Ostalo — 11 lipnja 2004 -
Puno ljudi na stazi, ali kao što se može vidjeti na slici, puno ljudi i oko staze.

 

»Motohappening» No. 15. je započeo u petak sa popodnevnom vožnjom. Već tada se vidjelo da će biti dosta vozača, jer inače nas petkom kruži 10-15 po stazi. Ovaj puta je na stazi bio znatno veći broj vozača. Kada je u 19:00 sve završilo, počela je padati i kiša, no, to nas nije više zanimalo. Sa padanjem noći započeli su problemi pored staze. Naime, tokom noći se desilo podosta krađa. Makar smo na to navikli, ovako nešto nismo očekivali. Tokom noći je puhala očajna bura. Odnijela je mnoge šatore, a vlasnici kojima šatori nisu bili otpuhani, spavali su sa jednim okom otvorenim. Taj vjetar i hladnoću, su dobro iskoristili pojedinci, koji su te noći ukrali par guma, nekoliko auspuha i što je bilo teško za povjerovati, prikolicu sa dva motora na njoj! Ljudi moji, pazite na svoje stvari! Makar smo svi mi «bajkeri» više manje kao jedna velika obitelj, ima jako puno onih koji ne mare na tuđe, mukom stečene stvari.

Naš mali box, ali uvijek pun !

U subotu u jutro, po jakoj buri, prvi je na stazu izašao organizator Boris Puščenik, sa testnim «Suzukijem» GSXR 750, na koji je stavio neki kratki top na kojem piše Vlado. Čuli smo za taj auspuh koji se proizvodi u Mađarskoj, a uvozi preko Zokija iz Zadra, ali nismo niti naslutili da se radi o ovakvom «remek djelu». Motor se čuje jače od svih «Ducatia» na stazi zajedno. Naravno, zvuk nije baš najljepši, ali tim zvukom je Boris budio vozače i mamio ih da izađu na stazu, bez obzira na jaku buru. Kada smo mi došli na Grobnik, prvo smo rekli kako nema šanse da na ovo izađemo van. Pa jedva se hodalo! Tko bi lud vozio po ovakvom vjetru? Nakon što smo doručkovali, (naravno, ćevape i ražnjiće), ipak smo se ohrabrili i sa još 30-tak vozača izašli na stazu. Puhalo je stvarno jako. Neke putanje kojima inače vozimo, na svakom refulu su se otvarale ili zatvarale, a u nekim trenucima je izgledalo kako nećemo ostati na oba kotača. Na svu sreću nitko nije pao i svi smo vozili dosta oprezno, daleko sporije od svojih vremena. Dan je protekao u prepričavanju vožnji po olujnom vjetru. Zaključak vožnji po stazi je bila timska utrka. Na start je izašao čak 31 tim. Utrka je protekla odlično. Svi smo vozili 3-4 sekunde sporije od svog vremena, no, dvojica boraca; Boris Zujić i Zoki iz Šibenika, vozili su kao da voze utrku života. Po onom vjetru, po kojem se putanja otklanja za par metara, voziti 1:40, ! Dečki, kapa dolje! Zoki je u tom žaru borbe, malo ponesen adrenalinom i vodećom pozicijom, na žalost, završio u gumama, no, pokazao je Borisu da će mu disati za leđima cijelu sezonu.

Strašno puno rekreativaca.

Subotnji vjetroviti dan je završio «rock show». Vidjeti dečke u opuštenom stanju, a pritom u kombinezonima na «stageu», bilo je stvarno zanimljivo. Vidjevši Zujića kako se opušteno zabavlja na pozornici, prvo što sam pomislio bilo je:»Zujo, Zujo, kako ćeš voziti utrku u Nedjelju?! Pogotovo ako te dohvate sve one cure koje su te okruživale.»
Točka na «i» je trebao biti «streptease», ali zbog nekih problema na granici, cura iz Italije se nije uspjela probiti 🙂
Kada smo u nedjelju otvorili oči prvo što smo primjetilije sunce i vedro nebo. Odmah smo se čuli sa dečkima na stazi i rekli su da ne puše jako. Toooo! Bit će dobre vožnje! Odmah smo pojurili prema stazi i na nju izašli već u 9:00h. Na žalost, već se tada počela stvarati gužva, ali barem smo se vozili. Interesantno je kako nam je u prvim krugovima u glavi ostala neka fobija od dana ranije, pa nismo «rundali» baš predobro. Na drugom izlasku na stazu, stvari su se već malo bolje posložile. Na žalost, i gužva se povećala. U popodnevnim satima su započele utrke. Prvo klasa «Clasic», pa klasa «Serija» i na kraju utrka «No-limit» klase. Bilo je toliko prijavljenih vozača da su klasu razdijelili na strane i domaće dečke. Odlično! Već nam je pomalo dosta gledati Talijane i Nijemce u borbi sa našim dečkima. Nadamo se da će organizatori za buduće susrete definitivno razdijeliti strance i domaće dečke. Neka se boduju odvojeno i neka se dijele nagrade odvojeno. Mnogima bi to bio dodatni poticaj. U klasi »Serija» je bilo interesantnih borbi, ali sve su se odvijale na nekih 2 sekunde sporije od najboljih vremena. Kao da su nas sve usporavali ovi ispred, a nikako da ih pređemo. Osobno sam dobro vozio, ali nisam zadovoljan odvoženim. Uz puno pogrešaka, par padova ispred sebe i zbog nekog glupog osjećaja, nisam uspio voziti svoje vrijeme. Damir, na puno višoj poziciji od mene, također je vozio 2 sekunde sporije od svog vremena. Emil iz Otočca također. Iz utrke sam najviše naučio slijedeće. Start je pola utrke. Sada idem srediti kuplung, zbog kojeg ne mogu normalno startati i idem na Velikogoričku pistu isprobavati start. Preporučio bi to mnogima, jer ako se u prvom krugu do Riječkog zavoja ne probijete do prve četiri pozicije, par krugova provedete u prelaženju sporijih vozača, dok konkurenti neuhvatljivo odmiču naprijed. Kada konačno raščistite put pred sobom, imate 8 sekundi zaostatka. To je neuhvatljivo u ukupno 8 krugova na utrci.
Nakon klase «Serija», svakako najinteresantniji je bio start «No limit» klase. Na startu su se našla sva trenutno najveća imena hrvatskog motosporta. Erdec, Kezić, Zujić, Kemenović, Mokrovčak, Smoljan i ostali. Među njima su startala i dva slovenska vozača. To su Malec i Ozis. Malec je mnogima poznati «Superbike» vozač, koji u ovoj klasi na «Happeningu» nije imao dostojnu konkurenciju, a Ozis, koji bez obzira što inače vozi klasu «Serija» i što tamo nema konkurenciju, za cilj si uzeo prelaženje Erdeca. Našeg najboljeg «Superstock» vozača. Na startu je prošlo očekivano. Samo, gdje nam je Malec? U jedinicu su ušli Erdec ( sa 50 metara prednosti ?), Ozis, Kezić, Kemenović i Zujić, – nakon njih ostali. Malec je ostao negdje iza, iza Smoljana i našeg Emila. Tako je sve i ostalo do kraja prvog kruga, u kojem je na kočenju pred Zagrebačkim zavojem, Malec uletio između 4 sporija vozača i prešao ih kao da stoje. Do kraja tog prvog kruga, Malec je već disao Zujiću i Kemenoviću za vrat. Nakon tri kruga je stigao i Erdeca. Tu negdje je i Ozis prešao Erdeca i time ostvario svoje snove. Pogotovo zato, jer je Erdec odvozio svoj najbolji krug. Samo 0,2 sekunde brže od Ozisa. Tako se oba vozača mogu pohvaliti sa svojim rekordnim vremenima! Erdec 1:35:8, a Branko 1;36:0. Opako! To je izgledalo stvarno fenomenalno! Branko takav tempo nije uspio držati i Erdec je svoje drugo mjesto vratio već nakon 2 kruga, dok je Malec otišao po svoju pobjedu. Malec je rundao na niskih 1:35. Iza njih trojice, Zujić je vozio bez ikakve pratnje iza sebe. Odvozio je svoje najbolje vrijeme 1:38,9 i time pokazao da na slijedećoj utrci za PH u klasi «Superstock», ne želi vidjeti nikoga između sebe i Erdeca. Emil je imao borbu sa Brunom Smoljanom i nakon par krugova Bruno je iskoristio priliku na kočenju u zagrebačkom i prešao Emila. Oko njih dvojice su bile još dvije «Yamahe» R1, koje su im otežale pravi «fajt», pogotovo nakon Bruninog «stunta» u laktu, nakon kojega je prešao jednu «Yamahu» i malo se odmaknuo od trojca, u kojem je središnju poziciju zauzeo Emil. Stvarno dobra vožnja i Brune i Emila. Nadamo se da idući puta neće biti te dvije «Yamahe», koje su se motale oko vas. Neka rekordna vremena nisu pala, ali Brunina vožnja 1:40,5 i Emilova 1:40,6 svakako nije za baciti.
 

Smoljan – Lazić – Mokrovčak – Lavrić

 

Rekreativci 🙂

Na kraju dana, na stazu su izašli rekreativci. Vozači u trapericama, jaknama i kacigama, koji tek upoznaju Grobnik. Tih 30 minuta je idealno vrijeme za laganu i sigurnu vožnju stazom u vodstvu instruktora. Mnogi tih pola sata iskoriste i po stazi provozaju i svoje pratilje na suvozačevom mjestu. Tako na primjer, dečki iz «MotoPulsa» nisu imali svoje pratilje, pa su provozali naše 🙂 možda idući puta mi provozamo njihove. (he, he)
Nakon rekreativaca dodijeljeni su pehari i uručene nagrade vozačima, nakon čega se Grobnik stvarno strelovito brzo ispraznio. Možemo za kraj reći, da bez obzira na vjetar u subotu, na krađe u petak na večer i na povelike gužve na stazi u nedjelju, proveli smo odličan vikend i jedva čekamo idući «Happening».

 
Rezultati timske utrke: team_ukupno.pdf 
 
Alen Zoki

 

Beni Emil K.

 

Kruno Saša

 

Rezultati utrka klase serija: klasa_serija.pdf 
 
Janez Rejec Roman Albreht

 

Marijan Kern Bernard Koljnrekaj

 

Damir Barišić Emil Kotvica

 

Saša Kranjec Željko Tkalčević

 

Moris Vareško Marijan Burger

 

Rezultati klase no limit: No_limit_hr.pdf 
 
Marijan Malec Branko Ozis

 

Bruno Smoljan Boban Lazić

 

Igor Drešar Siniša Kezić

 

Rezultati vožnje po zadnjem kotaču i free style.
 
Zadnji kotač:
1. Boštjan Česerko – Yamaha R1
2. Darko Brezovac – Suzuki GSX-R 1000
3. Bojan Vreić – Suzuki GSX-R 1000

Free style:
1. Tomislav Marić – KTM Duke ll
2. Vasja Vodlan – Yamaha WR 450 F
3. Boštjan Česerko – Yamaha R1

Share

About Author

admin