HRInfo — 17 ožujka 2012 -

 

NOVI, NAPREDNI CENTAR DIZAJNA PIAGGIO GRUPE OTVARA SE U PASADENI, U KALIFORNIJI

• Roberto Colaninno: „Širenjem naše proizvodnje i prodaje diljem svijeta primjenjujemo i politiku globalizacije znanja kako bismo stvorili međunarodni sustav kompetentnosti u području marketinga i stila proizvoda.“

• Piaggio Grupa je u 2011. godinu na tržište SAD-a isporučila 10.300 vozila (+63,8%) te ostvarila prihode od 35,4 milijuna eura (+53,0%). Tržišni udio na tržištu skutera povećan je s 27% na 30%. Vespa LX je u svojim različitim verzijama najprodavaniji europski dvokotač u SAD-u.

• Službena prezentacija nove Moto Guzzi Californije 1400 u Miamiju: međunarodno lansiranje u SAD-u planirano je za jesen 2012. godine. Nova Aprilia Caponord 1200 također je predstavljena američkim prodavateljima. Na događanju su sudjelovala dva vozača Aprilije za WSBK prvenstvo 2012. godine, Max Biaggi i Eugene Laverty.
 

 

Piaggio Grupa otvara napredni centar dizajna (Advanced Design Center) u SAD-u, u Pasadeni, Kalifornija. Vijest je 13. ožujka u Miamiju objavio predsjednik i izvršni direktor Piaggio Grupe, Roberto Colaninno tijekom konvencije Piaggio Group Americas na kojoj je sudjelovalo više od tristo ovlaštenih prodavatelja iz SAD-a i Kanade kao i distributeri iz Južne Amerike.

Na čelu naprednog centra dizajna Piaggio Grupe bit će Miguel Galluzzi, dizajner rođen u Argentini i odrastao u SAD-u. Njegovi projekti u Italiji uključuju neke od najslavnijih motocikala u proteklih dvadeset godina: Ducati Monster, Cagiva Raptor, Aprilia RSV4, koja je osvojila WSBK prvenstvo 2010., te novi Moto Guzzi California 1400 koji će biti lansiran na tržište ove jeseni. Dizajnerski centar u Kaliforniji usko će surađivati s Piaggio Group Style centrom, pod vodstvom Marca Lambrija, kao i sa centrima za istraživanje i razvoj u Italiji, Kini, Indiji i Vijetnamu.

„Otvaranjem centra za istraživanje u Kaliforniji pružaju se nove mogućnosti vezane za promjene koje će nastupiti u našem društvu, načinu života te modelima gradske mobilnosti u idućih nekoliko godina,“ kazao je Roberto Colaninno. „Ove godine unaprjeđujemo naš međunarodni rast,“ dodao je predsjednik i izvršni direktor Piaggio Grupe, „dok uz ekspanziju naših industrijskih i komercijalnih aktivnosti diljem svijeta provodimo i politiku globalizacije znanja kako bismo stvorili međunarodni sustav kompetentnosti i istraživanja u području marketinga i stila proizvoda. Prije nekoliko tjedana otvoren je centar za marketing proizvoda na našoj lokaciji u gradu Matovi, u kojemu radi mladi tim menadžera marketinga iz europskih i azijskih ogranaka Piaggio Grupe. Novi će napredni centar dizajna u Pasadeni pri razvijanju najsuvremenijih stilova surađivati s najboljim svjetskim sveučilištima i razvojnim centrima.“

Tijekom konvencije Piaggio Grupe na Floridi, Roberto Colaninno i Miguel Galluzzi predstavili su pregled istraživanja i razvoja tehnologija mobilnosti prodavateljima Piaggio Group Americas. Rad centra u Pasadeni pokrit će sve proizvode Grupe i uključiti projekte vezane za rješenja koja koriste tehnologiju akumulacije energije i napredne materijale u svrhu razvoja inovativnih pogonskih agregata bez emisije štetnih plinova, a koji koriste alternativne izvore energije.

Konvencija Piaggio Group Americas bila je prilika za predstavljanje nekih od najvažnijih motocikala koji će stići na tržište u 2012. i 2013. godini. Među njima su nova Aprilia Caponord 1200 i Moto Guzzi California 1400, izvanredni ”cruiser” čije je lansiranje planirano za ovu jesen s međunarodnim predstavljanjem za novinare u SAD-u, s imenom koje je od Moto Guzzija stvorilo svjetsku marku. Događaju su prisustvovala dva Aprilijina vozača za WSBK prvenstvo 2012. godine; peterostruki svjetski prvak Max Biaggi, trenutačno vodeći u ukupnome poretku WSBK prvenstva te Eugene Laverty iz Sjeverne Irske.

Na američkom tržištu skutera, koje je pokazalo zanimljive znakove oporavka u 2011. godini (porast broja registriranih vozila od 6% u usporedbi s 2010. godinom), Piaggio Group Americas ostvarila je značajan napredak s povećanjem tržišnog udjela s 27,1% na gotovo 30% te s isporukom od 10.300 skutera (+63,8% u usporedbi s 2010. godinom) i prihodom od 35,4 milijuna eura (+53,0%).

U 2011. godini Vespa LX u svojim različitim verzijama ostvarila je prodajni rezultat od 5.300 jedinica u SAD-u te je time najprodavaniji europski dvokotač na tome tržištu. Piaggio Grupa je u 2011. godina ostvarila i rast prodaje od 26% na američkom tržištu motocikala. Na kanadskom tržištu skutera, Piaggio grupa je podigla svoj tržišni udio na 28% te ostvarila povećanje prodaje od 103% na kanadskom tržištu dvokotača (skutera i motocikala).

Share

About Author

admin