Ostalo — 10 srpnja 2007 -

 

Petak – Happy race.
 
Na start izlaze sve klase. Nema transpondera i redosljed je odabran rendom metodom. U prvom redu talijani i Erik, u drugom ja, u tamo negdje desetom Zujo i Gajić. Krećemo sa utrkom, u prvom zavoju me stiže talijan Barbieri na Ducatiju no čujem još jedan motor iza sebe. Nakon dva kruga vožnje na nekih 1:35, odlučim preći talijana i malo dati gasa. Motor mi je dobro podešen pošto smo radili još od četvrtka no još me malo mući na kočenju. Prelazim Barbieria i odlazim mu. Osjećam da ritam dižem na ispod 1:34 no i dalje čujem nekoga iza. Mislim si možda je Zujo uspio savladat motor pa je tu. Odlično, odličan trening za timsku. No na mojoj najslabijoj točki, na kočenju u zagrebačkom prelazi me Matevz Rožman iz Slovenije. Nisam imao poima ko je to, samo sam vidio da ide jako dobro. Sa njim vodim borbu, imam par prelaženja no u zadnjem krugu naletimo na zaostalog vozača, on koristi priliku mazne ga prije zavoja što ja ne uspjevam i napravi mi nedostižnu razliku. Tako Matevz prolazi kroz cilj prvi, ja drugi a Barbieri treči. Zujo se polako probijao sa loše startne pozicije ali nije uspio doći do vrha.
Nakon utrke sam odmah išao vidjeti ko je taj sloveac, no prije nego sam ga našao već su mi rekli sve o njemu. Ove godine se ozbiljno primio treniranja, složio je superbike Yamahu R1 a trener i mentor mu je nitko drugi nego Mirko Kalšek. To pojašnjava sve 🙂
 

Kranjec i Barbieri

 

Subota – Bobo kup
 

Pobjednici Bobo Kupa
Zujo i ja se već ujutro prijavljujemo utrku za Bobo kup. Makar nismo u konkurenciji iskoristili smo priliku za još jedan dobar trening i zagrijavanje za timsku utrku. Tokom jutra uspjevamo smiriti motor na kočenju tako da je ta trka bila još i dobar test ovjesa. Znao sam da ne smijem juriti jer nema smisla skurit svu snagu na utrku u kojoj nismo konkurentni a čeka nas naporna timska utrka par sati kasnije. Kako su radili raspored po najboljim vremenima, ja startam sa prve pozicije Zujo sa druge. Krećem dobro no prelazi me ponovo Barbieri na Ducatiju. Ovog puta odlučujem malo se poigrat i testirat ovjese. Nisam odmah išao u borbu sa njim tako da sam rundao 1:35 malo ispred njega malo iza. U jednom trenutku vidim da je ostalo još tri kruga. Isplaniram još ovaj ostat iza, na kraju predzadnjeg ga preći i zadnji krug odvoziti best lap koji se posebno nagrađivao. No na kraju tog drugog kruga vidim Anđela kako stoji na ciljnoj crti sa zastavom u ruci. To znači samo da suci nisu zamijenili tablu sa 3 za tablu sa 2 preostala kruga. Dajem gas, povlačim se skroz desno i dolazim uz sam bok Barbieriu. Kako je on bio siguran da je prvi, par metara prije cilja pušta gas i diže ruku… to ga je koštalo pobjede za 0.006 sec 🙂 No kako nisam bio u konkurenciji, on je bio prvi a ja na žalost nisam uspio odraditi taj svoj best lap jer mi je falio krug 🙁 no dali su mi utješnu nagradu kao ukupnom pobjedniku utrke.
 
Rezultati Bobo kupa : 1965Bobo_kup.pdf
 

Subota – timska utrka.


Pobjednici Team No-Limit

Pobjednici Team Serija

Timska utrka je nama jako važna jer nastojimo da SERT pobjedi na svim happeninzima i uvjerljivo uzme titulu ukupnog pobjednika. Zujo i ja smo sve unaprijed dogovorili. Ko će kada, ko će koliko, kada treba napast, a kada treba samo odvozit. Sve smo znali, u timskoj nije uvijek najvažnije biti najbrži, treba biti koncentriran i ako nije potrebno, ne treba se upuštati u nepotrebne borbe.
Uz naš Suzuki Eurorent Racing Team, na start je od konkurenata izašao brzi team Gajić Simonović i Slovenski team Matevz Rozman – Tomaž Markei. Slovenaca se nismo trebali bojat jer je Tomaž dosta sporiji od Zujića. Kezić ovoga puta nije vozio sa Kecom koji je izjavio da više neće vozit timske utrke, pa se niti kombinacije Kezić-Jović nismo trebali bojat. Dakle, ostali su nam jedino Aldo, koji je brži od mene i Gajić koji je tu negdje sa Zujićem. Plan je bio ostat u repu Aldi do kraja prve izmjene, a onda prepustit Zujiću da drži Gajića ili da napravi prednost. No Aldi se na startu ne pali motor i starta loše. Matevz i ja u to vrijeme odlazimo daleko naprijed, slobodno mogu reći nedostižno jer oboje vrtimo 1:33. U borbu sa Matevzom se nisam upustao, bilo mi je dovoljno da mu ostanem do izmjene u repu jer će se za njegovog kolegu pobrinuti Zujo. Tako je i bilo, na prvu izmjenu izlazimo Matevz i ja jedan izadrugog no kako Zujo starta sa prve pozicije, odmah se iz boksa ispucava dosta naprijed. No iz kruga u krug samo povećava razliku u odnosu na Slovenski team. Aldo je na prvoj izmjeni kasnio nekih 10-tak sekundi i tu razliku Zujo drži ispred Gajića. Slovencima već daleko odmičemo povećavajući razliku na preko 30 sec. Dolazim opet ja na red. Zujo je ispred Gajića 10-tak sekundi, meni je zadatak tu razliku ili zadržati ili kroz gužvu povećati. Prve krugove razmak držim, no ulazim u gužvu i Aldo smanjuje na 6-7 sec. No već krug nakon, ja izlazim iz gužve u koju ulazi Aldo i vraćam razmak na preko 10 sekundi. Ulazim u boks sa dovoljno rpednosti da Zujo to u miru može održati. Ostalo je još 6 krugova i ne vjerujem da Gajo može u zadnjoj izmjeni vozit 2 sec brže nego do sada. No ja dolazim, Zujo kreće, par sekundi nakon dolazi Aldo no Gajić sjedi u stolici sa kacigom u ruci. Ta greška ih košta dodatne sekunde, a nama donosi mirnu vožnju do kraja utrke. Zujiću smo na tabli držali oznaku + 30 sec tako da zna da nema žurbe. Prolazimo kroz cilj debelo prvi, iza nas na 42 sekunde Slovenski team, a Gajić-Simonović par sekundi iza Slovenaca. Zatim prolaze Kezić i Jović, jedini preostali team koji je nije bio ostavljen za krug te naši Jug i Erceg. Odlično su vozili i Dario i Damir horvat, poznatiji kao Dampa i mali od Dampe dok u klasi serija naši Emil Kotvica i Erik Matković zauzimaju 4 mjesto iza tri superbrza Slovenska tima.
Time smo Zujo i ja skupili još pokoji bod prednosti u ukupnom poretku timskih utrka.
 
Rezultati timske utrke : 1965Timska_utrka.pdf
 

Kranjec Matevz

 

Nedjelja – utrka No-Limit i Ćuro stock kup.
 
Da za početak pojasnim klase. Vozila se jedna utrka u kojoj se bodovalo 6 klasa.
 
Imamo:
 
ukupno NO-LIMIT 1000
ukupno NO-LIMIT 600
NO-LIMIT KUP 1000
NO-LIMIT KUP 600
Ćuro stock kup 1000
Ćuro stock kup 600
 

Ćuro Stock 1000

Ćuro Stock 600

Svi su se bodovali za No-limit, ali su se morali opredijelit koji kup će voziti.
U No-limitu i No-limit Kupu je trenutno vodeći Krešimir Erdec, dok sam ja u No-limitu drugi a u Stock kupu prvi. Bilo mi je svakako najbitnije pobijediti u Stock kupu jer mi je u cilju ponoviti naslov prvaka Kupa 1000 iz 2006. godine.
Na start izlazimo Kec, Gajić, Zujić, Kezić, a u klasi 600 Horvat, Erceg, Jug, Arnautović, Matković, Barukčić i Vugrinec. Sve vozaći dobro poznati iz prvenstva Hrvatske.
Na startu se ko iz topa katapultira Gajić, povede od prvog zavoja. Napad započinje Erdec kojeg ja pratim u stopu. Ritam 1:35 sa prvim krugom 1.39. Gajić odolijeva svim Erdecovim napadima. Kako ja to sve pratim, priliku koristi prije spomenuti Slovenac i Kalšekov učenik Matevz. Prelazi me u jednom trenutku i odmah započinje napad na Keca i Gajića. Ovdje moram napomenut da se kroz zavoje doslovce igrao sa nama. Osjetna je razlika voziti superbike motor na 16.5 cola felgama sa slik gumom 205/70 i na našim DOT gumama 190/55. Slikovi imaju puno jači grip i sa felgom 16.5» dozvoljavaju veći nagib. Točno je to tako meni i izgledalo kada sam promatrao što Matevz radi Kecu i Gajiću. U četvrtom krugu u napad odlučim krenuti i ja. Keca prelazim na kočenju u dvojku a Gajića odmah poslije toga u četvorci. Ostavljam njih dvojicu da se bore i jurim za Matevzom. Sižem ritam na 1:33. Ostaje mi 4 kruga i mislim si idem na sve. Pratim ga, stišćem no njegov motor ne mogu ulovit. Poboljšavam maksimalno kočenje u Zagrebački i nedam mu da mi odmakne no jednostavno ne uspjevam se nigdje ispucat jače od njegovog motora. Kada otvorim gas kad i on, s tim da sam ja par metara iza, onda nekako uspjevam ostat na istoj udaljenosti do kraja ravnice, a ako otvaram na mjestu gdje otvara i on, onda mi odlazi. Tako mi u par navrata pušta zadnja guma i vidim da nema smisla, no Matevz radi jednu grešku i na kočenju u Zagrebački mu se u prezadnjem krugu dosta približim i odlučim ipak pokušat još jednom. Tamo gdje sam ja super jak kako kažu mnogi, to je rupa. Tamo sam ga nanišanio no u tom krugu proživljavam dejavu od petka i baš u rupi dolazimo na sporijeg vozača. Matevz ga prelazi prije a mene koči i uspijevam ga proći tek poslije zavoja. Tu gubim dve sekunde i šansu za pobjedom. No nema veze, sve čestitke Matevzu i njegovom treneru Mirku. Odradili su odličan posao ove godine i svima nama na 1:33 zadali dosta muka za nadolazeće susrete i utrke. Sva sreća što Matevz vozi u Superbikeu pa nam ne remeti koncepciju ukupnog poredka.
U glavnom, kroz cilj prolazim drugi, Gajić 5 sekundi iza kao treći, Kec četvrti, pa Kezić pa iza njega Zujić. U klasi 600 utrkom je dominirao Dario Horvat kojemu je ovo prva sezona u prvenstvu i nema pretjerano iskustva sa stazom. Tako da vrijeme 1:35.7 koje je Dario napravio zaslužuje svaku pohvalu. Iza Darija je ciljem prošao Erceg koji se još oporavlja od ozljede na Panonijaringu, pa Arnautović, pa Matković, pa Jug i Marukčić. Vugru je opet nešto mučilo, vjerojatno noć prije jer nije skidao ispod 1:40, a mi znamo da on to može.
 

Gajić je odolijevao svim Kecovim napadima.

 
 

Rezultati No-limit utrke: 1965No_limit.pdf
 
Rezultati utrke serija : 1965Serija_proserija.pdf
 
Rezultati SUpermoto i Naked utrke : 1965Supermoto_naked.pdf
 
 

Eto toliko od mene. Sad se polako pripremamo za Alpe Adrija prvenstvo idući vikend gdje ću se prije svega pokušat malo bodovno oporavit od padova i lošijih plasmana na dosadašnjim utrkama. Motor nam je na žalost tek sada složen po pitanju ovjesa tako da sada imam sve što je za to potrebno. Zujo se također malo vratio u ritam jer je odvozio 1:34 na starim gumama, dakle, njegovo najbrže vrijeme nije upitno, još samo moramo srediti taj njegov zadnji ovjes da se i Zujo upusti u borbu za vrh.
 
Za kraj dvije slike da vam maksimalno dočaramo kako nam je bilo 🙂
 

 

Share

About Author

admin