Cestovne utrke — 18 rujna 2005 -

Bilo je napeto, u subotu su se na tehničkom pregledu pojavili svi glavni konkurenti i znali su da ih očekuje zadnja utrka ove sezone koja može svašta još promijeniti. U klasi 600 vodeći Zoran Arnautović bez obzira na veliku bodovnu razliku ispred Davora Barukčića, morao je odvoziti jednu od svojih najtežih utrka. Naime Zoran je imao tešku nesreću nedugo i još uvijek ima dosta velike bolove zbog potrgane ključne kosti. Zoki je samo morao završiti utrku no je li sposoban odvoziti 11 krugova, nije znao niti sam.
U klasi 1000 Krešimir Erdec je imao veliku prednost ispred Borisa Zujića, ali ako nešto krene po krivu i ne završi utrku, Zujić ima veliku šansu pobijediti prvenstvo. I Arnautoviću i Erdecu je ova sezona jako bitna. Za Arnautovića ako pobijedi to je pobjeda u debitantnoj godini, a za Erdeca je ovo treća sezona za redom i ako pobijedi osvaja zlatnu kacigu.
Na subotnjem treningu svi su pokazali da su spremni. Arnautović je uspješno kružio na 1:45 i nakon treninga je izjavio kako neće biti problem završiti utrku. Kec je odvozio tek nešto sporije od svog rekorda i sve mu je pasalo. Ostali vozači u obje klase su postavili odlična kvalifikacijska vremena i najavili interesantnu nedjeljnu utrku.
 

U Nedjelju nas je vrijeme poslužilo, makar je tokom jutra bila mokra staza i tek je nekoliko vozača izašlo na worm up, brzo se osušila pa su već prve utrke, one oldtimera, vožene po suhom. Kako smo u uvodu najavili, izvješće Oldtimer utrka, kao i utrka klase 125 i 250 ćemo objaviti naknado. Posvetimo se zato klasama 600 i 1000. Prvo se vozila utrka klase 600. Napomenuli bi da je utrka za prvenstvo Hrvatske vožena u sklopu AlpeAdria prvenstva pa je na stazu izašlo dosta vozača. Naši su u glavnom startali negdje sa sredine. Utrku je od naših poveo Dražen Kemenović iza kojeg su se smjestila braća Barukčić, a negdje pred kraj trenutno vodeći Zoran Arnautović i Zlatko Spahija. Iz kruga u krug Davor Barukčić je pokušavao prijeći Kemenovića i dvojicu vozača za AA. Kada je to konačno ostvario, odvozio je svoj najbrži krug 1:37.777 i postavio novi rekord klase 600 u sezoni 2005. Zoki se odlično držao i usprkos ozljedama, uspijevao je rundati 1:42-1:43. Odlično je u tome što mu se na rep zalijepio Zlatko Spahija koji je tako popravio svoje najbolje vrijeme. Svaka čast svima, priredili su nam odličnu utrku nakon koje je kao prvak Hrvatske izašao Zoran Arnautović. Debitantna godina pa odmah prvak je velika stvar, bravo Zoki !

U klasi 1000 su rekordi padali kao ludi. Negdje je neko izjavio da su Hrvatski vozači počeli voziti ozbiljna vremena. Potvrdili bi to ovdje jer su se dečki u konkurenciji sa najboljim evropskim vozačima držali odlično. Imati 17 vozača od kojih je 5 sa vremenima ispod 1:36, a ostali gotovo svi ispod 1:40 je velika stvar. Druga godina bi u klasi 1000 moglo biti stvarno vatreno. Svi su odlični i svi su pokazali da mogu i bolje nego što voze. Na žalost svi se najviše bore sa financijama i bez obzira na rijetke sponzore poput MigiMota, NovemaNove i ProMota jako teško krpaju kraj sa krajem. Ipak je odvoziti jedno prvenstvo jako veliki trošak. Tko god je pokušao računati odustao je, ali tek kad je vidio da godišnja cifra prelazi brojku 3000 Eura. Nadamo se da je ova godina podigla zainteresiranost za ovu klasu i da će se pronaći potpora koja bi našim dečkima omogućila da nastave interesantnu borbu. Malo sam skrenuo sa teme, pa da se vratim na utrku. Utrku za prvenstvo Hrvatske je poveo Krešimir Erdec i odmah se izdvojio iz skupine. Iza njega je jurio trio Zujić-Kezić-Simonović. Zujića gledamo već drugu sezonu i možemo reći da Zujo polako ali sigurno skida desetinsku po desetinku. No dvojac koji je nakon prvog kruga bio iza je posebno interesantan. Siniša Kezić, već dugo u motosportu, mnogima poznat sa Grobnika iz manjih klasa, kao da vozi ovisno o raspoloženju. Tokom vikenda smo vidjeli svakakva vremena. Od 1:39 i razočarane face pa sve do nevjerojatnih 1:34.849 koje je odvozio u utrci. Aldo Simonović je pak totalno druga priča. Pojavio se početkom godine, sjeo na Suzukija 1000 i počeo trenirati. Doslovce iz dana u dan je skidao svoja vremena tako da je za ovu godinu upravo Aldo napravio najveći pomak. OD vremena preko 1:40 koja je vozio na početku sezone pa do 1:34.026 voženih na utrci. Ako Erdec ostane u klasi stock 1000, prvo bi se mogao sukobiti sa Aldom. Još kad tome dodate da Aldo ima tek 20 godina i da mu je cijela karijera tek u zamahu, možda dobijemo još jednu evropsku zvijezdu poput Lorisa Valjana koji vozi klasu 600. Iz navedenog trojca, utrku su vozili Alen Vrdoljak i Vedran Močibob. Alen je bio nešto bolji na izlasku iz zavoja, dok ga je Vedran bez obzira što oboje voze iste motore, redovito dobivao na ravnici. Na kraju je Vedran ipak bolje uhvatio zadnji zavoj i većom brzinom prošao kroz cilj. Razlika između njih dvoje se upisala u stotinkama.
 

Rezultati klasa 600 Rezultati klasa 1000

 

To bi bilo to, nadamo se da ste pratili prvenstvo, a ako niste, da smo vas barem malo zainteresirali pa ćete ga pratiti iduće godine. Trenutno spremamo predstavljanje svih vozača u klasi 600 i 1000 kako bi još bolje upoznali sve vozače.

Za kraj pogledajte kompletnu tablicu rezultata nakon cijele sezone u klasama 600 i 1000.
 

 

Share

About Author

admin