Svjetski motosport — 06 ožujka 2015 -

Teško je reći ima li bar nešto istine u glasinama koje su se pojavile u talijanskim medijima a koje govore o mogućem prelasku Melandrija, zapravo povratku, iz MotoGP-a u SBK već prije samog početka sezone. U Apriliji su odlučili svoj povratak u MotoGP umjesto za 2016. godinu pomaknuti godinu dana ranije. Baza njihovog novog GP motocikla temelji se na prošlogodišnjem SBK modelu s kojim su osvojili prvenstvo. Ove godine je konkurencija osjetno jača, poglavito Ducati i Kawasaki, ali pitanje je hoće li to biti dovoljno za skinuti Apriliju s trona. Na prvoj utrci u Phillip Islandu nedostajalo je možda 20-tak metara staze da Aprilija pobjedi dok se u drugoj upravo to i dogodilo. Performanse Aprilijinog SBK motocikla su neupitne. Pretpostavljamo da je to jedan od razloga na kojim se temeljila odluka o ranijem ulasku u GP. Procjena da je bolje odmah skočiti  “u vatru” i učiti na konkretnim primjerima zvuči dobro pa je Aprilija angažirala Melandrija i Bautistu koji su je trebali izvesti na pravi put. Iako je malo vjerojatno da se u MotoGP-u može pojaviti novi tim i pokvariti račune vodećima, nada uvijek postoji. Međutim, moguće je da su vrlo loši rezultati prvih testova, premda se još uvelike radilo o testiranju pojedinih dijelova, unijeli nemir unutar teama. Bautista se prošle sezone u maksimumu vrtio između petog i desetog mjesta, i neke naznake da bi mogao dobiti angažman u vodećim timovima nije bilo tako da mu je ponuđena pozicija odgovarala. S druge strane, Melandri je jedan od uvjetno rečeno nezahvalnih vozača koji uvijek teži samom vrhu i ukoliko to nije izvedivo, teško mu je naći inspiraciju. Mora imati potpuno povjerenje u motor da bi pružio maksimalan angažman dok u ovom slučaju još uvijek nema povjerenja u prednji kraj i po svojim procjenama vozi na 80%. On definitivno može “stvarati” motor ali samo ako ga taj isti odmah može dovesti u prvih pet tako da je zadnja pozicija na dva odvožena testa sigurno težak udarac njegovom egu a samim time se postavlja pitanje njegove daljnje motiviranosti. S druge strane, jedno prvenstvo je već počelo i Aprilijini mladi lavovi pokazuju zube dok drugo počinje uskoro i sada raditi promjenu u timu teško da bi bilo produktivno. Svojeglavnim vozačima to nekada ne znači previše no konačnu odluku donosi Aprilia tako da sumnjamo da će doći do promjena, pogotovo nakon službenog predstavljanja tima od strane prvog čovjeka Piaggio grupacije…

untitled

test-motogp-2015-le-foto-a-sepang-2_71

 

Share

About Author

mate