Predstavljanja — 23 rujna 2008 -

VN 1700 obitelj – Japan protiv Amerike
 
Za 2009. Kawasaki predstavlja cijelu novu seriju V-Twinova od 1700 ccm. Nakon serije VN 1600, ovo je logičan korak. No, agregatu nije "samo" dodano 100 ccm; dogodilo se mnogo napredaka ispod te hrpe metala…
 

VN 1700 Classic

 

Novi agregat veoma sliči onome u modelu VN 2000, ali upotrebljava mnogo moderniju SOHC tehnologiju, umjesto dosadašnje OHV. Jednostavnim rječnikom, to znači da se bregasto vratilo sada nalazi u glavi motora, umjesto u bloku, gdje je bilo na prošlom modelu. Novi odnos provrta i hoda cilindara donosi više snage i okretnog momenta u odnosu na VN 1600, a tu je i novi mjenjač sa 6 brzina (sa overdrive-om, naravno), novim potpuno elektronskim sustavom upravljanja zaklopkom za snagu, te završni prijenos preko remena, kao na modelima VN 2000 i VN 900.
 

No nije samo agregat promjenjen. Nov je i okvir, koji je sada lakši i kompaktniji, a u kombinaciji s novim postavkama ovjesa doprinosi boljoj upravljivosti, pritom zadržavajući stabilnost na ravnom.
 

VN 1700 Classic Tourer

 

Dizajn bočnih poklopaca agregata i cijelog motocikla je promjenjen i poprimio je jedan bezvremenski štih. Veoma dobra stvar za privlačenje znatiželjnih pogleda…
 

VN 1700 Voyager

 

Kawasaki se pobrinuo da se razni romantičari koji vole ovakve motocikle nađu, pa ponudio tri verzije VN-a 1700. Tu su Classic, čiji naziv govori sve o njemu, Classic Tourer, koji sa sobom donosi tempomat, veliki vjetrobran, veliki naslon te ploče umjesto suvozačevih oslonaca za noge. Onaj koji privlači najviše pozornosti je Voyager, koji neodoljivo podsjeća na HD Electra Glide. Na sebi nosi sve što biste mogli poželjeti za duga putovanja u dvoje. To je ujedno i prvi Kawasakijev "full dress" tourer.
 

KLX 250 – Dual Sport zasnovan na pravom Enduru
 
Novi KLX 250 dobio je puno poboljšanja što se tiče agregata i ciklistike koja omogućuju još ozbiljniju vožnju, bilo na cesti ili izavn nje.
 

Originalno zamišljen kao cestovna verzija trkaćeg KLX300R-a, KLX 250 je zadržao puno karaktera i performansi svog starijeg i većeg brata. Jednocilindriči četverotaktni DOHC agregat u velikoj mjeri je derivat onoga sa KLX300R-a, te je u velikoj mjeri zadržao dobroćudne karakteristike, sa snagom koja se mekano ali u velikoj mjeri ispoljava od najnižih okretaja i ne jenjava niti u visokim okretajima.
 

 

Sam agregat za 2009. je smješten malo niže u čeličnom okviru, kako bi se postiglo niže težište, koje olakšava pitanje upravljivosti na uskim putevima za koje je KLX250 namjenjen. Naravno, u tome su velika pomoć USD prednja vilica promjera 43 mm i stražnji plinski amortizer. Postavke ovjesa su savim izmjenjene, pa je sada hod ovjesa smanjen kako bi svatko mogao nogama do poda, te da bi se dobio bolji osjećaj u zavojima. I prednji i stražnji ovjes se sada mogu podešavati u 16 klikova hidraulične kočnice u fazi kompresije i povrata.
 

 

Novi su i kotači, koji sada imaju 0,5 mm deblje žbice, kao i nove diskove, promjera 250 mm naprijed i 240 mm nazad. Da bi se paket upotpunio, tu je potpuno novi, agresivniji dizajn, kao i novi upravljač ravnijeg profila koji puno više odgovara vozačima koji će češće voziti van ceste.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author