Hrvatski motosport — 15 svibnja 2007 -

Vozači Boris Zujić i Saša Kranjec sa članovima teama.

 

Neočekivane situacije za Suzuki Eurorent Racing Team (SERT) dale su se naslutiti već na Alpe Adria prvenstvu na Hungaroringu krajem travnja ove godine. Antonio Odak, drugi vozač SERT-a, je doživio padove koji su bitno utjecali na njegove odluke oko nastavka natjecanja u PH. Naime, tijekom prve utrke u Alpe Adria prvenstvu, cijeli tim se na kvalifikacijama pokazao kao dobro uvježbana ekipa, no na drugom treningu Antonio Odak pada, a Saša Kranjec umalo izletava na izlasku na ciljnu ravnicu.

Na samoj utrci, nakon lošeg starta, nekoliko krugova oba vozača prate veliku grupu ispred u kojoj su bili i Luigi Aljinović i Krešimir Erdec, no tada Antonio Odak ponovo pada i to direktno ispred Saše Kranjeca koji nakon toga kompletno popušta i kroz cilj prolazi zadnji. Nedugo nakon te utrke, Antonio Odak odustaje od SERT-a.

Tijekom posljednjih nekoliko dana vodili su se i ozbiljni razgovori sa glavnim timskim mehaničarom Taubijem oko reorganizacije tima i nastavka sezone, no Taubi zbog bolesti i drugih privatnih problema, također odustaje od projekta čime SERT gubi glavnog mehaničara na samom startu sezone.

Pošto SERT više ne surađuje sa mehaničarom Taubijem, za osnovnu pripremu oba motocikla pobrinuo se Tomislav Grigić koji je uvoznik Yoshimura trkaće opreme za Hrvatsku. Daljnje servisiranje i održavanje motocikla preuzela je tvrtka Eurorent, a glavni mehaničar tima postao je Davor Mudri. Time bi SERT trebao kvalitetno nastaviti sezonu što je i pokazao jer je već na prvoj utrci voženoj ovog vikenda, Saša Kranjec uspio na novom, još nekompletno podešenom motociklu odvoziti vrijeme 1:33.3 što je samo 0.3 sec sporije od njegovog osobnog rekorda.

Motocikli će se još dorađivati i prilagođavati za utrke, no odvoženo vrijeme je pokazalo da je SERT na pravom putu. Šteta što su se sve te promjene desile baš na početku sezone pa će obojici vozača faliti početni bodovi, no nadamo se da će sve to uspješno nadoknaditi te da ćemo ih puno puta vidjeti na pobjedničkom postolju.

Makar je htio najbolje i angažirao se možda i najviše od svih vozača u PH, Saša Kranjec, ovime je doživio nevjerojatne pehove na samom početku sezone i prisiljen je hitno reorganizirati SERT kako bi mogao što kvalitetnije odvoziti sezonu i postići željene rezultate u Prvenstvu Hrvatske 2007.

No, problemima nije kraj – nakon svega toga slijedi utrka u Bjelovaru. Dekoncentriran i bezvoljan, Saša Kranjec izlazi na kvalifikacijsku utrku i na oba kvalifikacijska treninga odvozi šesto vrijeme, no na startu same utrke iz neobjašnjivih razloga kasno starta i ostaje na svojoj šestoj poziciji dok ostali vozači jure pored njega. Do prvog zavoja uspijeva sustići nekolicinu vozača, no onda u borbi sa Sinišem Kezićem nakon nekoliko krugova, dolazi do uklizavanja u zavoj i pada preko jednog od loše označenog šahta. Zbog gubitka lijeve ručice volana, mora odustati od ove utrke.

Tmurni se oblak nadvio nad SERT-om, no kvaliteta ostatka tima ne zakazuje. Kako je i navedeno, napravljen je plan hitne reorganizacije i SERT nastavlja Prvenstvo Hrvatske obnovljen i sa novim elanom. Tako je SERT ovih dana ušao u pregovore sa Kranjecovim prijateljem i prošlogodišnjim konkurentom Borisom Zujićem, te se njega uključilo u tim kao drugog vozača, čime se zasigurno dobio novi elan i početne probleme pretvorilo u pozitivne rezultate. Boris Zujić je svojim prošlogodišnjim rezultatima pokazao da je odličan i brz vozač, pa bi sasvim sigurno bio veliko pojačanje SERT-u.

Dana 9. svibnja 2007. godine, Boris Zujić je u prostoru Suzuki Eurorenta preuzeo novi Suzuki GSXR K7 i time postao punopravan član SERT-a koji će svojim nastupima sasvim sigurno doprinijeti da Suzuki ove godine ima zapažene rezultate u Prvenstvu Hrvatske.

Već na prvoj Alpe Adrija utrci se vidjelo da tim svojim nastupom i ostalim popratnim sadržajima drži visoke standarde profesionalnog pristupa brzinskom motociklizmu u Hrvatskoj, a kao tim osvojili su treće mjesto ekipno.
 

Kontakt:
Saša Kranjec (099/2818-522)
Vitomir Lučić (098/429-600)
E-mail: [email protected]
Web: www.motori.hr
 
Team pred start utrke na Grobniku.

 

Toni Šegović, manager Eurorenta je predao K7 Borisu Zujiću.

 

Nekad veliki rivali danas zajedno u timu.

 

Saša Kranjec i Boris Zujić

 

Na prvoj Grobničkoj utrci vozaći su za team osvojili 3. mjesto.

 

Oba motora SERT-a su opremljeni Yoshimura trkačom opremom.

 

K7 ispred Motori Grigić Probni stol i Tomislav Grigić

 

Makar je na početku sezone najavljivan veliki šleper, odustajanjem Antonija Odaka iz teama, šleper je otpao no team je uz pomoć tvrtke "Prisma Medija", uvoznika Qualitent šatora, uspio osigurati veliki šator koji će im omogućiti kvalitetnu logistiku i smještaj na svim utrkama.
 

 U boksu je na Alpe Adrija bilo veselo. Radilo se i pripremalo po motorima svaki dan do kasno u noć. Trud se isplatio jer su na start izašla oba motora spremna.
 

 SERT će na svim utrkama prvenstva pratiti atraktivne hostese.
Ovog puta to su bile Ema i Vlatka.
 

 
 
 

Kalendar preostalih natjecanja u kojima će nastupiti SERT.
 

 

 

Share

About Author

admin