Modeli 2005 — 04 rujna 2005 -

 

Svi vozači, uključujući i nas, moraju priznati da je vožnja na ovogodišnjoj 10-tki bila maksimalno agresivna i «on-the-edge» Toliko snage, na toliko kila sa tako malim međuosovinskim razmakom bilo je nezamislivo. Kako to još popraviti, kako voziti ako se motor još više pojača. Kawasakijvei stručnjaci u bijelim kutama su pronašli rješenje i sve te bajke pretvorili u stvarnost. Na cestu će tako u 2006. godini doći kompletno izbrušeni dijamant sa još manje kila i još više konja. Iz Kawasakija najavljuju ne samo više snage nego i bolju snagu. Snagu koja se linearnije razvija i bolje prenosi na podlogu.
Ono na čemu su inženjeri posebno obratili pozornost to je brzina motocikla kroz zavoj. Poznato nam je da su Ducati motocikli godinama pobjeđivali u klasama superbike baš zbog najboljeg ulaska u zavoj pod kočnicom kao i zbog mogućnosti najranijeg otvaranja gasa. Upravo su se tu Kawasakijevi stručnjaci najviše prionuli na posao. Kako dobiti motor koji pod kočnicom najbolje ulazi u zavoj, kroz zavoj drži usku putanju i na kraju omogućuje vozaču maksimalno rano otvaranje gasa kako bi se na ravnici postigla najveća brzina. Kawasakijevi stručnjaci su uz pomoć test vozača pokušavali sa promjenama mjesta težišta i sa poboljšavanjem snage u srednjim okretajima. Po njihovim riječima, svoj cilj su ostvarili i na tržište izbacili sigurnog trkačeg pobjednika za 2006. godinu. Ono što ne skrivaju niti ove godine, to je da su orjentirani najviše na pistu. Kada bi bili sigurni kako to samo pričaju iz Kawasakijevog «borbenog» stožera bilo bi sve prihvatljivo, ali vidjet ćemo što nas čeka od konkurencije i sa nestrpljenjem ćemo čekati prve usporedne testove.
Sve sitne detalje, brdo slika i tehničkih novotarija, najbolje pogledajte u originalnom PDF-fileu : 105806_ZX1000.pdf 
 
 

Evo nekoliko slika izvučenih iz samog filea :
 

Od naprijed nova 10-etka jako podsječa na ZX6R, a odostraga su od sada smještena dva auspuha, po nama malo čudno razmaknuta, ali trba to vidjeti u živo.
 

 

Od iduće godine. 10-tka će izaći u 4 boje.
 

Neki će sada izjaviti, sva sreća da su to pomijenili.

 

Kompletna mašina je zajedno sa ramom smještena je kompletno okomito. Dobio se mali međuosovinski razmak i time nevjerojatna voznost.
 

Aerodinamika na novoj 10-tki nikako nije upitna.
 

Hm, bit će tu još jako puno rasprava, u svakom slučaju, novi izazov Akrapoviću.
 

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX-10R 2006.

Kawasaki ZX-10R 2006.

rujan 01, 2005
Foto galerija Kawe ER-6n

Foto galerija Kawe ER-6n

kolovoz 07, 2005
HONDA CB1300 S, 2005

HONDA CB1300 S, 2005

lipanj 28, 2005
HONDA FMX650, 2005

HONDA FMX650, 2005

svibanj 01, 2005
Confederate F124 Hellcat

Confederate F124 Hellcat

travanj 08, 2005
Honda TRX450R, 2005

Honda TRX450R, 2005

ožujak 27, 2005
Derbi GPR 125 Racing

Derbi GPR 125 Racing

ožujak 26, 2005
Izbrušeni dragulj NRG

Izbrušeni dragulj NRG

ožujak 24, 2005

About Author

admin