Cestovne utrke — 11 srpnja 2006 -
KRIŽEVCI – klasa Stock 600

 

Križevci, 25.06.2006.
 

Na treningu i utrci, publiku je
najviše veselio Davor Grgan.

Pakleno vrući dan. Asvalt se doslovce topio ali niti to nije pomoglo da gume dobro drže. Oni koji su bili tamo, imali su prilike vidjeti kako izgleda vožnja po skliskom asvaltu, ništa boljem od onog u Bjelovaru. Bez obzira na upozoravanja organizatora da se na tehnički mora doći već u subotu na večer u protivnom će se plaćati globe, vozači su ipak bili složni u jednom, a to je da trošak noćenja sa subote na nedjelju, iznosi puno više od te kazne. Uz laganu demonstraciju organizator popušta i poništava bilo kakvu odluku o plaćanjima kazni. Kad nešto nema smisla, onda je glupo da se uopće spominje. Dakle, Nedjalja u jutro, park vozača se počinje puniti. Dolaze sve poznata lica. U klasi 1000 tu su Siniša Kezić, Krešimir Erdec, Saša Kranjec, Bruno Smoljan, Davor Grgan, Vedran Močibob, Alen Vrdoljak, Kristijan Zrinić, Krešimir Zenko, ma skoro svi trkaći u toj klasi osim Borisa Zujića, glavnog favorita za titulu prvaka države. Boris je ipak zbog jačeg pada na Grobniku morao preskočiti tu utrku bez obzira na mogućnost gubitka šanse za titulu prvaka. U klasi 600, na žalost dosta malobrojnijoj bez obzira što je za vozače povoljnija, na prijavnoj slisti su se našli Aljinović, Kemenović, Perkušić, Posavčić, Mihalina i Božić. Klasa 125 Sp je također bila dosta popunjena.
Prvi na trening izlazi klasa 600. Na treningu nevjerojatan talent pokazuje Mato Posavčić no ujednačenom, sigurnom i vidno iskusnom vožnjom, najbrži krug ipak radi Luigi Aljinović. U klasi 1000 pak nevjerojatno vrijeme vozi Vedran Močibob. Vidi se da je to trkač iz Pule koji je dobro upoznat sa skliskim asvaltom. Odma iza njega stara iskusnjara Krešimir Erdec i nekadašnji prvak hrvatske i nositelj zlatne kacige Kristijan Zrinić. Kemo također dobar ali za sve njih možemo reći da su iskusni vozači koji su već odvozili dosta utrka na ovakvom asvaltu. Osoba koja je na treningu iznenadila, baš nekako poput Mate Posavčića je svakako bio Alen Vrdoljak koji nije dao Kecu niti trunke zraka za disanje. Kranjec, Kezić, Smoljan i Grgan su odvozili tu negdje, svi blizu jedan drugoga ali daleko od prve skupine.
 

Nakon treninga klase 125Sp i treninga Oldtimera koji su također vozili prvenstvo, dolazi pauza, vrijeme ručka i polaka koncentracija za popodnevne utrke. Kako utrke OldTimera u stopu prati naša Zweky i o tome as izvještava na stranici, mi ćemo to jednostavno preskočiti i držati se striktno brzinaca.
Prvi na start izlazi klasa 600. U prvom krugu, krugu zagrijavanja, Matu ponese Adrenalin i udara u šikanu te mu motor pada na pod. Puca već iz treninga oštećen dekl i Mato odustaje od utrke koju je od prvoga kruga poveo Luigi Aljinović. Iza Luigia borbu vode Kemenović i Perkušić. Malo dalje sa dosta zaostatka bore se Mihalina i Božić. Na kraju Luigi sa sigurnim vodstvom prvi prolazi kroz cilj. Iza njega na 3 sekunde razmaka Perkušić, a odmah iza Kemenović. Nadamo se da će ako ne ove, onda barem iduće godine klasa 600 biti popunjenija i da ćemo gledati interesantnije borbe sa više trkača.

Pobjednici klase 600 Kemenović – Aljinović – Perkušić
Rezultati klase Stock 600

 

Kec i Kemo prolaze Mociboba
 

U klasi 1000 situacija je bila kompletno drugačija. Čak 12 vozača nagovještavalo je interesantnu utrku bez obzira na sklizak asvalt. Već nakon starta, vozači su se podijelile u tri grupe. Tako nešto se i pretpostavljalo nakon vremena koje su vozači vozili na treningu. Utrku je ko iz topa poveo Kristijan Zrinić, no odmah iza njega bili su najbrži sa treninga Močibob zatim Kemenović, Erdec i Vrdoljak. Iza njih se smjestio ostatak predvođen Zenkom. Iza njega su od prvog kruga borbu vodili Kranjec, Grgan, Kezić i Smoljan. Nakon nekoliko krugova, Močibob i Zrinić su se izdvojili, ista stvar je bila i sa Zenkom koji je zapalio grupi kranjec, Grgan, Kezić i Smoljan. No na sredini utrke prvo pada Močibob. Visoko rangirani vozač u PH time je izgubio šansu za pobjedom i za odnašanjem jako bitnih bodova u PH. No to je samo pomoglo Zriniću da pobjedi u utrci sa nevjerojatnom prednosti i zauzme jako čvrsto prvo mjesto u ukupnom poretku. Tamo iza, pada Smoljan i borbu nastavljaju vodit Kranjec, grgan i Kezić. U jednom trenutku Grgan prelazi Kranjeca i u toj formaciji na kraju prolaze kroz cilj. U borbi za postolje, Kemenović osvaja drugo mjesto, Erdec treće, a Vrdoljak zbog jedine pogreške u utrci gubi od Keca i smješta se na četvrto mjesto.
 

Pobjednici Kec- Zrinić – Kemenović

 

Rezultati klase stock 1000

 

Močibob pada iza Zrinića Borba, Kranjec – Smoljan – Kezić

 

U klasi 125 glavna utrka se vodila između Devčića i Perkušića, a iza njih Hrg, Višak i Erdec. Moram priznati da mi je jako žao što veće klase prolaze puno zapaženije od klase 125. U toj klasi je toliko lijepo vidjeti sve te mlade dečke, mnoge i manje od motora kako već u tim godinama pokazuju svoj talent i neopisivu volju za borbom. U klasama 600 i 1000, jedini za koga možemo reći da je krenuo u pravo vrijeme je Perkušić, svi ostali su debelo prestari za bilo kakva utrkivanja van granica lijepe naše. No dobro, klasu 125 SP ćemo u buduće pokušati što bolje pratiti i dati im zasluženo mjesta na stranici.
 

Rezultati klase 125 SP

 

Pračenje na forumu : motoplus-web.com ; motori.hr
Slike : motofoto ; taubi-moto
 
 
Start klase 600, Koprivnica 02.07.

 

Koprivnica, 02.07.2006.

Proglašenje klase 600 SST
 

Samo tjedan dana poslije Križevaca, uslijedila je utrka u Koprivnici. Na žalost mnogih vozača, cijeli vikend je bio kišni tako da se vozilo u glavnom po mokrome. Kažem u glavnom jer je drugi trening klase 1000 i utrka klase 600 i 125 ipak bila suha no zato je za utrku klase Stock 1000 uslijedio doslovce potop. No krenimo redom. Na trening je prvo izašlo čak sedam vozača u klasi Stock 600. Da prije svega napomenem, utrka u Koprivnici je sada vožena prvi puta nakon dugo vremena i doslovce nitko od vozača nije imao nikakvog iskustva sa stazom. Tako da recimo kako su svi po tom pitanju bili ravnopravni. Dakl,e prvo kvalifikacijski trening klase 600. Nepoznata i na štetu organizatora loše osigurana staza nisu jamčili nekakve velike borbe. Na treningu su Aljinović, Posavčić, Perkušić i Kemenović pokazali da će se opasno boriti za prvu poziciju no na kraju je ipak Luigi izvukao prvu startnu poziciju. U utrci je za čudo bilo suho. Neki poput Perkušića su vozili prednju kišnu a sttražnju cestovnu gumu, dok su se drugi odlućili za obje cestovne. Najbolje se u utrci ponovo snašao Luigi i od početka do kraja je dominirao utrkom. No iza Luigia se odvijala opasna borba između Perkušića, Posavčića i Kemenovića, no mlada Križevačka nada, Mislav Perkušić je sa najboržim krugom postavljenim tog vikenda ipak uspio osvojiti drugo mjesto. Kemo se popeo na treću stepenicu a Mato tek na četvrtu poziciju. Na tablici ukupnog poredka, čini se daLuigi ganja maksimalni broj bodova. Do sada je pobijedio sve četiri utrke a ako tako nastavi, bit će to stvarno veliki podhvat. No iza njega će biti jako napeto između odličnog i iskusnog Kemenovića i jako brzog mladog perkušića. Čekaju nas dvije Grobničke utrke gdje Kemo može bolje no ne bi nas iznenadilo da Mislav popravi svoje vrijeme i iznenadi i samog Kemenovića.

Luigi Aljinović Mislav Perkušić

 

 

Rezultati klase 600 SST

 

Najveća borba za treće mjesto u stock 1000. Kranjec, Zujić i Kemenović

 

Proglašenje klase 1000 SST
 

U klasi 1000 na prvom treningu su se svi snalazili no bilo je i opasnih padova. Vedrna Močiboba prati loša sreća pa je ponovo pao samo što ovaj puta motor nije bio u voznom stanju. Jedna velika kritika organizatoru. Ne smije se dogoditi da je na izletnoj zoni, koliko god mala brzian bila (a bila je velika) smješten semafor. Sam bog je spasio Vedrana od jače ozljede kada je promašio taj stup za svega nekoliko centimetara. Te sreće nije bio i motor pa je na kraju završio na prikolici. Organizatori bi taj kao i još mnogo drugih detalja obavezno trebao riješiti u koliko žele da se utrka održava i iduće godine. No vratimo se na treninge. Neki od vozača su na prvi trening odlučili izaći u čudnim kombinacijama. Prednja kišna, stražnja cestovna guma ili pak obje cestovne gume pokazale su se jako loše za mokri Koprivnički asvalt. Oni koji su vozili na tim gumama bili su neuspješni na prvom treningu. Drugi trening su se zato mnogi opametili pa su stavili kišne gume, oni koji nisu, opet su ostali pri kraju. Najbolju startnu poziciju izborio je domaćin Krešimir Erdec. Do njega je bio Alen Vrdoljak koji se pokazao jako snalažljivim na cestovnim utrkama, a do njega veliko iznenađenje. Goran Gajić, šampion u Supermotu, jako mlad i vrlo nadaren dečko pokazao je u Koprivnici koliko znači imati supermoto sposobnosti na cestovnom motociklu. Goran je na treningu sa zadnjom cestovnom gumom imao sreće jer su se dijelovi staze sušili pa mu je supermoto tehnika omogućila brzu vožnju uz proklizavanje no bilo je pitanje kako će se snaći na kiši i sa kompletno kišnim gumama. U redu iza su bili Boris Zujić koji se nekako oporavio nakon pada na Grobniku i odlućio nastupiti u Koprivnici, te Saša Kranjec kojemu je svaki bod osvojen u Koprivnici jako bitan za prvenstvo. Uslijedio je start i pravo iznenađenje. Alenu Vrdoljaku je pukla poluga mjenjača, a Goran Gajić se katapultirao ispred Krešimira Erdeca i zauzeo vodeću poziciju. Iz drugog reda, Saša kranjec je zauzeo bolju poziciju nad Borisom Zujićem koji je zapeo malo iza Alena. Sve to je pratio Kemo i ostatak ekipe.
 

Veliko iznenađenje – Goran Gajić
 

Prvi krug poredak Gajić, Erdec, Kranjec, Zujić, Kemenović … Gajić je u nevjerojatnom supermoto stilu iz kruga u krug odmicao Erdecu koji je pak odmicao grupi vozača koja se borila za treće mjesto. Bili su to Kranjec, Zujić i Kemenović. Čak 10 krugova je Kranjec trpio nalete Zujića, a Zujić pak nalete Kemenovića no mokra staza i kišni uvjeti koji su stalno maglili vizir, onemogućavali su siguran prolaz. Kranjec je odlično zatvarao svaku moguću rupu tako da Zujić jednostavno nije imao odgovora. Nakon 10 krugova, Kranjec je malo ubrzao i uspio u par navrata stvoriti razmak no Zujić je i na to davao odgovore. Bilo je sve tako dok nisu počeli hvatat vozače zaostale za čitav krug. Svako prolaženje je stvaralo dodatni razmak i tako je Kranjec u zadnjih par krugova napravio neuhvatljivu prenost. No zato je Kemenović iskoristio jednu od prilika i prešao Zujića no Zujić je u zadnjem zavoju vratio. Tako je konačan poredak bio Gajić, Erdec, Kranjec, Zujić i Kemenović. Iza sa krugom zaostatka su bili Grgan, Zrinić, Kezić i Benat. Rušak je na žalost na cestovnim gumama loše prošao i na ulasku u predzadnju šikanu prednja guma nije izdržala pa je Rušak probio šikanu, odsklizo, a motor lupio u zid. Taj zid kao i sve rinzole na stazi treba puno bolje riješiti jer staza je stvarno opasna i da je voženo po suhom, tko zna kako bi to sve izgledalo. U svakom slučaju, Gajić je ušao na velika vrata, Erdec se bez obzira na to što na Grobniku zbog sponzorskih ugovora vozi klasu Superbike i time nema Grobničke bodove, popeo jako visoko u ukupnom poretku, a Kranjec se odlično snašao na mokroj cesti i osvojio jako bitnih 16 bodova. Sve u svemu, ostalo je još tri utrke i borba za prvo mjesto je jako jak napeta.
 

Borba Kranjec – Zujić Drugoplasirani Erdec

 

Rezultati klase 1000 SST

 

Start klase 125 SP

 

U klasi 125SP je bilo jako napeto. Vodila se velika borba za prvo mjesto između Perkušića i Devčića. Jako je mala razlika između ta dva vozača a još je ostalo dovoljno utrka da se do kraja sezone čuda dese u ukupnom poretku.  U Koprivnici je bolje prošao Perkušić no i Devčić je kući otišao sa puno osvojenih bodova za drugo mjesto. Samo da napomenem, borba se vodila do zadnjeg kruga. Iza njih dvoje kroz cilj je prošao Višak, a odma potom Hrg i Kranjec. Sve u svemu, ponovo su mladi pokazali nevjerojatnu volju i sposobnosti na gradskim utrkama.
Sada slijedi jednomjesečna pauza nakon koje 13.08. vidimo na Grobniku na prvenstvu Hrvatske u sklopu Alpe Adria prvenstva. Vidjet ćemo tko se preko ljeta odmarao, a tko se pripremao.

Rezultati klase 125 SP

 

 
Pračenje na forumu : motoplus-web.com ; motori.hr
Slike : fotomoto ; Taubi-moto
Tablica trenutnog poredka u Prvenstvu Hrvatske. Čekaju nas još tri utrke. Dvije na Grobniku gdje veliku prednost imaju Kranjec, Zujić i Kezić i utrka u Oroslavju gdje će se sve odlućivati.
 

 

Share

About Author

admin