Svjetski motosport — 31 siječnja 2014 -

Motorcycle Riders Protective Equipment ili skraćeno MRPE, naziv je projekta kojim je Dorna zatražila analizu svih padova u Moto GP-a koji su se dogodili u sezoni 2013. Analizirane se sve tri klase: MotoGP, Moto 2 i Moto 3 a krajnji cilj bio je skupiti što više podataka kako bi se u budućnosti što uspješnije moglo utjecati na smanjenje broja ozlijeda uzrokovanih padovima ali i za promociju proizvođača opreme koji sudjeluju u MotoGP cirkusu. Statistika pokazuje da je najčešće dolazilo do ozlijeda/fraktura ruku i to u 27% slučajeva, zatim ramena sa 18%, stopala 15%…

Rangiranje proizvođača zaštitne opreme, konkretno trkaćih kombinezona, napravljeno je malo detaljnije: 124 vozača u tri klase opremljena su kombinezonima 25 proizvođača. Očekivano, najzastupljeniji su Talijani kroz Alpinestars, Dainese i Spidi koji pokrivaju gotovo polovicu vozača. Od ne-talijanskih prednjači IXS. U MotoGP klasi, čitaj onoj gdje su izdaci za vozače najveći, vodi Alpinestars a slijede Dainese, Spidi, Rev’it, Spyke… Ono što nismo uspjeli točno saznati, da li se odlično treće mjesto Spidija odnosi na broj sponzoriranih vozača ili broj isporučenih kombinezona Crutchlowu. 🙂

 

jjhjhj

marquez_crash-2_web

_69577135_crutchlowcrash

 

 

Share

Povezane novosti

WSBK – Lausitzring 2017

WSBK – Lausitzring 2017

kolovoz 19, 2017
MotoGP – Austria 2017

MotoGP – Austria 2017

kolovoz 13, 2017
MotoGP – Brno 2017

MotoGP – Brno 2017

kolovoz 06, 2017
MotoGP – Assen

MotoGP – Assen

lipanj 25, 2017
WSBK Misano 2017

WSBK Misano 2017

lipanj 17, 2017
MotoGP – Mugello 2017

MotoGP – Mugello 2017

lipanj 04, 2017
WSBK – Donington 2017

WSBK – Donington 2017

svibanj 27, 2017

About Author

mate