Motori i oprema — 23 studenoga 2012 -

Tijekom ove godine Marcus Walz nam je otkrio svoj koncept Hyper Modified TMAX-a koji je kombinacija njegovog agresivnog stila s radikalnim linijama i sportskim izgledom tvoreći maxi-skuter kao niti jedan drugi. Da ne ostane sve na tome, Ludovic Lazareth je pogledao visoko te iskoristio svoju ljubav prema aeronautici kako bi pružio TMAX-u najmoderiniji izgled s performansama koje prate takav izgled, zahvaljujući agregatu sa turbo punjačem. Zaista, nevjerojatno dostignuće ! Sada, trilogija Hyper Modified TMAX-a je konačno gotova. Kalifornijski zločesti momak Roland Sands predstavio je svoj “ogoljeni do kosti” TMAX…

“S ovim Hyper Modified projektom htjeli smo istaknuti bit TMAX-a. Vidio sam sliku njegovog aluminijskog okvira, toliko specifičan za sve Yamaha sportske motocikle, te sam bio zaista iznenađen onime što se nalazi ispod oklopa. Ugodno sam se iznenadio kako TMAX strukturno izgleda zaista posebno – drugačija, čak i pomalo čudno, što me posebno privuklo. Ostao sam zaintrigiran te sam počeo razmišljati o mogućnosti stvaranja potpuno novog izgleda stavljajući na prvo mjesto mehaničku ljepotu ovog skutera … Jednom kada maknete sve oklope i plastične panele te uklonite stražnji dio okvira i kompletan sustav ispuha, linija okvira je iznimno ugodna; TMAX tada izgleda zaista cool i pomalo sirovo. Većina vozača ne očekuje ovakav sportski aluminijski okvir na skuteru, stoga smo odlučili kako će upravo to činiti temelj i osnovu našega projekta.”

“Kako bi naglasili trkaći izgled, dodali smo posebnu mrežicu na okvir te napravili mnoge druge stvari kako bi skuter izgledao agresivnije i pomalo opako. Cijeli stražnji kraj smo proizveli nanovo, pretapecirali i izgleda odlično. Dodali smo još neke komponente kao ravan upravljač te nosače broja. Nakon demontaže oklopa, napravili smo posebne oslonce za noge. Prednji blatobran je preuzet s YZF-R6 te modificiran, napravili smo nove pokrove agregata kako bi naglasili radikalan izgled skutera. Sveukupno nam je trebalo četiri tjedna kako bi stvorili Hyper Modified TMAX – i vjerujte, nije bilo lako.”

“Cjelokupan projekt je bio zahtjevan i sveobuhvatan te daleko stresniji od modifikacije konvencionalnog motocikla. Konstantno se borimo sa porivom da TMAX-a pretvorimo u normalan motocikl. Vrlo jednostavno bi bilo napraviti drugačiji spremnik goriva i drugačiji rep motocikla te ga pretvoriti u nešto s klasičnim linijama no htjeli smo nešto drugačije i nešto posebno. Bilo je iznimno zahtjevno i željeli smo da konačan proizvod bude cool i smatram kako smo u tome uspjeli, sudeći prema reakcijama ljudi koje su zaista fantastične.”

“Vozio sam ovaj TMAX i ljudi jednostavno nisu mogli vjerovati svojim očima. Iskreno, nisam niti slutio koliko će mi se dopasti konačan proizvod, toliko je čudan i drugačiji da izgleda zaista super. I dalje se vozi kao TMAX no znatno je lakši i agilniji te ima zvuk cross motora zahvaljujući trkaćem ispuhu! Ovo je potpuno ludo.”

“Ljudi misle kako me više zanimaju cruiser modeli motocikala no ja inspiraciju pronalazim u trkaćim i cross modelima. I sada, nema šanse da ikome prodam ovaj Hyper Modified TMAX. Od sada imam skuter u svojoj garaži – mislio sam da taj dan nikad neće doći !” Iskren je bio Roland.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Moto Guzzi V85 Concept

Moto Guzzi V85 Concept

studeni 11, 2017
Yamaha Niken

Yamaha Niken

studeni 11, 2017
Ducati Panigale V4

Ducati Panigale V4

studeni 06, 2017
Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Aprilia Dorsoduro 900

Aprilia Dorsoduro 900

srpanj 31, 2017

About Author

mate