Hrvatski motosport — 13 listopada 2008 -

Jučer je u Španjolskoj na stazi Albacete odvožena finalna utrka Kupa Europe. 42 najbrža vozača Alpe Adria kupa, Europskog kupa te prvenstava Italije, Španjolske, Francuske, Njemačke, Istočne Europe te Skandinavije, dobili su pozivnicu za utrku najbržih među najbržima, no samo 36 najbolje kvalificiranih je moglo startati. Među njima bio je i Loris.
 

 

Hrvatske boje u klasi SuperSport branio je Loris Valjan, što nije nimalo lak zadatak. Nažalost stvari od samog početka vikenda nisu krenule kako treba; u početku je bilo sitnih tehničkih poteskoća sa motociklom, što je oduzelo nesto malo dragocjenog vremena namjenjenog upoznavanju staze. Nakon toga su se vremenske (ne)prilike odlučile dodatno zakomplicirati situaciju, tako da je Loris na svim treninzima uspio napraviti niti 20 krugova. Bez obzira na to uspio se izboriti za 17. startnu poziciju, što je bila točno zlatna sredina. Rezultat bi možda bio i bolji da nije bilo pravog meteorološkog ruleta, jer su neki vozači najbolja vremena napravili po kudikamo boljim uvjetima od ostalih.
 

No da ipak ima pravde pokazalo se na jutarnjem warm-up treningu koji se vozio u kišnim uvjetima i Loris je uspio napraviti izvrsno 8. vrijeme izmedju 31 vozača klase SuperSport koji su se usudili izaći na stazu. Naravno, prvih 5 od 7 mjesta ispred Lorisa su zauzeli lokalni vozači domaćeg španjolskog prvenstva, a ostala dva pripadaju nizozemcu i francuzu. Može se reći samo da niti jedan vozač sa iznimno jakih prvenstava poput njemačkog IDM ili talijanskog CIV nije uspio napraviti bolje vrijeme.
 

 

Oko 12 sati je vjetar rastjerao oblake, osušio stazu i ponovno na muke stavio vozače i njihove mehaničare jer je trebalo ponovno motore pripremiti za suhe uvjete. Nakon 20 krugova bespoštedne borbe Loris Valjan je preko ciljne linije prešao na 18. poziciji te tako zadržao neku zlatnu sredinu. Možda je rezultat mogao biti i nešto bolji za par pozicija, ali za one najviše pozicije je konkurencija ipak bila prejaka. Riječ je o vozačima koji redovito nastupaju na utrkama svjetskog prvenstva na neusporedivo pripremljenijim motociklima uz puno više kilometara priprema.
 

Ipak, Loris Valjan je pokazao da može i zna kako se uključiti u borbu sa najbržim vozačima Europe: sada još samo preostaje pronaći misteriozni put do većeg broja sponzora bez kojih se u ovom nezahvalno skupom sportu ne može niti nastupati.

Duboke zahvale Lorisovom glasnogovorniku Vedranu Boškiću na ovom izvješću iz prve ruke!
 
 2727OR_SUPERSPORT.pdf
 
 

Share

About Author