Modeli 2007 — 26 listopada 2006 -

Kada je Kawasaki svijetu predstavio "malog zeku" bilo je očito da uvodi novi stil u tada mirnu klasu nakeda. Agresivan položaj vožnje, neuobičajeno jak motor i iznenađujuće niska cijena su ga učinile najpoželjnijim motociklom na tržištu. Kawasaki provjerenim receptom nastavlja pohod na tržište.
Odlična ravnoteža između performansi motora i ovjesa čine Kawasaki Z750 motociklom za agresivniju cestovnu vožnju. No sve u svojim granicama, dakako…

Prošli model je bio vidljivo blijeda kopija većeg brata (prvenstveno zbog manje opreme), što će za narednu godinu biti ispravljeno i mali Z uistinu postaje umanjena verzija velikog brata. Najmanji japanski proizvođač motocikala je poznat po sluhu za zahtjeve tržišta, tako da je udovoljio zahtjevima za promjenom obrtomjera. Model 2007. će imati analogni obrtomjer zbog zamjerke slaboj vidljivosti digitalnoga. U većini situacija, vozači "malog zeke" su se oslanjali na sluh kako bi ustanovili režim rada motora.

Razvojem nove "Z" serije, Kawasaki si je postavio cilj nazvan "Istinske cestovne performanse." Dok su i Z750 i Z1000 rađeni po istom principu, manji model tvornica opisuje kao "savršeno uravnotežen" zbog izvrsnog odaziva snage i odlične upravljivosti što daje izvrstan osjećaj vozaču. 

Kompaktna silueta motocikla odaje jako dobru upravljivost koja se pokazala istinitom u mnoštvu situacija. Mali Z je motocikl široke namjene – od gradske do natjecateljske. Potencijalno sportsku namjenu potvrđuje prednja upside-down vilica promjera 41mm.

Iako se čini da je za 2007.godinu Z750 doživio tek lagani facelifting, promjenjen je položaj sjedenja kako bi se poboljšao odnos vozač-motocikl. Nadam se da zbog ovog poteza neće trpiti ni udobnost a ni agresivan stav.

Tekućinom hlađeni, redni četverocilindrični 16V motor zapremine 748ccm će po najavama doći malo jači nego prije. Svakako vesela vijest u odnosu na zbunjujuće smanjenje snage novom Z1000. Promjene zahvaćaju bolji razvoj snage u širem području srednjeg režima rada zadržavajući vrh snage u visokim okretajima.

Ekperimentiranje sa ispuhom do sada Kawasakiju nije polazilo za rukom, no tri-ovalna varijanta na Z750 izgleda sasvim pristojno podsječajući na japanske anime crtane filmove.

Hvatište motora je sada iza cilindara, što će ići na ruku vozačima koji će biti pošteđeni vibracija prilikom rada motora.

Kawasaki tvrdi da će novi Z750 biti najuravnoteženiji motocikl sljedeće godine zbog "sasvim dovoljne snage upakirane u oštar izgled."

Predstavljanje je zakazano za sredinu sljedećeg mjesece na milanskoj EICMA kada ćemo saznati sve promjene, popis opreme i potpune tehničke specifikacije.

Pogledajte promo PDF materijal : 159607_ZR750L-M_1023.pdf
 
Više:
Kawasaki
Z750
EICMA

Izvor slika: Kawasaki Motors Europe

Članak sponzorira Moto Market Servis, Požega

Share

Povezane novosti

Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Suzuki GSXR-TT

Suzuki GSXR-TT

travanj 03, 2007
PIAGGIO MP3

PIAGGIO MP3

ožujak 16, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
Ducati Monster 695

Ducati Monster 695

veljača 03, 2007

About Author