Pirelli SBK Moscow

Osma od kalendarom predviđenih petnaest utrka Superbike prvenstva vozi se slijedećeg vikenda na Moscow Raceway. Nakon prošlogodišnjeg debija, glavni grad Rusije ponovno će ugostiti Superbike karavanu. Da bi i ove godine maksimalno podržali vozače u nastojanjim za što boljim vremenima, Pirellijevi stručnjaci analizirali su prošlogodišnju statistiku:

• Total number of Pirelli tyres brought: 3864

• Number of solutions (dry, intermediate, wet and qualifier only for rear) for the Superbike class: 5 front and 6 rear

• Number of solutions for the Supersport class (dry, intermediate and wet): 4 front and 5 rear

 Number of tyres available for each Superbike rider: 34 front and 36 rear

• Number of tyres available for each Supersport rider: 24 front and 28 rear

• Superbike Best Lap Awards won by Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) in 1’36.729 (Race 1, 13th lap) and Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) in 1’35.794 (Race 2, 10th lap)

• Supersport Best Lap Awards won by: Jules Cluzel (PTR Honda) in 1’38.167 (12th lap)

• Temperature in Race 1: air 18° C, asphalt 18° C

• Temperature in Race 2: air 21° C, asphalt 37° C

• Maximum race speed reached by Pirelli tyres: 317 km/h, Max Biaggi (Aprilia Racing Team) in Race 2 on the 4th lap.

Prošlogodišnje treninge i utku obilježili su brojni padovi iz čega su u Pirelliju izvukli nova iskustva. Utrka je vožena u kolovozu ali je zbog relativno niske temperature podloge i grubog asfalta predviđena SC0 morala biti zamjenjena za SC1 i SC2. Ove godine Pirelli donosi 3365 guma od kojih 1393 za Superbike, 1768 za Supersport i 204 za Cup Of Nations. Svaki Superbike vozač na raspolaganju ima 70 guma, po 35 prednjih i stražnjih, dok je u Supersportu predviđeno 25 prednjih i 27 stražnjih guma. Osim toga, Superbike vozači imaju po 3 solucije prednjih i stražnjih slickova, 2 stražnje kvalifikacijske gume, te po 4 intemediate i 8 wet setova.

Za prednju gumu, kao i na ostalim ovogodišnjim utrkama, Pirelli je izabrao SC1 u varijanti R426 za niže temperature i manje agresivnu podlogu odnosno SC2 u R982, gume predviđene za višu temperaturu. Alternativa je R753 u SC2 za agresivniji asfalt.

Odabir stražnje gume je R1431 u SC1 smjesi, nova guma prvi puta vožena u Imoli, a alternativa je S513 opet u SC1 koja koristi istu smjesu kao SC1 ali je po sredini pojačana.

Ostaje pričekati vikend i vidjeti kakav će posao Pirelli odraditi na 4.070 m dugoj stazi s 10 lijevih i 7 desnih zavoja te dva duga i vrlo brza pravca.

ambience_2

start

 

Prethodni članakKTM RC 390
Sljedeći članakDucati Multistrada Pikes Peak u Zagrebu!