Cestovne utrke — 06 rujna 2006 -

 

Prije nego započnemo reportažu, napisat ćemo kratki uvod u PH. Trenutni poredak u samom vrhu najjače klase, stock 1000, nikada nije bio ovako zgusnut. Čak 3 vozača su bili na jako maloj bodovnoj razlici. Tu su Saša Kranjec, Kristijan Zrinić i Krešimir Erdec. Erdec je početkom godine najavio da se povlači iz prvenstva jer je osvojio zlatnu kacigu kao trogodišnji prvak u toj klasi i da je ostavlja mlađim naraštajima. Tako Erdecu fali jedna utrka i to ona na Grobniku početkom godine, no pošto se obećanja nekih njegovih sponzora nisu ispunila, Kec je odlučio vratiti se u Stock i još malo zamutiti bodovnu kašu. Kristijan Zrinić, neki ga zovu vladar gradskih utrka, do prošle Grobničke utrke je vodio u ukupnom poretku, no pošto mu Grobnička staza ne leži kao ostalima, vodstvo je izgubio od Saše Kranjeca kojem pak gradske utrke ne leže jer nema na njima gotovo nikakvog iskustva. Dakle, svi su bili nabrijani. Dakle, Kec je pucao na pobjedu kako bi nadoknadio izgubljenu utrku. Zrinić se trudio za svaki bod, a Kranjec je morao zadržati bodovno vodstvo. U cijeloj prići je bio i Aldo Simonović koji je pobijedio na prošloj utrci tako da ako pobjedi i ovu, može se također umiješati u borbu za naslov. Već u petak se vidjelo da je napeta situacija. Saša Kranjec je stigao na stazu već rano u jutro i sa obzirom da je padala kiša, trenirao je sam samcat po kiši u slučaju da bude kišna i utrka. U popodnevnim satima je staza bila suha pa su više-manje svi izašli van. Subotnje kvalifikacije su bile interesantne. Na kvalifikaciji su već pali rekordi nekih od vozača. Kranjec Saša je popravio svoj osobni rekord sa 1:33.9 na 1:33.7, a Boris Zujić sa 1:34.2 na 1:33.9. Ispred je bio Kec na niskih 1:33 a pored Aldo na 1:33.6. Četiri Hrvatska vozača među 7 najbržih i to svi na 1:33 najavili su opasnu borbu.
 

1. Grupa 2. Grupa

 

3. Grupa 4. Grupa

 

Na postolju je slavio ALDO.

Na probnom startu najbolje kreće Dudas, iza njega Erdec a iz drugog reda se na treće mjesto probija Kranjec. E da je tako ostalo na pravom startu. Crveno svjetlo se gasi, kreću Dudas, Erdec, Vida i Simonović u prvoj grupi a Kranjec zbog lošeg starta ostaje u drugoj. Prva četvorica voze utrku života. Kec skida svoj osobni rekord i postavlja novi hrvatski rekord Grobnika 1:31.991 dok u istoj skupini Aldo Simonović pak radi svoj najbrži krug i vozi 1:32.5. Iz druge skupine se nekako probija Kranjec te zauzima peto mjesto sa vremenom 1:33.0 ali zbog borbe u drugoj grupi u prva tri kruga, gubi kontakt sa grupom ispred. Takva je situacija bila do dva kruga prije kraja kada se Kecu dešava nezgoda. Naime zbog krivo namontiranog amortizera volana, on popušta i pošprica Keca sa Uljem. Kec je zbog toga izgubio dva mjesta i mogućnost borbe sa Dudasom od kojeg je bio brži. Naime da je nastavio borbu, možda bi se upravo Kec popeo na najvišu stepenicu. Ovako ga je prešao i Aldo te je završio četvrti. Sve to je odozada pratio Kranjec koji je u međuvremenu izgubio 5 mjesto te završio ukupno šesti, ali u PH 3. Tako se po pitanju ukupnog poretka, Aldi otvorila mogućnost za naslov prvaka, Kec se približio Kranjecu ali ne baš koliko je to htio, a Kranjec je uspio zadržati 8 bodova prednosti pred zadnju ovogodišnju utrku. Sve u svemu vrlo napeto. Da malo odemo i među one koji su taj vikend bili sporiji.  Zbog lošeg starta Boris Zjić je ostao u sporijoj skupini i jedino što je mogao, to je bilo rundanje na 1:34 – 1:35. Isto je prošao i Siniša Kezić, a vozaći Bruno Smoljan i od nedavno jako brz Albert Ćaković, ostao je u koloni koju je predvodio Goran Gajić.
 
No da vidimo tko je sve napravio svoj osobni rekord.
 
Krešimir Erdec – 1:31.991 (novi Hrvatski rekord)
Aldo Simonović – 1:32.533
Kranjec Saša – 1:33.064
Boris Zujić – 1:33.940 (na treningu)
Siniša Kezić – 1:34.729
Vedran Močibob – 1:34.992
Goran Gajić – 1:35.897
Bruno Smoljan – 1:35.249
 

Rezultati utrke klase Stock 1000

 

Ukupni poredak nakon ove utrke u klasi Stock 1000

 

Stvarno impresivno. Gledajući u tablicu najbržih Hrvata svih vremena, imamo čak 9 vozača koji voze ispod 1:36, a čak četvoricu ispod 1:34. Gledajući koliko su se ta vremena zgusnula, bit će interesantno na posljednjoj utrci ove godine koja se istina ne boduje za PH, ali nam svima ništa manje ne znači. Naravno, govorimo o utrci na Happeningu.
 

Klasa STOCK 600. Luigi Aljinović izleta u prvom krugu …

 

Ajmo malo na klasu 600. Klasu gdje je više-manje sve odlučeno. Naime Luigi Aljinović je odnio toliko pobjeda ove godine da mu pobjeda za naslov prvaka i nije bila toliko bitna, no ono što mu je bilo bitno je uzvratni udarac Kemenoviću nakon što ga je Kemo pobijedio na prošloj utrci. Na treninzima su dečki bili podjednaki no pred utrku se stvar zakomplicirala. Pala je kiša i bilo je pitanje na čemu voziti. Kako je Grobnička staza pravo čudo, bila je dovoljna utrka klase supersport da se staza osuši. Tako su u klasi stock 600 svi izašli na gumama za suho. No je li staza bila kompletno suha. Očito nije jer je upravo Luigi Aljinović u prvom krugu izletio no na sreću ostao na kotačima. Tu je izgubio čak 11 mjesta. To je sve vidio Kemo i opustio se. No Luigi je krenuo u lov. Vozio je kao nekada davno kada je postavio svoj rekord u klasi superbike. Iz kruga u krug je skidao jednog, dvojicu trojicu i tako njih svih 11 i pred kraj utrke, uspio je ulovit i preći Kemu. Kako Kemo nije bio uvožen već je uhvatio spori ritam, nije mu bilo spasa nego popustit pred taj dan bržim Luigijem. Tako je Luigi upisao svoj novi rekord u klasi 600 1:34.932 i još jednom pobjedom u PH potvrdio svoj novi naslov Prvak Države u klasi stock 600. Negdje iza je bio Mislav Perkušić koji je tog dana pobijedio u klasi 125 SP no u ovoj utrci je zapeo u dosta sporijoj grupi iz koje se do kraja utrke nije uspio izvući. Evo i rezultata te ukupni poredak u PH.
 

Rezultati utrke klase Stock 600
Ukupni poredak u klasi stock 600

 

Klasa 125 SP nije bila ništa manje napeta od klase stock 1000. Tamo se također nekoliko vozača bori za naslov prvaka među kojima su Perkušić, Višak, Devčić i Hrg. Devčić je pobjedom trebao osigurati naslov prvaka no zbog kvara na motoru morao je odustati. Višak i Perkušić su bili skoro pa izjednačeni i jako je bilo bitno tko će pobijedit. U naletu kiše u drugoj polovici utrke, bolju poziciju je zauzeo Perkušić. Naime, bez obzira što ga je Višak prešao u tom 7 krugu, zbog prekida utrke se gledao poredak u krugu prije. Tako je Perkušić osvojio 25 boda a Višak 20. Time si je napravio vodstvo od 9 bodova u ukupnom poretku tako da u Oroslavje ide sa manjim opterećenjem.  Pogledajte rezultate utrke i ukupni poredak u klasi 125 SP.
Rezultati utrke klase 125 SP

 

Ukupni poredka za PH u klasi 125 SP

 

Bit će u Oroslavju svega. Odlučivat će se prvak u dvije klase, klasi stock 1000 i 125 SP. Stoga vas sve pozivamo da ovog vikenda, 10.09. dođete u grad trkaća i pogledate taj sigurno najnapetiji spektakl do sada.
 
 

Za kraj moramo spomenuti Lorisa Valjana i njegov Migo moto team. Loris je tog vikenda imao kišnu utrku, a glavni rival mu je bio Blechinger. Loris je vozio fenomenalno i samo je u 5. i 6. krugu izgubio vodeću poziciju, a ono najbitnije, kroz cilj je prošao prvi i to sa kipnim vremenom 1:38.043. beat that 🙂 Čestitke Lorisu na još jednoj pobjedi u Alpe Adria prvenstvu.
Napomenut ćemo da je u klasi Superbike, Berto Camlek oborio novi grobnički rekord koji sada iznosi 1:29.448
 

Loris Valjan ponovo na najvišoj stepenici.

 

Klasa Supersport

 

Klasa Superbike

 

Foto by : Taubi
Rezultati preuzeti sa www.motoplus-web.com
 

Share

About Author

admin