Iz svijeta — 21 svibnja 2012 -

KTM je na Crossodromo stazi u Città di Castello u okolici Perugie predstavio osvježene uzdanike linije EXC-F/EXC i SX-F/SX za 2013. godinu.
Prezentacija je upriličena pred novinarima iz cijelog svijeta koji su mogli na licu mjesta vidjeti kako se novi modeli, koji su pretrpjeli lakše promjene, ponašaju u realnim uvjetima. Cijela gama EXC-F/EXC doživjela je sitne promjene. Svi EXC modeli za 2013 imaju novu glavu agregata, 6 brzinski mjenjač, te su 2-taktni modeli dobili električni pokretač. Također je i ovjes istrpio neke sitne promjene tako da sada dolazi s novim uljem koje unaprijeđuje vozne osobine. Također, tu su i novi SKF-ovi ležajevi. Sitne izmjene nalazimo i na stražnjem kraju a cijela priča je zaokružena novim Maxxis pneumaticima.
Sitne izmjene doživio je i rezervoar goriva koji je ostao iste zapremine samo mu je oblik drugačiji. 4-taktni modeli imaju i novi položaj filtera goriva, kako bi bila lakša provjera te eventualna zamjena. Također je nov i aluminijski ispušni lonac koji zadržava razinu buke na propisanih 112 dB. Upravljač je olakšan te su nove i ručke sa KTM logom.
Sve su to uglavnom sitne izmjene koje korisnik vjerojatno neće niti primjetiti, no proizvođač ih navodi, mi ih prenosimo a na vama je da ih ocijenite.

250 EXC-F

Spomenimo samo najbitnije izmjene na modelu 250 EXC-F. Sada je Keihin 42 mm zadužen za razvijanje snage. On je povezan sa kontrolnim modulom koji mjeri vlagu, temperaturu i nadmorsku visinu te tako uvijek izračunava sastav zraka i na taj način osigurava najbolje performanse.

350 EXC-F

Model 350 EXC-F je od početka najavljivan kao model koji spaja najbolje od modela 250 EXC-F i 450 EXC-F. Dakle malu težinu i okretnost manjeg modela te snagu većeg modela.
Tu je i DDS kvačilo koje je napravljeno od izdržljivog čelika te osigurava visoku kontrolu samog prijenosa te bolju trakciju, a sve to uz kompaktnost.

450/500 EXC-F

Perjanicu enduro ponude zasigurno čine modeli 450 EXC-F i 500 EXC-F. Oni imaju redizajniranu 4 ventilsku glavu agregata koja je sada kompaktnija i lakša.  Novo je i koljenasto vratilo koje sada mjeri 72 mm.

125/200 EXC

Na najmanjem 2-taktnom modelu nema većih promjena. Novi su poklopci agregata koji su sada lakši i izdržljiviji.
Na modelu 200 EXC ima promjena na glavi cilindra.  Ta promjena osigurava jače te linearnije ispoljavanje snage. Tu je i redizajnirani poklopac agregata.

250/300 EXC

Top ponuda 2-taktnih modela završava na modelima 250/300 EXC. Oni su dobili novo DDS kvačilo u kombinaciji sa 6 brzinskim mjenjačem, te novim karterom.

Teoriju smo iznijeli, u praksi stvari izgledaju otprilike ovako:

http://www.youtube.com/watch?v=S95zdn1qwQc

Mario Perković

Share

Povezane novosti

Kawasaki Z300?

Kawasaki Z300?

listopad 14, 2012
Honda CBR i CB 500

Honda CBR i CB 500

rujan 13, 2012
Koncepti budućnosti

Koncepti budućnosti

rujan 07, 2012
Z1000 u novom ruhu?

Z1000 u novom ruhu?

rujan 07, 2012
Novi Kawasaki Z800?

Novi Kawasaki Z800?

rujan 03, 2012

About Author