Svjetski motosport — 24 ožujka 2014 -

Izvrsna utrka dočekala nas je na otvaranju sezone na utrci u Qataru. Treninzi i kvalifikacije donijele su neke iznenađujuće rezultate ali i danas se pokazalo točnim staro pravilo da su kvalifikacije jedno a utrka nešto sasvim drugo. Tvornički motori bili su plasirani relativno loše s iznimkom Marqueza koji se na kraju ipak uspio probiti na Pole position dok je najveće razočaranje bilo je 10. kvalifikacijsko mjesto Valentina Rossija. Zadržao je optimizam ali problemi i nervoza obilježili su prošli vikend u Yamahi jer stvari nisu finkcionirale kako treba, prvenstveno se to odnosi na probleme s gumama i Lorenzove tanke živce.

Start utrke prošao je najbolje za Lorenza koji se s 5. pozicije probio na sami vrh i poveo utrku. Marquez nije dobro startao a u vodeću grupu uvukli su se odlični Bradl, Bautista i Smith. Nakon nekoliko krugova Lorenzo na kočenju prije prebacivanja gubi prednji kotač i pada. Bradl preuzima vodstvo no ubrzo ostajemo i bez mladog Nijemca, pad gotovo identičan Lorenzovom. Za to vrijeme Rossi strahovito napreduje i probija se do vodeće grupe, prelazi Bautistu, uskoro i Marqueza i u drugi dio utrke s Marquezom ulazi kao vodeći ili drugoplasirani, iza njih borbu vode Bautista, Pedrosa i Smith. Malo po malo, pada Smith, pada i Bautista, ali Pedrosa je daleko od vodeće dvojice  koji ulaze u zadnja dva kruga jedan drugom na repu. Izmjenjuju se na prvoj poziciji no Marquez ipak to čini hrabrije i nakon jednog Rossijevog uspješnog napada gura se s unutarnje strane i radi malu razliku i tako ulaze u zadnji krug. Rossi uz sav trud više ne dobiva priliku za napad i ciljem prolazi kao drugoplasirani. Svejedno, gledajući ga kako nakon svih problema na treninzima i kvalifikacijama sa 10. mjesta ulazi u borbu za vodeću poziciju, podsjeća nas na njegove zlatne dane i zaslužuje sve čestitke.

Marquez je svojih 25 bodova uknjižio a ovakav rasplet sa sva tri tvornička motora na podiju bitan je i zbog vrlo aktualnih rasprava po pitanju novih pravila odnosno razlika između tvorničkih motora i klase Open. Uvjereni smo da bi se s drugačijim raspletom dodatno potencirala ionako oštra rasprava i pitanje je kakva bi bila reakcija tvorničkih timova.

 

46rossi_ds-_s1d4881_slideshow

BjWhi0zIgAA0Ymp_jpg_650

1890422_686667418056603_724793520_o

motogp

moto2

moto3

 

 

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

WSBK – Lausitzring 2017

WSBK – Lausitzring 2017

kolovoz 19, 2017
MotoGP – Austria 2017

MotoGP – Austria 2017

kolovoz 13, 2017
MotoGP – Brno 2017

MotoGP – Brno 2017

kolovoz 06, 2017
MotoGP – Assen

MotoGP – Assen

lipanj 25, 2017
WSBK Misano 2017

WSBK Misano 2017

lipanj 17, 2017
MotoGP – Mugello 2017

MotoGP – Mugello 2017

lipanj 04, 2017
WSBK – Donington 2017

WSBK – Donington 2017

svibanj 27, 2017

About Author

mate