Modeli 2009 — 11 veljače 2009 -

Osim već uveliko zagovarajuče krize, tvrtka Benelli ne posustaje u stvaranju novih modela.

Već u jednom od prvih modela u mlađoj povijesti ove tvrtke, na tržište je izašao trocilindraš kratkog hoda sa 898 kubičnih centimetara. Ali on je uskoro bio „pregažen“ sa još jačim 1130-kubičnim nasljednikom (TNT 1130) i time je ovaj manji pao u zaborav.

Nakon izvjesnog vremena, Benelli je opet počeo sa proizvodnjom manje izvedbe (TNT 898), da bi mogao udovoljiti kupcima plićeg džepa i slabijih prohtjeva (što se snage motora tiče).

Ovim golim izvedbama slijedi jedna cestovno-enduro izvedba, koja je dobila ime TRE-K 899.

Benelli TRE-K 899 crno-bijeli

Benelli TRE-K 899 drugi

 

Za sve one, kojima je 125 KS verzije TRE-K 1130 previše snage, ova slabija izvedba (TRE-K 899) ne zaostaje znatno za snažnijim bratom. Naime, u igri su 108 KS, koji su nadvladavajući među većini motora ovakve izvedbe.
U svakom slučaju, vlasnici ovih manjih izvedbi ne trebaju strahovati, da su slabije motorizirani nego konkurencija.
Start proizvodnje: proljeće 2009
  
Ovjes
Kocnice
 
Tehnički podaci:
Tip motora – trocilindraš, 4 ventila po cilindru, hlađenje tekućinom, DOHC (dvije bregaste osovine)
Zapremina – 898 kubičnih centimetara
Bušenje x hod – 88,0 x 49,2
Kompresija – 12,5:1
Snaga – 79,4 kW (108 KS) pri 7500 okr./min.
Paljenje – elektronsko
Raspon kotača – 1515 mm
Visina – 1320 mm
Širina – 850 mm
Kočni sustav naprijed – hidraulični, sa dva diska promjera po 267 mm
Kočni sustav natrag – hidraulični, sa jednim diskom promjera 267 mm
Gume naprijed – 120/80-14
Gume natrag – 150/70-13
Visina sjedala – 840 mm
Masa bez spremnika za gorivo – 215 kg
Masa sa punim spremnikom za benzin – 240 kg
Zapremina spremnika za gorivo – 22 l

Share

About Author