Motori i oprema — 10 listopada 2014 -

v7special_cover

Poboljšati Moto Guzzi nikad nije lak zadatak. Potrebni su hrabrost, strast i vještina kako se ne bi iznevjerila očekivanja i reputacija ove legendarne marke omiljene diljem svijeta. Najbolji primjer toga, u zadnje vrijeme, model je California 1400 koji je izvrsno prošao na svjetskim tržištima. Moto Guzzi sada lansira novu, poboljšanu verziju svog najprodavanijeg modela V7. Na tom su modelu fino dorađeni svi elementi koji će dodatno unaprijediti doživljaj vožnje. Najveće promjene urađene su na pogonskom agregatu i na šasiji gdje su se ispitale sve mogućnosti za povećanje sigurnosti, ergonomije i udobnosti. Postignuti rezultati toliko su značajni da ova evolucija zaslužuje novi naziv modela V7 II. Dodatak rimskog broja ukazuje na povijest najuspješnijih i najdugovječnijih modela iz Mandella del Laria, kao što su V50, Le Mans, 1000 SP, California, a sada i V7 sa svojim dobro poznatim verzijama: Stone, Special i Racer.

Kod prvog susreta s modelom V7 II, iskusno oko ljubitelja Moto Guzzi marke primijetit će razliku. Motocikl izgleda duže s težištem pomaknutim više prema naprijed. Nije riječ o optičkoj iluziji. Pogonski agregat nagnut je za 4° prema naprijed i spušten za 10 mm u usporedbi s prethodnim modelom. Ta je promjena omogućila 3 dodatna centimetra prostora za koljena što zajedno s  niže postavljenim osloncima za noge pruža udoban položaj za iznadprosječno visoke vozače.

Uz povećanu udobnost, Moto Guzzi V7 II potpuno je promijenjeni motocikl po pitanju užitka u vožnji. Samo pritisnite ručicu spojke, ubacite u brzinu i uživajte u mekom, tihom djelovanju mjenjača s kojim se prethodni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa ne može usporediti. Kad sjednete na sjedalo, spušteno na 790 mm, shvatit ćete da trokut između upravljača sjedala i oslonaca za noge pruža osjećaj da sjedite u motociklu, a ne na njemu. S novim položajem sjedenja možete u potpunosti uživati u novoj šasiji s kojom je motocikl još upravljiviji i efikasniji u agresivnijoj vožnji.

Promjene su napravljene i na stražnjem ovjesu čija je mogućnost istezanja sada veća uz snižen izlaz kardanskog pogona za 50 mm. To dozvoljava bolje prianjanje stražnjeg kotača kod prebacivanja težine prilikom kočenja i promjena smjera vožnje. Očito je da V7 II nije motocikl stvoren za trkaću stazu no brži je od prethodne verzije i od svojih izravnih konkurenata.

V7 ima dodatni stupanj prijenosa. Jednim pogledom na mjenjač shvatit ćete da je u potpunosti redizajniran kako bi se u njega ugradilo podmazivanje s uljnom pumpom. Novi prijenos sa šest stupnjeva omogućio je smanjenje prvog i zadnjih dvaju omjera prijenosa, što smanjuje i pad broja okretaja prilikom prebacivanja u viši stupanj. Promijenjen je i primarni omjer prijenosa čiji je raspon od 16:21 do 18:23. Uz mjenjač je poboljšana i spojka kako bi se omogućilo njezino mekše i uglađenije djelovanje.

Moto Guzzi je po pitanju sigurnosti uvijek gledao u budućnost, već od prvog pojavljivanja integralog sustava kočenja. Danas Moto Guzzi nastavlja razvijati rješenja koja povećavaju sigurnost u vožnji pa na novom modelu Moto Guzzi V7 II predstavlja ABS kočni sustav i MGCT sustav kontrole proklizavanja. Kod ABS-a je riječ o dvokanalnom Continentalovom sustavu dok je sustav protiv proklizavanja preuzet s modela California 1400 i aktivira se kad prilikom ubrzavanja prepozna razliku u brzini okretanja prednjeg i stražnjeg kotača.

 

 V7 II STONE:

Eklektičan i minimalistički, V7 II Stone ima nove ”surove” boje: crna, crvena, siva i žuta. Riječ je o mat bojama koje su inspirirane onima iz 70-ih godina i u kontrastu su s novom bojom šasije koja naglašava izvrsnost njezine arhitekture. Stražnji sklop svjetala sada nosi crnu boju kao i nove ručice kočnice i spojke. Tehnička karakteristika, koja V7 II Stone razlikuje od ostalih verzija, kotači su od lagane aluminijske legure, jedinstveni suvremeni koncept na ”retro” motociklu.

V7 II Stone

 

V7 II SPECIAL:

Od svih verzija modela V7 II ova je najbliže izvornom duhu svog pretka, počevši od grafika koje su inspirirane slavnim modelom V750 S3 iz 1975. godine. Uz taj grafički koncept V7 II Special nosi tri sjajne boje: klasična crna s narančastim prugama te metalik crvena ili svijetlo plava sa srebrnim prugama.

V7 II Special

 

V7 II RACER

Model koji se proizvodi u ograničenoj seriji, što je vidljivo i na pločici s brojem koja se nalazi na gornjem mostu prednje vilice, V7 II Racer donosi opremu kakvu je imao njegov prethodnik s crnim bočnim oplatama, retrovizorima i štitnicima na osloncima za noge u crnoj boji koji su u kontrastu s kromiranim spremnikom za gorivo, zapremnine 22 litre.

Ostale vrhunske komponente ovog modela su podesivi oslonci za noge pomaknuti unazad, laka osovina upravljača i zaštita gornjeg mosta upravljača koja se sastoji od dvostrukog kromiranog prstena i toliko je ekskluzivno izrađena da služi kao ukrasni element. Tu je i par prestižnih Bitubo WMY01 stražnjih amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge, povratom i kompresijom u 12 položaja. Ovaj je motocikl stvoren je za ”solo” vožnje u crnom motociklističkom odjelu s otvorenom kacigom i rukavicama s otvorenim prstima.

V7 II Racer

 

 

Share

Povezane novosti

Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Aprilia Dorsoduro 900

Aprilia Dorsoduro 900

srpanj 31, 2017
Dunlop D213 GP Pro

Dunlop D213 GP Pro

srpanj 05, 2017
Dunlop GP Racer D212!

Dunlop GP Racer D212!

veljača 22, 2017
Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017

About Author

mate