MotoGP – Assen

Nakon dvotjedne stanke, prvenstvo se nastavilo na utrci u Assenu. Iako je do kraja još dosta utrka o vozači bodovno relativno izjednačeni, većina vozača se slaže da se na utrkama u Assenu, Sachsenringu i Brnu lomi prvenstvo. Yamahe su nakon početne dominacije naglo pale pa došle u Assen s novim okvirom ali zanimljivo, Zarco je s prošlogodišnjom osvojio prvu startnu poziciju dok je Rossi startao s četvrtog a Vinales s jedanaestog mjesta. Ducatiji trenutno dominiraju ali već na prvom treningu u Assenu imali su problema s agregatima pa se Dovizioso kvalificirao na 9. mjesto a Lorenzo je vjerojatno skinuo rekord i startao sa 21. pozicije. Iznimka je Petrucci koji je uspio startati iz prvog reda, odmah iza Marqueza sa Hondom koje njegovom upornošću drže korak. Sve je to najavljivalo zanimljivu utrku za što je trebalo pričekati nedjelju, pogotovo zato što se do zadnjeg trenutka nije znalo hoće li padati kiša.

Zarco ne samo da je odlično startao nego je već krajem prvog kruga imao pristojnu prednost ispred Marqueza i Rossija u čemu je sigurno pomogao i izbor soft guma. Zajedno s njima u vodećoj grupi bio je i Petrucci. Nakon nekoliko krugova Marquez je počeo smanjivati prednost vozeći najbrži krug iako su svi bili vrlo blizu na 1.35.1.  Dovi je tada bio sedmi, Vinales deveti.

Nakon prvih pet odvoženih krugova nije bilo promjena u poretku na vrhu, svi su vozili ujednačenim ritmom. Jedino se Redding odvojio od druge grupe i na petom mjestu pokušao dostići vodeću četvorku. Nije mu to uspjelo jer se vrlo brzo našao na udaru Vinalesa i Dovija. Vizualno, Rossi je izgledao najbolje i vidjelo se da može naprijed ali je očito taktika bila čuvati se za drugi dio i kraj utrke. Ipak, dva kruga kasnije, prošao je Marqueza i krenuo na Zarca. Vinales je tada već bio peti sa 3,5 sek zaostatka. Hard stražnja smjesa natjerala je Rossija da napadne i prođe Zarca koji je u pokušaju obrane napravio grešku i udario Rossija te na taj način dozvolio prolaz i Marquezu. Nažalost, u pokušaju stizanja vodećih Vinales je pao.

Uslijedila je borba za prvo mjesto Rossija i Marqueza, Petrucci im je bio na repu a malo iza njega i Zarco. Čim se Rossi malo počeo odvajati, Petrucci ja napao Marqueza i prošao na drugo mjesto. Rossi je ulaskom u zadnjih deset krugova imao oko sekunde prednosti. Yamahin novi okvir, iako se navodno radi o modificiranom prošlogodišnjem, izgleda da mu više odgovara.

Tada je počela kiša…  i ono što je trebala biti rutina pretvorilo se u dramu. Dovi je stigao Zarca i Marqueza, malo kasnije na kratko i Petruccija. Uslijedila su pretjecanja svakih par zavoja, Rossi je ipak morao pustiti Petruccija a Dovi Marqueza no u svakom trenutku se mijenjala situacija.

U predzadnjem krugu se i Crutch uključio u borbu i prošao Dovija, na kratko i Marqueza. Na vrhu stari lisac nije dozvolio iznenađenja i prvi je prošao ciljem ispred Petruccija. Treći ja završio Marquez, četvrti Crutch, peti Dovizioso…

Nastavak prvenstva očekuje nas već slijedeći vikend u Njemačkoj.

 

 

 

 

Prethodni članakWSBK Misano 2017
Sljedeći članakDucati Thiverval by F. Krugger