Iz svijeta — 12 ožujka 2012 -

Prvi motocikli marke Horex, legende među svim poznavateljima moto-povijesti, krenuli su na svoj put prema kupcima. Horex novoga vijeka, sa svojim potentnim VR6 motorom,  započeo je svoj život serijskog motocikla, te su prvi primjerci napustili proizvodne trake moderne i plemenite manufakture u njemačkom Augsburgu.

Sportskiji odabir boja

Pogled na gotov serijski proizvod otkriva nam jedinstven proizvod, uglavnom ručno proizvedeni model Horex VR6, vrlo upečatljivog klasičnog izgleda, ali prepunog bezbrojnim tehničkim poslasticama. Kao pogonski agregat koristi se šestocilindrični motor sa VR-ustrojem cilindara, koji predstavljaju idealan spoj V i rednih konfiguracija (na istom principu složen je i šestak od BMWa…), koji iz 1200 kubika istiskuje 160 plemenitih konja. Takva konfiguracija motora doprinosi njegovoj izuzetnoj kompaktnosti, koja rezultira širinom agregata od samo 429 milimetara, čime je u potpunosti usporediv sa četverocilindrikom iste zapremine.
Klipovi su izbrušeni tako da im je površina nagnuta ukoso, na način da su svi prostori sagorijevanja goriva dovedeni u jednu ravninu unatoč V-konfiguraciji. Upotreba tri paralelno podešene bregaste osovine je isto jedno vrlo neuobičajeno rješenje u motoindustriji, no od jednog ovakvog tehnološkog dragulja i cjeline namijenjene ipak nekim posebnim ljudima ništa manje se i ne očekuje. Toj filozofiji podređena je i okolina pogonskog agregata, pa se lista neobičnih i skupocjenih rješenja nastavlja preko aluminijskog mosnog okvira sa čeličnom upravljačkom glavom (koja brine za izuzetnu stabilnost), preko posebno dimenzioniranih Upside-Down vilica naprijed, do plemenite jednostrane stražnje vilice sa centralnim amortizerom, koja radi odličan kompromis između sportskog i komfornog podešenja ovjesa.

I u pogledu ergonomije inženjeri Horexa su potražili jedan srednji put koji bi zadovoljio najrazličitije ukuse, tražeći krutost za sportsku zabavu i udobnost za putovanja, pri čemu je stražnji dio sjedala – onaj namijenjen suvozačici – posebno podređen udobnosti, za razliku od roadstera drugih proizvođača. Posebnost održavanja, kao još jedan dio luksuza prema vozaču, je i inovacija koja će služiti suhom podmazivanju lanca grafitnom masti, čime će se održavanje za vozača svesti na minimum brige oko toga.

Klasični odabir boja

Svojim ekskluzivnim rješenjima, pogonskim agregatom i jedinstvenim dizajnom Horex si je osigurao ekskluzivnost, i kao i nekada – ponovo će biti drugačiji od drugih!

Share

Povezane novosti

Kawasaki Z300?

Kawasaki Z300?

listopad 14, 2012
Honda CBR i CB 500

Honda CBR i CB 500

rujan 13, 2012
Koncepti budućnosti

Koncepti budućnosti

rujan 07, 2012
Z1000 u novom ruhu?

Z1000 u novom ruhu?

rujan 07, 2012
Novi Kawasaki Z800?

Novi Kawasaki Z800?

rujan 03, 2012

About Author

admin