Oldtimeri 2008 — 27 travnja 2008 -

 

Čak 10 klasa će ove godine sačinjavati oldtimer prvenstvo Hrvatske. Na žalost u Novom Marofu su jedine kvalitetno popunjene klase bile 4, 5 i 7, dok je u nekim klasama bio prisutan samo jedan vozač. Tako dok je utrka u klasama 4, 5 i 7 bila puna napetosti i žestokog nadmetanja, utrka u ostalim klasama se vozila tek toliko da se odvozi. Jedino je klasa 1 imala četiri vozača u kojoj su se Renato Kruljac i Branko Sajevac borili za prvo mjesto. Pobjedu je odnio Kruljac sa prednosti manjom od sekunde.
 

Zato su klase 4,5 i 7 imale oštre borbe. U klasi 4, utrku je poveo i pobjedio Robert Rončević a iza njega je kroz cilj prošao Nikola Frgec. U klasi 5, pbjedu je pak odnio, možemo reći newcomer u oldtimerima ali poznat u brzincima, Željko Tkalčević na Hegelovom motoru. Na čak 15 sekundi iza njega, kroz cilj je prošao Dario Pristošek, a na još toliko od Dario Srećko Petrić. Ostali vozači nisu bili unutar jednog kruga.

Emil Mokrovčak Josip Drmeš

 

Drmeš i Županović

No krenimo sa najzanimljivijom klasom. Oldtimeri klasa 7. Zašto kažem najzanimljivijom… upravo jer se ove godine vračaju dva prvaka. Josip Drmeš, jedan od naših najpoznatijih i najbržih vozača u superbike klasi, te Emil Mokrovčak, koji je također sa Drmešom vozio Superbike, ali je puno poznatiji po osvajanju doslovce svih titula u klasi Oldtimeri. Osvojio je zlatnu kacigu, ali i ono bitnije, Emil je prvak Alpe Adrija. No nisu samo njih dvojica prvaci. Dok Emila niej bilo, mjesto prvaka mu je čuvao Aleksandar Car koji je prošle godine također okrunjen sa naslovom prvaka Alpe Adrija. Svi ti prvaci su garantirali dobru utrku.
No već se na jučerašnjem kvalifikacijskom treningu moglo pretpostavljati kako će utrka izgledati. Kvalifikacija Mokrovčaka i drmeša je bila za nekoliko sekundi brža od ostalih i očekivao se njihov duel daleko ispred svih. Slično je i bilo. Na smaom startu, utrku je poveo Drmeš, no već ga je u prvom zavoju sa vanjske strane zatvorio Mokrovčak. Drmeš je morao popustiti i nadao se držati Mokrovčaka na kotaču. No Emil je već nakon prvog zavoja kao iz topa ispaljen otišao Drmešu. U drugom zavoju još malo, te kada je Drmešu malo popustila guma, vidjelo se tko će utrku povest. Iz kruga u krug, Emil je povećavao svoju prednost ispred Drmeša i prošao kroz cilj prvi. Drmeš drugi a daleko iza njih, na čak 45 sekundi prošao je Edin Šečić. Na 9 sekundi od Edina, Ciljem je prošao Aleksandar Car koji se očito još nije naviknuo na karting stazu.
Svaka čast Emilu koji je pokazao tko je kralj u klasi Oldtimeri, ali i Josipu Drmešu koje je ipak napravio veliki povratak. Ovoga puta je utrku vozio na Emilovom starom motoru, posuđenom od Dinka Županovića, no već za iduću utrku, Drmeš bi trebao imati svoj motor koji je puno bolji i puno pripremljeniji od Z-a na kojem je sada vozio. Bit će svakako interesantno za vidjeti što će Drmeš naparviti na svom domaćem terenu, na Grobniku protiv Mokrovčaka koji je u Oldtimerima tamo bio neuhvatljiv. Utrka je 11.05. u sklopu Alpe Adrija prvenstva pa će tamo u konkurenciju ući i Aleksandar Car sa svojim Suzukijem. Moram priznati da jedva čekamo.
 

Emil Mokrovčak
 

Josip Drmeš
 

Edin Šečić Aleksandar Car

 

2.Drmeš-1.Mokrovčak-3.Edin 2.Pristošek-1.Tkalčević-3.Petrić
Pobjednik – Emil Mokrovčak

 

Rezultati:
2355Rezultati_1_2_3_9_10.pdf
2355Rezultati_4_5_7.pdf
 

Share

Povezane novosti

About Author

admin