Ostalo — 27 listopada 2005 -

 

Start Ćuro kupa

U subotu su se vozile dvije za nas bitne utrke. Utrka za Ćuro kup i najpopularnija utrka timova. U Ćuro kupu je bilo interesantno gledati naše vozače kako sa sad već jako brzim vremenima ulaze u prave borbe. Tako je vozač sa trenutno najvećim usponom, Aldo Simonović pokazao da će jako brzo prvaku Hrvatske Krešimiru Erdecu pokazati da nije sam na čelu kolone. Tu su i naša dva brza vozača Boris Zujić i Siniša Kezić koji su oboje odvozili vremena ispod 1:35, te ostatak trkača u klasi stock 1000 koji su sad svi na vremenima sa kojim bi prije godinu dana stajali na najvišem postolju. U klasi 600 falila su nam dvojica najbržih, Davor Barukčić i Zoran Arnautović. Tako su se četvorica u toj klasi smjestila na zadnja mjesta u utrci. Kako se god okrene, počelo se rundat jako brzo. Vremena iz utrke u utrku idu dolje i iduće godine kada je gotovo 10 vozača smješteno u 2-3 sekunde, mogla bi biti najinteresantnija sezona prvenstva Hrvatske. Kec i Simonović na 1:33, Zujić, Kezić i Smoljan na 1:34-1:35, Močibob, Vrdoljak, Kranjec i Kemenović na 1:36, uf, bit će vatreno u svim grupama.
 

 

Borba Kalšek – Erdec

Borba Kranjec – Vugrinec

Timska utrka, ujedno i najatraktivnija utrka niti na 20-tom happeningu nije podbacila. Neki možemo reći nisu imali sreće, dok neki nisu imali pameti. Rijetko se desi da su među prvom osmoricom dva odustajanja, jedna penalizacija i jedna diskvalifikacija. Što je bilo, doći ćemo do toga. Utrku je poveo naš Erdec no već nakon nekoliko krugova mu se približio Slovenac Kalšek i nakon par krugova ga prestigao. Kec je ubrzo vratio no došlo je do promjene vozača. U naše tim ulazi Kezić, a za Slovence Ozis. Da je Kezić dogurao daleko vidlo se u ravnopravnim borbama sa Ozisom. Taman kad je poveo u šikani mu je zapeo gas i proklizao prednji kotač. Tako je Siniša sa svojim motorom završio u gumama, a Ozis je poveo utrku koja je tada bila već zagarantirana pobjeda. Našem drugom timu Zujić-Smoljan, također nisu ruže cvale. Prvo je Zujić skoro odustao od utrke pošto mu se probušila guma na Ćuro kupu, no Smoljan ga je ipak nagovorio da voze na njegovom motoru. Tu su već bili zakinuti jer vozačima koji voze jedan motor, izmjena traje i do 5 sekundi sporije. No da je to najmanji problem vidjeli su kada su nakon druge izmjene ostali bez benzina. Vjerojatno je razlog bio nedovoljno dotakanje goriva nakon Ćuro kupa. No tu nisu odustali, Zujić je dogurao motor u box i natočili su benzin. No problemima nikad kraja. U fazi guranja je pukao zadnji kraj, tj. zadnja plastika na Smoljanovom motoru i nastavit je bilo nemoguće, tako je Smoljan nakon par krugova morao odustati od utrke. Šteta da su završili utrku bili bi visoko plasirani. E sad kad smo riješili odustajanja, ajmo preći na penalizaciju i diskvalifikaciju. Prvo je penalizirana ekipa Barukčić-Barukčić zbog pre brze vožnje kroz boks. To ih je stajalo 10 vrijednih sekundi. Na kraju su diskvalificirani ekipa Kranjec-Pušćenik, jer su organizatori zaboravili staviti Puščeniku transponder. Ah ti posloprimci, nikad niš od njih 🙂 Sve u svemu vozila se odlična utrka na kojoj su neki bez obzira na diskvalifikacije odvozili svoje najbolje vrijeme.
 

Krepimir Erdec Siniša Kezić

 

Mirko Kalšek Branko Ozis

 

Saša Kranjec Boris Puščenik

 

Bruno Smoljan Boris Zujić

 

Ivica Vugrinec Aldo Simonović

 

Bernard Koljnrekaj Milan Vončina

 

Nedjalja, kiša, magla, vlaga … ma sve je smrdilo da ništa od utrke. Aldo Simonović je odustao od vožnje i uputio se doma. Saša Kranjec također. Isto su odlučili mnogi vozači jer dan nikako nije izgledao da će se utrka voziti. Trebali smo svi slušati lokalne vozače kad kažu da treba čekati zadnji tren. Staza je u 3 sata bila kompletno mokra i kiša j baš stala. Vlage u zraku koliko hoćeš, oblaci crni da ne mogu biti crniji naviru sa svih strana, ma strašno, tko bi uopće pomislio da će se staza u roku sat vremena osušiti.  No staza se ipak osušila i oni najčvršći su ostali i stali na startnu crtu. Mene je osobno veselilo što jednom ne vozim da konačno mogu pogledati jednu utrku. Očekivao sam da će biti napeto. Na vrhu kolone su bili Erdec i Kalšek. To se i očekivalo. Erdec se odlično držao i makar je Kalšek tokom cijele utrke pokušao probiti naprijed, Erdec mu to nije dozvolio i kroz cilj je prošao prvi. Iza njih se vodila velika bitka. Bitka koju je zakuhao Vedran Močibob, sigurno naš najagresivniji vozač. Naime, Vedran je toliko jako ušao u dvojku da je izgledalo kao da će se svi oko njega razletiti na sve strane. Startao je iz trećeg reda, a nakon drugog zavoja je bio treći. Tako su se iza njega našli Boris Zujić, Branko Ozis i Janez Rejec. Močiboba je prvi odradio Ozis i brzo se uputio prema Erdecu i Kalšeku no pošto su njih dva ipak za sekundu brži vozači, Ozis se udaljavao iz grupice i osigurao 3. mjesto. No bitka za vozače iza nije bila gotova. Zujić iz kruga u krug nije uspio preći Močiboba. Uspjelo je to jedino Janezu Rejecu i to tako da je u Zagrebački uletio po šrek. Kažu dečki da to još nisu ni kod Rosija vidjeli. Kako god bilo, Rejecu je uspjelo ali Zujiću ne. Skupini se brzo pridružioi Villan Gimmy no niti on nije uspio preći Močiboba. Zujić je nakon nekog vremena odustao u pokušaju jer je ipak kraj sezone, nema se što izgubiti i najbitnije je dovest cijeli motor u garažu. Tu negdje iza se Smjestio Bruno Smoljan koji je prvo zapeo u gužvi, a kad se iz nje izvukao, oborio je svoj vlastiti rekord i time ušao među vozače sa vremenom ispod 1:36. Bravo Bruno. Od naših vozača tu svakako treba spomenuti Alberta Ćakovića koji je startao među posljednjima jer je u klasi ProStock ali je bez obzira prestigao mnoge u klasi Supersport i tako sa vremenom 1:37.269 osigurao 11. mjesto, tj. drugo u svojoj klasi. Ivica Vugrinec je kružio na svojih standardnih 1:40, dok je Tomislav Jug na svojem ZX6R-u popravio svoje najbrže vrijeme na 1:42.338.
 

U klasi serija ništa previše zanimljivo. U glavnom već 100 puta viđeno na prijašnjim utrkama. Slovenski trio Albreht – Sršen – Strehar su bili prva trojica. Naš Bernard Koljnrekaj je bio četvrti, a tek deveti naš Emil Kotvica koji se još nije oporavio od pada pa je kružio na 1:43. U klasi do 550 ccm-a sve pohvale idu Željku Tkalčeviću na njegovoj Apriliji RS250. Željko je bio presretan jer je konačno imao nekoga sebi ravnog. Naime, već duže vremena se bori sa većim kubikažama, sada je napokon bio neko sa njemu ravnim motorom. Bio je to Zoran Drnjević na Kawasakiju KR1-S. Željko je nakon odlične borbe ipak pobijedio i stao na najviše postolje.
 

 
  
Rezultati :
 
Utrka za Ćuro kup : 1116DjuroCupClass.pdf
 
Timska utrka : 1116TimskaNoLimitSerija.pdf
 
Utrka klase serija : 1116Seria600_1000_Lady.pdf
 
utrka klase NoLimit i ProStock : 1116NoLimitProStock.pdf 
 
Utrka ostalih kklasa : 1116550_95_Nak_SM.pdf 
 
 

REZULTATI – FREE STYLE

ENDURO
1. TOMISLAV MARIĆ
2. NENAD LERGA

SPORT
1. MATO POSAVČIĆ
2. MARKO NOVAK
3. COAN ANDREA
4. BOŠTJAN JAKČA

SKUTER
1. NINO ČARIN
 
 
 

Kako je ovo ipak zadnja utrka ove sezone, podvući ćemo crtu i pogledati kako su se kretala vremena najbržih Hrvata tokom ove godine.
 


Kliknite za uvečanje.

 
 

Rezultati Happeninga – vremena po krugu.
 
Razne klase Ćuro kup

 

Klasa No-Limit Klasa serija

 

Timska strana 1 Timska strana 2

 

Timska strana 3 Timska strana 4

 

Share

About Author

admin