Osma od kalendarom predviđenih petnaest utrka Superbike prvenstva vozi se slijedećeg vikenda na Moscow Raceway. Nakon prošlogodišnjeg debija, glavni grad Rusije ponovno će ugostiti Superbike karavanu. Da bi i ove godine maksimalno podržali vozače u nastojanjim za što boljim vremenima, Pirellijevi stručnjaci analizirali su prošlogodišnju statistiku:
• Total number of Pirelli tyres brought: 3864
• Number of solutions (dry, intermediate, wet and qualifier only for rear) for the Superbike class: 5 front and 6 rear
• Number of solutions for the Supersport class (dry, intermediate and wet): 4 front and 5 rear
Number of tyres available for each Superbike rider: 34 front and 36 rear
• Number of tyres available for each Supersport rider: 24 front and 28 rear
• Superbike Best Lap Awards won by Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) in 1’36.729 (Race 1, 13th lap) and Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) in 1’35.794 (Race 2, 10th lap)
• Supersport Best Lap Awards won by: Jules Cluzel (PTR Honda) in 1’38.167 (12th lap)
• Temperature in Race 1: air 18° C, asphalt 18° C
• Temperature in Race 2: air 21° C, asphalt 37° C
• Maximum race speed reached by Pirelli tyres: 317 km/h, Max Biaggi (Aprilia Racing Team) in Race 2 on the 4th lap.
Prošlogodišnje treninge i utku obilježili su brojni padovi iz čega su u Pirelliju izvukli nova iskustva. Utrka je vožena u kolovozu ali je zbog relativno niske temperature podloge i grubog asfalta predviđena SC0 morala biti zamjenjena za SC1 i SC2. Ove godine Pirelli donosi 3365 guma od kojih 1393 za Superbike, 1768 za Supersport i 204 za Cup Of Nations. Svaki Superbike vozač na raspolaganju ima 70 guma, po 35 prednjih i stražnjih, dok je u Supersportu predviđeno 25 prednjih i 27 stražnjih guma. Osim toga, Superbike vozači imaju po 3 solucije prednjih i stražnjih slickova, 2 stražnje kvalifikacijske gume, te po 4 intemediate i 8 wet setova.
Za prednju gumu, kao i na ostalim ovogodišnjim utrkama, Pirelli je izabrao SC1 u varijanti R426 za niže temperature i manje agresivnu podlogu odnosno SC2 u R982, gume predviđene za višu temperaturu. Alternativa je R753 u SC2 za agresivniji asfalt.
Odabir stražnje gume je R1431 u SC1 smjesi, nova guma prvi puta vožena u Imoli, a alternativa je S513 opet u SC1 koja koristi istu smjesu kao SC1 ali je po sredini pojačana.
Ostaje pričekati vikend i vidjeti kakav će posao Pirelli odraditi na 4.070 m dugoj stazi s 10 lijevih i 7 desnih zavoja te dva duga i vrlo brza pravca.