Cestovne utrke — 01 listopada 2004 -

 

 

Novost u klasi se zvala Dražen Kemenović – Superstock vozač. Isprovociran klupskim podbadanjima i uništenim Kawcem, sjeo je na 125-aka. Sreća da je u okolini bilo ljudi koji su to znali upaliti, jer bi u protivnom, kako su krenuli, poderali  đonove od naguravanja! Na prvom službenom treningu, najbolje vrijeme od Hrvata je postigao jarunski klinac Perkušić, što je izazvalo veliko veselje u njihovom taboru. Konačno ispod magičnih 1.50. U 6. i 9. krugu 1.49,628 i 1.49,783,. U stvari, to vrijeme je logična posljedica kontinuiranih nastupa u Alpe-Adria Cupu, koji se je odvijao tijekom naše ljetne pauze na Češkom Brnu i Mostu, Mađarskom Panonija i Hungaroringu, gdje je TOTAL-ova ekipa skupljala dragocjeno iskustvo i rezultate.
U samo dva izvožena kruga treninga (u 3. zaribao zidni ležaj radilice) 56.-Smiljanec se za dlaku spasio od pada pritiskom ručice kvačila, te zabilježio 2. vrijeme: 1.52,795. No, kvar se nije mogao otkloniti, jer je trebala intervencija tokara ili nova radilica, za koju se nije imalo novaca.
Tihomir Hrg se smijuljio Kemenoviću sa 134 stotinke prednosti na 3. mjestu, sa vremenom:1.53,027. – nakon čega je Kemo zbrisao u Koprivnicu na utakmicu.
Dolenčić – svatovski barjaktar, vjerojatno je bio još pod dojmom mladenke, jer je ostvario 5. vrijeme:1.54,389. Iza njega u povorci, s 3. sek. zaostatka, bio mu je klupski kolega Takač, a slijedio ih je Di Lenardo.
Gledano s pozicije AA Cup-a, prvo vrijeme je postavio Collaut, sa 1.47,706 te Fara i Piani 1.48.122 i 48.124; potom Mađar Juhasz sa 1.48.148, i Borromeo, jednu sekundu ispred našeg Perkušića. Na drugom treningu, vodeći nisu popravili svoja vremena, a  po običaju, eto  i Devčića s drugim vremenom u Hrvata: 1.52,54. Dolenčiću je mlada vjerojatno nešto dobacila, te je i on ubrzao za dobru sekundu i razdvojio križevačke rivale Hrga i Kemenovića. Takač se također popravio za sekundu, a Di Lenardo za četiri sekunde.
 

 

U utrku časti i slave, naši su startali: sa 6. pozicije- Perkušić, 9. -Devčić, na 10. je nedostajao Smiljanec, sa 11. -Hrg, 12. – Dolenčić, 13. – Kemenović, 19. -Takač, 21. – Di Lenardo i sa 24. – Vončina, koji je od Smiljanca posudio auspuh i tako si osigurao nastup u zadnji tren.
Ovaj puta sam odlučio snimiti utrku unutar staze – u trojci. Zavoj u kojem sam osjećao najjači utjecaj gravitacije G-sile, tako što su mi na trenutak popuštali vratni mišići, te sam kacigom udarao u rezervoar motocikla. U stampedu raspoloženih vozača, prvi su u trojku dozujali Talijani: 81- Collaut, 9 – Piani, 15-Fara. Od  naših, kao najbolji sprinteri su istrčali stari maheri: 5-Dolenčić, 49- Hrg i 77-Kemenović, očito je da mladi naraštaji još nisu savladali vještinu bičevanja okretaja motora s ručicom kvačila. Izvana, pored njih je štemao 76- Mazzola, a slijedio ih Slovak Puškar – 3. Potom Perkušić –10, iz zadnjeg reda se probio uvijek eksplozivni Takač – 111, preskočivši 21- Tognona, 27- Borromea i našeg Devčića –71, Poljaka Stoklosu – 65 i ostale.
 

 

Nakon prvog kruga, svaki od vozača počeo je bubnjati svoj ritam. Dolenčić- 5 predvodio je hrvatsku povorku. 77- Kemo je za njim lepršao poput barjaka, a svog klupskog rivala, 49- Hrga, ostavio je u rupi na 1.54.140. Iako s rahitičnom getibom, Perkušić- 10 u jedinici i dvojci prolazi napuštenog Hrga- 49 i Slovaka Puškara- 3. Nakon očajnog starta, Talian 27- Borromeo kreće u potjeru za vodećim zemljacima. Crni Devčić-71 se probija ispred Takača –111, kojem je ponestalo baruta i ostavlja ga da bitku vodi s nesretnim Poljakom Stoklosom –65, koji u 6. krugu pada na izlasku iz dvojke.
U 3. krugu, napaljeni  Borromeo – 27 prestiže hrvatsku staru gardu; Kemu – 77 i Dolenčića –5 , te juri za zemljacima, koji se ne osvrću.  Mađar Juhasz –92 najbrži vozač utrke, u 4. krugu :1.47,768, je jedini od vodećih, koji se je okretao u 7. krugu po leđima i turu, te prepustio borbu Talijanima za prvo mjesto. Slovak Puškar-3 prestiže naš vodeći dvojac u 5.krugu. Kako se nakon drugog kruga  Perkušićeva Aprilia «isprdila», on se hvata u kolo s našim vodećim dvojcem, sa svojim najbržim krugom 1.49,757.     
 

 

 

Drugi dio utrke sam se spustio u rupu, da Vam slikom i slovom dočaram draži tog  ključnog desnog zavoja. Najpoželjnija izlazna putanja je sredina staze, jer Vam omogućuje slobodnije – žešće otvaranje gasa, otvorenije i brže putanje u zavojima koji slijede kroz izlazak iz rupe, te veće konačne brzine do ZG-zavoja.
Dolenčiću se svidjela odlučnost Slovaka, te je s njim odjurio, napustivši društvo Keme – 77 i mladog Perkušića –10. Dalmoša Devčića –71 nisu smetale oscilacije Kemenovića i Perkušića, on je čvrsto držao svoj ritam cjelu utrku od 1.50,409 do1.51,610 i u zadnja dva kruga nadmašio obojicu i zasluženo osvojio drugo mjesto u PH i s tim rezultatom potvrdio naslov Viceprvaka za ovu godinu.
U sredini utrke, nakon 2.-3.kruga, Perkušićeva Aprilia je ponovo počela štekati i kašljati, pa se i pored toga Mislav tresao od neizvjesnosti, hoće li izgubiti na kraju naslov prvaka ili neće. Stara lija Bruno Dolenčić, okrunjena s nekoliko naslova prvaka u raznim klasama, slijedio je Slovaka Puškara u dim i nadmudrio ga u zadnjim centimetrima utrke za dvije stotinke sekunde. Završio kao 6. u A. A- Cupu, pobijedio ovu utrku u PH i tako potvrdio  3. mjesto u poretku za PH. 
 

 

Pobjednik ove utrke Alpe – Adria Cup-a je 81- Andrea Collaut, drugi štemer 76-Angelo Mazzola i treći svirač Giusepe Piani. Svi Talijani.
Tihomir Hrg-49 završio je 5., Kristian Takač 6., Marin Di Lenardo 7. i Ivan Vončina osmi. Kemu bi bilo lakše preskočiti nego obići, ali za to nisam imao petlje; da izgubim naslov prvaka uludo; ponosno je izjavio jarunski klinac Mislav – novi prvak klase 125SP. Konačni birokratski pogled na ovu sezonu možete pogledati u bodovnoj tablici:
 

 

 

Share

About Author