Predstavljanja — 05 listopada 2009 -

 

Početnici, pozor! Kawasaki na tržište izbacuje dva nova modela temeljena na istom agregatu i okviru. Radi se o enduro modelu KLX125 i njegovom bratu s manjim kotačima i cestovnim gumama pod nazivom D-Tracker.
 

I KLX125 i D-Tracker su potpuno novi motocikli, sa zrakom hlađenim jednocilindričnim četverotaktnim agregatom od 125 ccm uglavljenim u novodizajnirani okvir. Nisko sjedalo, uska konstrukcija i male dimenzije cijelog motocikla čine ova dva nova modela rođenima za početnike. Jednostavnost je malo modernziriana, pa oba modela imaju ubrizgavanje goriva i električni starter.
 

Ali KLX i D-Tracker imaju što ponuditi i onima s nešto iskustva. Tajna leži u velikom potencijalu paketa: male dimenzije, kvalitetan okvir i amortizacija, koju u D-Trackerovom slučaju ima i up-side down prednju vilicu, nazubljeni kočioni diskovi – sve to gotovo pa jamči zabavu i onima koji su prije nešto vozili.
 

Oba modela su dizajnirani od praznog lista papira, pa je sve novodizajnirano, kao npr. okvir koji nije posuđen s nekog većeg modela. Manji kotači nego kod konkurencije (19/16" za KLX, 14" naprijed i nazad za D-Tracker) u kombinaciji s malim dimenzijama zbilja čine ova dva modela pristupačnijima i adekvatnijima za početnike.
 

113 kg (114 za D-Tracker), nisko i usko sjedalo (830mm za KLX, 805mm za D-Tracker) te rezervoar od 7 litara čine ova dva modela upotrebljivima i praktičnima.
 

Pogonski agregat je, kao što smo već spomenuli, zrakom hlađeni četverotaktni jednocilindrik od 125ccm, sa dva ventila koji su upravljani klackalicama. To daje rezultat od 10 ks, za čiji se pravilni raspored brine mjenjačka kutija sa 5 stupnjeva prijenosa. Za pravilnu ishranu brine se ubrizgavanje goriva.
 

Što se amortizacije tiče, KLX i D-Tracker dijele stražnje ovješenje. Radi se o plinskom monoamortizeru koji djeluje preko progresivnog polužja, dok je na prednjem kraju situacija drugačija. KLX koristi klasičnu vilicu promjera 33 mm i hoda 175mm, dok D-Tracker koristi up-side down vilicu promjera 35 mm i hoda 150. Napomenimo kako lijevi štap vilice nosi oprugu, dok desni štap nosi hidraulični dio.
  

Dok dijele puno toga, KLX i D-Tracker su sami svoji motocikli, što se razaznaje po prednjem blatobranu i retrovizorima. Tu je i digitalna instrument ploča, koja je ipak ista na oba modela.
 

 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author