Brzinci 2008 — 28 srpnja 2008 -

EC 600 Stocksport – Švedska iskustva
 
Marko Erceg se nakon dobrog rezultata na EC na Grobniku uz pomoć glavnog sponzora Ruting Honde zaputio u Švedsku Karlskogu nebi li skupio još koji bod. Odluka gosp. Milivoja Srdoča da pošalje Marka u Švedsku se višestruko isplatila.
 

Marko ovu stazu nije vidio nikada, a nismo niti mi. Po rječima Lorisa Valjana, to je jedna malo oveća katastrofa, ali to Marku nije smetalo, ako je vjerovati rječkom listu "Novi List".
 

Marko Erceg prije starta na Grobniku

 

Naime, oni u današnjem izdanju iznose kako je naš "Maći" utrku završio sedmi, te da su se ispred njega smjestili samo domaći Šveđani i Norvežani kojima je ova staza poznata. Možemo samo potvrditi ono što smo od prije znali: Marko je jedna od naših najvećih nada, te je vrlo lijepo što se ulaganje u njega isplatilo. Sada samo preostaje gurati dalje u tom smijeru. Bravo Maći!
 

Alpe Adria Most – Križevačka bitka se nastavlja
 
Naše najveće nade su ipak u najmanjoj klasi 125 SP. Ovog vikenda vožena je utrka u Češkom Mostu. Od naših vozača tamo su otišli Ivan Višak, te braća Nervo, od kojih su braća Nervo došli ravno na kvalifikacijske treninge zbog poteškoća na putu.
 

Kako saznajemo sa motoplus.com foruma, tradicionalna borba na relaciji Ivan Višak – Luka Nervo se nastavila i skoro 1000 km dalje od Grobnika.
 

Ivan Višak nastavlja u pobjedničkom tonu

 

Dvojac je cijelu utrku izmjenjivao vodstvo, ali je šlag sa torte pokupio Višak, koji je iskoristio vjetar i do cilja stigao 0,013 sec ispred Luke Nerve. No, nakon utrke Nervi biva dodjeljena kazna od 20 sec zbog preticanja pod žutom zastavom. O čemu se radi? Naime, u Češkoj ova klasa vozi zajedno sa klasom Supermono koja je u zavojima zamjetno sporija od top vozača klase 125 SP. Nervo je preticao pod žutom zastavom koja je mahana radi nezgode vozača zaostalog za krug. No ipak, žuta zastava je žuta zastava, pa kazna biva dodjeljena. Tako Nervo biva vraćen na šesto mjesto, dok drugo pripada u paddocku popularnom Marturiellu, a treće Puškaru.
 

Što se tiče drugog Nerve, Dominika, on je utrku započeo sličnim tempom kao i u Brnu, dakle s vodećima, da bi u drugom krugu pao, ali se podigao i nastavio te završio na 13. mjestu, što ga je malo razočaralo budući da mladi Dominik silno želi pobjedu u svojoj debitantskoj sezoni.
 

Nakon utrke vodstvo utrke odlučilo je rutinski provjeriti motore natjecatelja. Ovog puta na tapeti su bili karburatori (prema pravilniku, u ovoj klasi je dopušten karburator od 28 mm). Svi su prošli tehnički pregled nakon utrke, te je rezultat postao služben. Na kraju još spomenimo kako je Luka Nervo oborio svoj vlastiti rekord od prošle godine, i to za pune dvije sekunde. Iako u ovoj klasi nema tehničkih novotarija (osim kojeg novog auspuha ili karburatora), vozači sami čine velike razlike. A kao što se vidi iz priloženog, tu su negdje…
 

Share

About Author

admin