Motori i oprema — 14 listopada 2018 -

 

Na ovogodišnjem izdanju sajma u Milanu Ducati priprema nekoliko iznenađenja a jedna od novosti je predstavljanje nove Multistrade 1260 Enduro. Pokretana najnovijom izvedbom agregata Testastretta DVT 1262, pojačanim okvirom i potpuno podesivim Skyhook EVO ovjesom nova Multistrada postavlja i novu ljestvicu u maxi enduro segmentu.

Uz novi i udobniji ovjes, revidiranu ergonomiju sjedala i upravljača pri čemu je dodatno sniženo težište samog motocikla te 30-litarski spremnik goriva i autonomiju od okvirnih 450km, spremni ste za dugo i ugodno putovanje. Spomenimo uz to da su i servisni intervali sada produljeni na impresivnih 30.000km.

Novi agregat omogućio je da se 85% okretnog momenta isporučuje ispod 3.500 okretaja odnosno povećanje od 17% na 5.500 okretaja što Multistradu 1260 čini motociklom s najvećim okretnim momentom u klasi.

 

 

Impresivne performanse novog agregata kontroliraju se različitim Riding modovima odnosno Ride by Wire funkcijom koja po potrebi omogućuje lakši odaziv ručice gasa a vožnju u mnogome olakšava Ducati Quick Shift osiguravajući precizno i fluidno mjenjanje brzina.

Za očekivati je bilo da će i elektronika evoluirati na novom modelu. Nova Bosch Inertia Measurment Unit upravlja Bosch ABS Corneringom, nagibnim osvjetljenjem i Ducati Wheelie Controlom. Uz to, Bosch IMU uspješno je integrirana sa Ducati Skyhook ovjesom. Vozaču je na odabir DWC i DTS s osam različitih nivoa ali i mogućnost isključenja elektroničkih pomagala. Zanimljiv je i VHC, Vehicle Hold Control, sada u standardnoj opremi koji omogućuje jednostavnije kretanje na uzbrdici.

Nova Multistrada 1260 Enduro dostupna je u dvije kombinacije boja: standardnoj Ducati red i Sand izvedbi.

 

 

 

 

Share

About Author

mate