Predstavljanja — 22 lipnja 2009 -

Utrke vrstu čine boljom, izreka je koje se drže u Akashiju, bar što se tiče KX game popularnih off-road proizvoda. Ako želite biti naprijed, konstantna poboljšanja su obavezna, pa će KX serija u 2010. ući s brojnim promjenama.
 

 

KX450F – obnovljeni okvir i pogonski agregat
 
Iako već odavno na vrhu popisa svih entuzijasta u najvećoj MX klasi, KX450F u 2010. ulazi sa brojnim promjenama, što na pogonskom agregatu, što na okviru, s kojima namjerava i dalje ostati tamo gdje je – na vrhu.
 

Jedini cilj u mislima inženjera iz Akashija bio je održati "zelene" pilote na vrhu ljestvica u prvenstvima diljem svijeta. Sve modifikacije su izvršene na temelju feed-backa pilota, a prvenstveno se radilo na voznosti i boljem ispoljavanju snage na visokim okretajima, kao i u području nakon maksimalne snage, dakle u prevrtavanju motora.
 

 

Novi pogonski agregat sada vuče korijene iz motora Ryana Villopota, zahvaljujući sveukupnom podešenju koje je sada više naklonjeno trkaćoj upotrebi nego bilo čemu. Tu je nova ECU kontrolna jedinica koja regulira kut predpaljenja i ubrizgavanja goriva, te po prvi puta na jednom "serijskom" modelu pravi trkaći klip, koji se ponosi svojom "bridged box" izvedbom.
 

 

I kvačilo je iz temelja prepravljeno kako bi dalo bolji osjećaj u vožnji, kao i okvir i amortizacija. Radilo se na podešenju i tečnosti, što će osigurati bolju upravljivost, agilniji motor i blaža slijetanja nakon skokova.
 

 

KX250F – nova ciklistika
 
Kako na većem bratu, tehničari iz Akashija su i na "malom" KX-u promijenili neke stvari kako biste ravno iz kutije dobili pravi trkaći motor. I u ovoj klasi dobivate novi klip s "bridged box" dnom koji bi trebao osigurati veću trajnost i čvrstoću.
 

 

No, modifikacije na manjem KX-u su koncentrirane na ciklistiku, tj. na ugodniju i lakšu vožnju s većom okretnočću i mekšim slijetanjima. Raspored masa je promijenjen kako bi se olakšali ulasci u zavoje. Prednji kraj sada krasi Showa vilica sa cijevima presvučenim titanom, dok stražnji kraj krasi novi monoamortizer i uni-trak sustav progresivnog polužja.
 

KX85 / KX65 / KLX450R / KFX450R
 
Uspješni modeli iz Kawasakija za 2010. dobivaju tek nove grafike, s kojima će još više upadati i oči, čak i blatnjavi, tj. onakvi kakvi bi trebali biti.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin