenimo od prednjeg kraja: Braking disk nazubljen 320 mm promjera , četveroklipne kočione čeljusti radijalno smještene, radijalna ručka prednje kočnice, mostovi prednjih vilica sa tri vijka ( tripl clamp) glodani iz aluminija, upravljač i sat već opisani kod enduro modela, ventili od titana radi većih okretaja, smanjen hod , također novi ispušni sistem, dodana je Al posuda za skupljanje odušaka iz motora koja je potrebna po pravilima za trke, zadnja vilica 30 % čvršća, zadnji kotač širine 5 incha za širu gumu, naravno da su kočiona crijeva čelična kao i kod svih modela Husaberga. Najbolji WP ovjes sa prednjim vilicama 48 mm i još uvijek ručno rađena rama daju ovom motociklu izuzetna vozna svojstva a snaga kod Husaberga nikada nije bila upitna. I to sve na serijskom motociklu spremnom za registraciju. Čitao sam jedan test na njemačkoj stranici gdje ga je vozač probao u maximalnoj brzini- otpao mu je šilt sa cross kacige a na brzinomjeru je ostala zabilježena maximala od 208 km/h. Ostao je šokiran. Zanimljivo je na Akrapovićevoj stranici usporediti snagu pojedinih modela i iz konkurencije jer zapanjujuće je kolika je tu razlika. Nešto više može se pogledati na www.tego.hr ili na www.husaberg.se.

Pozdrav, Zoran Segin dipl.inž.stroj.
 

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX-10R 2006.

Kawasaki ZX-10R 2006.

rujan 01, 2005
Foto galerija Kawe ER-6n

Foto galerija Kawe ER-6n

kolovoz 07, 2005
HONDA CB1300 S, 2005

HONDA CB1300 S, 2005

lipanj 28, 2005
HONDA FMX650, 2005

HONDA FMX650, 2005

svibanj 01, 2005
Confederate F124 Hellcat

Confederate F124 Hellcat

travanj 08, 2005
Honda TRX450R, 2005

Honda TRX450R, 2005

ožujak 27, 2005
Derbi GPR 125 Racing

Derbi GPR 125 Racing

ožujak 26, 2005

About Author