Melandri potpisao za Aprilia MotoGP team

02_Melandri_Aprilia_MotoGP-583x389

Jučerašnjom prvom testnom vožnjom u Valenciji, Aprilija se i službeno uključila u MotoGP natjecanje nakon brojnih poluinformacija koje su dospjevale u javnost u zadnjih nekoliko mjeseci. Dvije odluke bile su ključne za Apriliju, prva je bila vrijeme povratka s obzirom da su prema svim planovima predvidjeli 2016. godinu kao pravi termin za povratak u najprestižnije motociklističko natjecanje. Nedavno se ta odluka ipak promjenila na način da su odlučili požuriti s razvojem motocikla i vratiti se godinu dana ranije. Druga odluka bila je vezana uz angažman Marca Melandrija koja je bila neizvjesna skroz do danas, kada su vožena prva testiranja pa možemo reći i do prvog službenog dana sezone. Iako je vozio odlično u drugom dijelu sezone, dozu neizvjesnosti odnosno glasina potaknuo je i sam Melandri na način da se oglušio na timsku “naredbu” o puštanju Guintolija kako bi se što više približio Sykesu u borbi za naslov SBK prvaka. Sada je vidljivo da tim činom odnosi nisu narušeni jer Guintoli je potpisao za Hondu a Mealndrija i dalje gledamo u Aprilia bojama.

Melandri je danas vozio drugi dan treninga i od 24 odvožena kruga najbolje vrijeme od 1.44.873 napravio je u 22. krugu. Bilo je to za sekundu sporije od Rossija ali teško je povući paralelu jer je u današnjim kišnim uvjetima najbrži bio Danilo Petrucci. Očekivano, prema Melandrijevim riječima, pred njima je još puno posla jer radi se o potpuno novom agregatu koji je jučer prvi puta vožen na stazi.

Rođen 1982. godine, Marco Melandri započeo je svoju karijeru vrlo mlad u minimotu gdje je osvojio talijansko prvenstvo 1992. i 1994. godine. Prelaskom u klasu 125 postao je talijanski prvak 1997. godine. Zahvaljujući tom naslovu uspio je ući u MotoGP prvenstvo u klasi 125. Nakon trećeg mjesta 1998. i drugog mjesta 1999. godine, Marco je prešao u snažniju klasu 250 s Aprilijom. To je bio početak suradnje Melandrija i Aprilije u kojoj je 2000. godine prvenstvo završio na petom mjestu, 2001. na trećem mjestu, a 2002. godine osvojio je naslov prvaka s 9 pobjeda i dva plasmana na podij u ukupno 16 utrka. Ulaskom u najvišu MotoGP klasu, Melandri je odmah potvrdio svoju kvalitetu završivši sezonu na drugom mjestu. U različitim MotoGP kategorijama ukupno je pobijedio na 22 utrke, a na podij se plasirao 62 puta.

2011. godine Marco Melandri prebacio se u Svjetsko Superbike prvenstvo gdje je odmah postao jedan od ključnih igrača pa se već u svojoj prvoj sezoni borio za naslov prvaka i završio prvenstvo na drugom mjestu. 2012. godine sezonu je završio na trećem mjestu dok je i 2013. godine također bio u borbi za naslov prvaka te je sezonu završio na četvrtom mjestu. U sklopu WSBK prvenstva ukupno je ostvario 19 pobjeda i 31 plasman na podij.

U svojoj relativno kratkoj povijesti, Aprilia se ponosi osvajanjem 54 naslova svjetskog prvaka (38 u MotoGP-u, 7 u Superbikeu i 9 u off-road disciplinama) koji je čine jednom od najtrofejnijih motociklističkih marki na svijetu. Brojni vrhunski vozači današnjice, kao što su Biaggi, Capirossi, Rossi, Melandri, Simoncelli, Stoner i Lorenzo, vozili su i pobjeđivali s Aprilijom.

 

Romano Albesiano, voditelj Aprilia Racinga:„S Marcom Melandrijem kompletirali smo tim za ulazak Aprilije u MotoGP prvenstvo sljedeće sezone. Posljednjih nekoliko dana bilo je uzbudljivo, u samo nekoliko sati prešli smo sa Losaila, gdje su održane zadnje utrke Superbike prvenstva, na ovu novu avanturu u MotoGP prvenstvu. S velikim zadovoljstvom objavljujemo da je Marco potpisao ugovor i kompletirao naš tim na najbolji mogući način. S Melandrijem imamo talijanski duo motocikla i vozača. U MotoGP prvenstvo ulazimo godinu dana ranije od planiranog, na krilima entuzijazma nakon osvajanja dvostrukog naslova prvaka u Superbike prvenstvu. U MotoGP ulazimo ranije jer želimo voziti na najzahtjevnijim stazama i u najzahtjevnijem prvenstvu kako bi mogli mjeriti kvalitetu našeg rada. Aprilijinih 54 naslova svjetskog prvaka i stotine pobjeda na stazama diljem svijeta potvrđuju tehničko znanje i pobjednički stav koji zaslužuju pažnju na najprestižnijem natjecanju.“ 

Marco Melandri:„Ponuđena mi je prilika za razvoj u potpunosti novog projekta, a to je nešto što u svojoj karijeri još nikad nisam radiojer sam uvijek nasljeđivao motocikle. Ove sam sezone zaintrigiran tim izazovom. Radim s tvrtkom i trkaćim odjelom koji je prepoznao moj talent i s kojim želim nastaviti raditi u razvijanju vrhunskog projekta. Aprilia Racing uvijek se dokazivao sposobnošću razvoja izvrsnih motocikala koji su bili brzi. Dat ću sve od sebe. Naš cilj prilično je ambiciozan: unaprijediti motocikl te u isto vrijeme razviti novi prototip koji će ući u natjecanje 2016. godine. Ovo će biti zahtjevna sezona i očekuje nas puno posla, no spremni smo prihvatiti te izazove.“

 

 

01_Melandri_Aprilia_MotoGP_feature

Prethodni članakL. Dainese prodao tvrtku Investcorpu
Sljedeći članakNema više MotoGP-a bez kaciga