Hrvatski motosport — 31 svibnja 2010 -

Proteklog vikenda održan je prvi ovogodišnji Motohappening – sada već tradicionalno i ustaljeno okupljanje svih onih koji su ovisni o brzoj vožnji i natjecanju. Donosimo Vam rezultate!
 

Urška i Tihomir izrekli su sudbonosno "da" na svojoj
omiljenoj pisti i manifestaciji…

 

No prije rezultata, moramo spomenuti jedan nesvakidašnji događaj. Naime, u petak navečer su Urška Turnšek i Tihomir Hrg na svojoj omiljenoj pisti izrekli sudbonosno da i uplovili u bračne vode na mjestu i događaju na kojem su se i upoznali. Budući da su oboje aktivni natjecatelji (ili su bili), odlučili su se vjenčati u svom stilu; u trkaćim kombinezonima i na motorima. Ovim putem im želimo sve najbolje što si sami mogu poželjeti u svom zajedničkom životu.
 

A sada krenimo na rezultate. U subotu su vožene tri utrke: Repsol Race, poznatiji kao NoLimit, Aprilia kup, Spyke & Vemar kup i Timska utrka. U klasi Repsol 1000 slavio je prekaljeni Karim Babič, iznad mega popularnog Saše Kranjeca i Erika Simonoviča, dok je četvrti na cilj stigao Lovorko Brajević "Lolo". U klasi 600 slavio je Goran Grgić, koji nikako da počne voziti PH, ispred Frane Jelovića i povratnika utrkama Marka Benata. Slijede Krešimir Katalenić i Daniele Dionisi.
 

 

Uslijedila je timska utrka, u klasama No Limit i Serija. U klasi No Limit slavila su dva Marka; Erceg i Saršon, ispred Domenika i Erika Simoniča te para Brajević – Pervanić. U klasi Serija pobjedio je par na Aprilijama: Janez Jeršin i Drago Čepon ispred para Kajunić – Kotvica i tima Oreški – Križan.
  

Za završetak lijepog dana na stazi vožene su dvije utrke u jednoj: Aprilia Kup i Spyke & Vemar Kup. U prvoj je slavio Drago Čepon ispred Jeršina i Balde, dok je u Spyke & Vemar kupu u klasi 1000 pobjedu odnio Lovorko Brajević, ispred Kajunića i Jakopčevića. U klasi 600 slavio je Frano Jelavić, ispred Kovačića i Smrkolja.
 

Nedjelja je pak bogatija utrkama, ali je nažalost oko podneva počela padati kiša, što je značilo da će na stazi ostati samo najhrabriji. Prva utrka dana bila je No Limit, gdje je u konkurenciji do 1000 ccm pobjedu odnio Riječki as Marko Erceg, ispred Maratte i Cerella, dok se u klasi 600 podij sastojao od onih koji su uspjeli doplivati do cilja: Puc, Noč i Šutalo, u tom redoslijedu.
 

 

Uslijedile su klase Serija i Proserija. U klasi ProSerija 1000 prvi je na cijl došao Marko Horvat "Metalni", ispred Ivića i Jerbića, kojem se ruka konačno malo oporavila nakon strašnog prevrtanja u autu. U Seriji 1000 slavio je Jeršin, ispred Zupanca i Ferenčaka. U klasi ProSerija 600 slavio je Žiga Puc, ispred Dujmovića i Jefića, dok su u klasi Serija600 bila samo dva natjecatelja: Grega Šturm i Matko Primož.
 

Zato je Dunlop Cup bio dobro popunjena klasa. Tamo su u klasi Fun prva tri mjesta okupirale Aprilije Tuono, s vozačima Balde, Petek i Perković u sedlima. U klasi 1000 slavio je Gorički, ispred Večeka i Papeža, dok je u klasi 600 slavio nedavno oženjen Damir Avdić (to je valjda pomoglo brzini po mokrom), ispred Brečevića i Tekavca.
 

Između te dvije utrke vožen je i popularni Battle of Twins. U klasi High Tech slavio je Kogovšek, u klasi Naked Nemanić, a u klasi Supermoto Šutalo.
 

Potpune rezultate svih utrka i slobodnih treninga, potražite na http://adriatic-timing.com/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=287&Itemid=26
 
Foto: MotoPuls
 

Share

About Author

admin