Motori i oprema — 07 kolovoza 2016 -

10

Potpuno novi model s kojim je Piaggio ove godine krenuo u pohod na tržište nosi naziv Medley. Zamišljen da ispuni prostor između Libertyja i Beverlyja preuzimajući pri tome najbolje od oba modela, projekt je koji ne može ne uspjeti. Kompaktan i praktičan gradski skuter prihvatljive cijene i „bogatog“ izgleda zasigurno će naći mnogo poklonika.

Dizajn je preuzet od Beverlyja tako da je pri upoznavanju potrebno malo vremena naviknuti se da dobro nam poznata silueta nosi drugi naziv. Stilskoj figuri gotovo je nemoguće naći zamjerku jer Beverly je i dalje mnogima oku najugodniji skuter pa slobodno možemo reći da je sada dobio laganiju te financijski prihvatljiviju izvedbu. Pored dobro poznatih detalja Medley krase još moderna svjetla u LED tehnologiji, prednje i stražnje, nova instrument ploča s kromiranim rubovma, visoki i uži kotači, dvokanalni ABS sustav…

11

Prednosti Medleya ne skrivaju se samo u izgledu, možemo izdvojiti veličinu prtljažnog prostora od preko 36 litara u koji stanu dvije integralne kacige. Vrlo zanimljiv podatak s obzirom da se slične karakteristike mogu pripisati tek mnogo skupljim GT modelima a Medley je opremljen većim kotačima promjera 16“ i 14“. Poput Beverlyja, sjedalo se otvara pritiskom na električni prekidač no moramo i napomenuti da je, iako djeluju identično, sjedalo na Medleyu ipak nešto uže no i dalje dovoljno komotno za vozača i suvozača. Prilikom komentiranja komocije dosta je bitno napomenuti da je Medley zbog postizanja veće čvrstoće okvira žrtvovao ravnu podnicu, prilično bitan faktor mnogim korisnicima gradskih skutera. Sjedalo zajedno s upravljačem izvrsnih „mesnatih“ ručki dirigira uspravan položaj vozača a mjesta ima više nego dovoljno i za koljena visokih vozača.

Odlične vozne karakteristike, dostojne skutera više klase, prvenstveno su uvjetovane težinom Medleya od samo 132 kg. Vrlo lagan i okretan, niskog težišta pojačanog spremnikom goriva smještenom u podnici, Medley se odlikuje stabilnošću i čvrstoćom. Ovjes također zaslužuje riječi pohvale, definitivno pogođenim omjerom potrebne tvrdoće i tražene udobnosti.

21

Medley dolazi u dvije izvedbe odnosno dva agregata, zapremine od 125 i 150 kubičnih centimetara. Slično kao kod Beverlyja 300 i 350, razlika u zapremini na papiru ne djeluje impresivno ali u vožnji je itekako primjetna. Razlog toga leži u razlici okretnog momenta koji na jačem modelu iznosi gotovo 15 živahnih Nm ali se i s manjih 11,5 Nm na 125 ccm može sasvim pristojno voziti.

Medley je opremljen potpuno novim i-get agregatom koji dolazi se sustavom Start&Stop zadovoljavajući time zahtjevne norme regulacije ispušnih plinova. Time je Medley izuzet od dijela davanja u RH što rezultira ukupnom nižom cijenom i benefitom za kupce. Agregat je vodom hlađeni i opremljen elektronskim ubrizgavanjem. Očekivano, od samog pokretanja do viših okretaja, agregat ostaje vrlo tih i uglađen a deklariranu potrošnju od niskih 2,1 na slabijoj i 2,2 litre na jačoj verziji možemo samo pozdraviti. Naravno da je dobar dio uštede zasluga serijskog Start&Stop sustava koji gasi agregat nekoliko sekundi nakon zaustavljanja a vezan je i za senzor nagiba čime ECU optimizira način rada S&S sustava dok u slučaju pada automatski gasi motor. Optimalan rad agregata primjetan je i u produljenim servisnim intervalima koji uključuju promjenu potrošnog materijala svakih 10.000 km dok je kontrola ventila predviđena svakih 20.000 km.

6

Postignutu brzinu potrebno je i kontrolirati a za to se brinu adekvatno dimenzionirane kočnice zadovoljavajućih mogućnosti doziranja a pomaže im dvokanalni ABS koji na Medleyu dolazi u seriji.

Svoju tržišnu vrijednost Medley je odredio cijenom od 26.180 kn odnosno 26.950 kn za jaču verziju. Od dodatne opreme u Piaggio-u se nude niži i viši vjetrobran, kofer, udobnije sjedalo, pokrivač za noge… dok dio tehničkih inovacija pokriva multimedijska platforma koja preko Bluetooth-a pruža mogućnost praćenje svih relevantnih podataka o vožnji na pametnom mobilnom uređaju.

o1

 

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Aprilia Dorsoduro 900

Aprilia Dorsoduro 900

srpanj 31, 2017
Dunlop D213 GP Pro

Dunlop D213 GP Pro

srpanj 05, 2017
Dunlop GP Racer D212!

Dunlop GP Racer D212!

veljača 22, 2017
Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017

About Author

mate