Predstavljanja — 16 rujna 2010 -

Moto Guzzi V7 Racer napravljen je u čast izvanredne trkaće karijere modela V7 Sport, ikone u sjajnoj povijesti ove marke iz gradića Mandello del Lario.
 

Legendarni V7 Sport svojom je tehničkom izvrsnošću i izvanrednim  performansama, kao i mnogim drugim vrlinama postao najpoželjniji tvornički modificirani motocikl.
 

Taj je tip motocikla bio namijenjen muškim vozačima koji su pomno pratili rivalstvo među vozačima japanskih i talijanskih sportskih motocikala. Japanski motocikli bili su izvanredno snažni ali teški za voziti, dok su talijanski motocikli zaostajali po pitanju konjskih snaga, ali su to nadoknađivali bolje projektiranim šasijama i superiornim kočnicama.
 

Izvan natjecateljskih staza rivalstvo se nastavljalo u žustrim raspravama u kafićima, a onaj tko je ispred kafića imao parkirani Moto Guzzi V7 Sport s jednim sjedalom, trkaćim ispušnim sustavom i prepoznatljivim gornjim oklopom zasigurno je pripadao elitnoj grupi iskusnih motociklista za koje je vožnja prava umjetnost.
 

Moto Guzzi je uhvatio bit tog vremena od prije tri desetljeća i svojom ga strašću i umijećem  pretočio u jedinstvenu specijalnu seriju motocikla: novi V7 Racer. Proizveden u ograničenoj seriji s brojem označenim na upravljaču, V7 Racer pokazuje klasičan Moto Guzzi stil u savršenom spoju zanatstva i tehnologije, što je vidljivo u svakom aspektu ovog motocikla.
 

 

Prva stvar koju ćete primijetiti je kromirani spremnik goriva ukrašen elegantnim kožnim remenom. To je očita poveznica s motociklima iz prošlosti, kao i metalni Moto Guzzi logotip koji je bojom usklađen s okvirom motocikla.  Crveni okvir, inspiriran prvom serijom V7 Sport motocikala, specijalno je obrađen, kao i glavčine kotača i stražnja vilica, kako bi dobio poseban sjaj i naglasio estetsku privlačnost strukture dvostrukog okvira. Na vrhu okvira smješteno je i sjedalo za jednu osobu presvučeno u brušenu kožu (sjedalo za dvije osobe i oslonci za noge suvozača dostupni su kao dodatna oprema). Sjedalo završava s aerodinamičnim oklopom na repu motocikla koji na sebi ima bočno postavljene trkaće brojeve u pravom stilu 70-tih.
 

S malim vjetrobranom iznad trkaćeg broja maska u tipičnom Moto Guzzi stilu podsjeća na legendarni Moto Guzzi Gambalungu. U taj se stil savršeno uklapa i novi prednji blatobran. Na ovom su motociklu uočljivi i ručno rađeni elementi od brušenog, rupičastog aluminija korištenog na bočnim zaštitama i na nosačima ispušnog sustava.
 

Ako ste raspoloženi za vožnju na trkaćoj stazi, sve što morate napraviti je staviti jednobojnu kacigu na glavu, obući neupadljivo kožno odijelo, idealno podesiti u potpunosti podesiv par Bitubo stražnjih amortizera i s prednjim kotačem od 18” ciljati što bliže unutarnjem rubu zavoja. Entuzijasti koji žele otići i korak dalje mogu iz ponude dodatne opreme odabrati Arrow ispušni sustav (nije homologiran za cestu) koji vizualno savršeno odgovara motociklu, a pruža uzbudljiv zvuk i znatno poboljšanje performansi.
 

 

U tehničkom smislu V7 racer zadržao je pobjedničku formulu motocikla V7 Cafe po pitanju arhitekture dvostrukog okvira i kuta prednje vilice od 27°50’. Zajedno sa stražnjim Bitubo amortizerima svoj zadatak obavlja Marzocchi prednja vilica promjera 40 mm s hodom kotača 130 mm i zaštitom od prašine.
 

Kočni sustav koristi najbolje kočne elemente na tržištu. Na prednji plutajući disk promjera 320 mm djeluju Brembo kočna kliješta s četiri klipa, dok stražnji disk promjera 260 mm koristi Brembo kočna kliješta s dva kočna klipa. Žbičani kotači, 2,50 x 18 sprijeda i 3,5 x 17 straga, sastoje se od žbica u srebrnoj boji na mat crnim naplatcima i jednakih su dimenzija kao na V7 Cafe ali su opremljeni Pirelli Demon Sport gumama koje pružaju bolje performanse i izgledaju impresivnije.
 

 

Glavne karakteristike
Dizajn
 
• Broj iz limitirane serije
• Okvir, stražnja vilica i glavčine kotača u crvenoj boji
• Kromirani spremnik goriva
• Kožni remen na sredini spremnika goriva
• Sjedalo za jednu osobu presvučeno brušenom kožom
• Stražnja oplata na repu s integriranim trkaćim brojem
• Prednja maska s integriranim trkaćim brojem
• Sportski blatobran
• Bočne zaštite od brušenog rupičastog aluminija
• Nosač ispušnog sustava od brušenog rupičastog aluminija
• Kromirana zaštita gornjeg mosta upravljača
• Kromirani poklopac ventila
• Podesivi kromirani upravljač
• Kromirana toplinska zaštita
• Zaštita od prašine na prednjoj vilici
• Ploča s instrumentima s kromiranim detaljima i grafikom brojača iz 70-ih
• Kromirano stražnje svjetlo
• Kromirani poklopac filtra za gorivo
 
Pogonski agregat
 
• Dvocilindrični 744 cm³ 90° V-twin.
• Weber Marelli elektronsko ubrizgavanje goriva.
• Kvačilo s jednom lamelom.
• Podignuti ispušni lonci
• Mjenjač s 5 stupnjeva prijenosa.
•  Euro 3.
• Ispušni sustav s dva kromirana ispušna lonca (kao dodatna oprema dostupan je i aluminijski Arrow ispušni sustav za bolje performanse prikladan samo za trkaću stazu)
 
Okvir, ovjes i kočnice
 
• Dvostruki čelični okvir s odvojivim donjim djelom.
• Prednja vilica promjera 40 mm.
• Olakšani upravljač.
• Dvostruki, u potpunosti podesivi Bitubo stražnji amortizeri.
• 320 mm prednji plutajući disk, kočna kliješta s četiri klipa.
• 260 mm stražnji disk, plutajuća kočna kliješta s dva klipa.
• Kotači s crnim naplatkom i srebrnim žbicama.
• Prednja guma: Pirelli Sport Demon 100/90- 18 56H TL.
• Stražnja guma: Pirelli Sport Demon 130/80 -17 65H TL
 

Tehnički podaci
 
AGREGAT
Tip:       četverotaktni, 90° V-twin.
Obujam:   744 cm³
Provrt i hod:   80×74 mm
Omjer kompresije:   9.6:1
Maksimalna snaga:   35.5 kW (48.8 KS) pri 6,800 o/min
Maksimalni okretni moment:   54.7 Nm pri 3,600 o/min
Napajanje:   Weber-Marelli elektronsko ubrizgavanje goriva.
Ispušni sustav:   s katalizatorom i senzorom za kisik.

PRIJENOS
Mjenjač :   5 stupnjeva prijenosa
Omjer stupnjeva:
 1.  11/26 = 1 : 2.3636
 2.  14/23 = 1 : 1.6429
 3.  18/23 = 1 : 1.2778
 4.  18/19 = 1 : 1.0556
 5.  20/18 = 1 : 0.9
Podmazivanje:   Uljna pumpa
Primarni prijenos:   zupčanici, omjer prijenosa: 16/21=1: 1.3125
Završni prijenos:   kardanska osovina, omjer prijenosa 8/33=1 : 4.825
Kvačilo:  Suho kvačilo s jednom lamelom
 
DIMENZIJE
Dužina:   2,185 mm
Širina:   800 mm
Visina:   1,115 mm
Visina sjedala:   805 mm
Minimalno odstojanje od tla:   182 mm
Kut zakretanja upravljača:   32° na svaku stranu
Suha težina:  182 Kg
Težina:    198 Kg
Vrsta spremnika za gorivo:   Najlon
Kapacitet spremnika za gorivo:   17 l
Rezerva:   2.5 l
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin