Novosti — 25 listopada 2012 -

Yamahin konceptni model agregata predstavlja važan i značajan razvoj te predstavlja budući smjer kompanije na tržištu motocikala. Koncept koljenastog vratila pogonskog agregata s neravnomjernim rasporedom paljenja polučio je već izniman uspjeh na našim YZR-M1 i YZF-R1 motociklima te predstavlja stvaralačku inspiraciju za posve novi 3-cilindrični pogonski agregat koji će zasigurno igrati iznimno bitnu ulogu u budućnosti i ponudi Yamaha motocikala. Yamaha čvrsto vjeruje kako će koncept  ovog pogonskog agregata otvoriti nove horizonte i vozačke užitke.

Koncept koljenastog vratila s neravnomjernim rasporedom paljenja je oblikovao karakter te unaprijedio upravljivost na YZR-M1 i YZF-R1, te je igrao nezamjenjivu ulogu u postizanju uspjeha kako na trkaćoj stazi tako i na cesti. Ovi motocikli su postali slavni po svojoj linearnoj isporuci snage te ‘čistom’ okretnom momentu što je rezultat eliminacije vrijednosti inercijskog okretnog momenta skoro na nulu. Također, i ovaj koncept eliminira neželjeni inercijski okretni moment kako bi stvorio čisti okretni moment što čini osnovu novog 3-cilindričnog agregata.

U stalnoj potrazi za novim izazovima te inspirirani karakterom „crossplane“ agregata na M1 i R1 motociklima, Yamaha je razvila posve novi 3-cilindrični agregat. Investirajući u ovaj projekt, Yamaha je stvorila novu generaciju pogonskog agregata koji otvara posve nove mogućnosti.

Ovaj lagani, uzak i kompaktan novi 3-cilindrični agregat je zamišljen da pridonese novoj dimenziji u svojoj kategoriji u smislu okretnog momenta, zvuka i učinkovitosti. Uspješno kombinirajući pozitivan karakter 2-cilindričnih i 4-cilindričnih agregata, ovaj 3-cilindrični agregat može prenjeti trkaći potencijal na ulicu.

 

Share

About Author

mate