Putopisi 2005 — 24 listopada 2005 -

15. 08. 2005. ponedjeljak

Taman krenuli na kavu i neki čovjek vidio našu registarsku tablicu na motoru i zaustavio nas, Na kraju se ispostavilo da je on iz Hrvatske, točnije iz Vukovara, i doselio se na Tassos i tu živi već 4 godine sa svojom obitelji. Zove se Saša. Naravno,usljedila je duga zajednička kava.
Danas u kontra smjeru po otoku za Limenariu, Potos i u brda u Theologos. Ništa posebno tamo. Prije vožnje okupali se na plaži kampa i nakon vožnje opet jer je to jedna od najljepših plaža na otoku. Navečer dr.chali loše od girosa koje smo pojeli u Potosu. Samo kratka šetnja kroz Limenas.

16. 08. 2005. utorak

Izmjena ulja

Brza kava i ukrcaj na brod natrag za Kavalu. Kod Suzuki «Roulisa» mijenjamo ulje u motoru i krećemo za Veriu, pa Kosani. Brza cesta i prekrasan kraj. Zativ Grevena,Elefterochrion , Kalambaka i napokon Meteora. Lijep i neobičan krajolik. Smještaj u hotelu u Kalambaki u samom centru,na zadnjem katu,(35 € noćenje za oboje)sa prekrasnim pogledom na stijene!:)

17. 08. 2005. srijeda

Ujutro kavica terasi i razgledavanje Meteora. Hrpa fotografija i puno toga snimljenog u mjestu. Opet pauza za skidanje fotki s memory sticka na CD. To je već drugi put, prvi put je bilo u Istanbulu (do sada oko 400 fotki i tri sata kazeta.). Ali eto problema! Nemožemo otvoriti sic na motoru. Nervoza. Spremili se i krenuli prema prvom mjestu koje ima neki servis. Vrlo brzo u Trikali nalazimo servis gdje nam dvojica (očito maloljetnih delikvenataJ,ali fala Bogu da smo na takve naišli)odglavljuju sic u minuti. Sretni nastavljamo prema Lamii kroz Karditsu. Pa Eleftterochorion, Amfissa i krajnje odredište kamp u Delfima. Kraj kroz koji smo se vozili prelijep je, brdovit sa prekrasnim pogledima i prepun maslina. Čitamo da se područje oko Delfa zove i «more maslina» jer ih ima oko 400 000.
Kamp je i dalje najljepši od svih u kojima smo bili. Ima sve potrebno, uredan i na fenomenalnom mjestu. Pogled na tisuće maslina i more ispod njih i na rubu stijene bazen i terasa restorana gdje večeramo i nakon toga šetnja kroz Delfe.

Meteora Na putu

18. 08. 2005. četvrtak

Prvo slikamo «kamenje», a onda kupujemo vazu koju smo večer prije rezervirali kod Jorgosa koji govori hrvatski, jer je studirao u Sarajevu. Vazu nam šalje poštom kod prijatelja u Austriju.
Opet pakiranje i kroz Iteu, Galaxidion, Eratine, Navpaktos prema mostu na Pelopones.
Prati nas jak vjetar, pa vožnja i nije neki gušt. Bojali smo se kako ćemo preko mosta, ali sve u redu. Napokon vidjeli gotov most koji smo prijašnjih godina gledali kako se gradi. Mostarina 1,60 € za motor, 10 € inače za auto. Poslije mosta autocestom uz obalu do skretanja za Argos, kod samog Korinta. Prvi puta platili cestarinu za motor, ali samo 1 €. Brzo dolazimo u Nafplio (prvi gl. Grad Grčke) i u Assiniju, malo van grada nalazimo kamp (27 €). Nafplio je jedan od ljepših gradova u kojima smo do sada bili pa cijelo veče provodimo tamo. O broju fotografija da i ne govorim.

p.s u kamp dolazimo prekasno i motor nam ostaje van kampa.

Kamp Delfi bazen

Masline Most

19. 08. 2005. petak

Kosmas

Ujutro duga kava uz motore u Nafpliu. Danas nam je predviđeni cilj Monemvasia. Kroz Astros idemo prema Leonidionu, Tu smo već u brdima i stajemo da nešto pojedemo u fast foodu. Nakon toga vožnja kroz planine. Skoro sami na cesti (manastir u stijeni). Dolazimo u prekrasno malo mjesto Kosmas i tu naravno pijemo kavu na trgiću. Kosmas je na 1150 m, a oko njega su Planine visoke 1557 m i 1839 m,a sve to ni 10 km od mora. Nakon Jerakiona skrećemo na bijelu cestu (ipak asfalt) do Aj. Dimitriosa. Put je danas trajao duže nego što smo mislili jer je cesta jako zahtjevna. Kasno poslijepodne stižemo u Monemvasiu i smještamo se u malu sobicu (30 €). Predvečer šetnja kroz staru Monemvasiu (gradić na poluotoku).

Monemvasia unutra Nafplio nocu

20. 08. 2005. subota

Monemvasia ujutro

Rano buđenje i pokret za Neapoli na trajekt za otok Kithiru. Sva sreća da brod kreće pola sata kasnije nego što smo mi mislili, jer je cesta do Neapolija jako spora. Kupujemo karte (20 €) i ukrcavamo se na brod. Za manje od sat vremena stižemo u luku Diakofti (prekrasna plaža i čisto more u luci). Kroz unutrašnjost otoka (bijele kućice sa plavim prozorima) vozimo se do mjesta Kapsali na južnoj obali otoka i tako se smještamo u jedini kamp na otoku. Dok smo složili šator i oprali veš, dr.chala se već upoznao sa nekim Grkom koji isto ima V-strom. Na kraju saznajemo  da je on predsjednik V-strom kluba u Grčkoj i zove se Dimitris. Na karti nam je pokazao mjesta na otoku koja trebamo posjetiti. Upoznaje nas sa svojim prijateljima, još jednim Dimitrisom,  Mariom i Nikosom. Poslijepodne provodimo zajendo na plaži Kaladi. Do nje pristup makadamom. To je za njih normalno,a od tog trena je postalo i nama!:) Večera u unutrašnjosti  otoka u mjestu Mylopotamus. Hrana na Kithiri odlična. Jedemo vrlo raznovrsno, jer imamo osobe koje su domaći i znaju naručiti.:)

21. 08. 2005. nedjelja

Kava u kampu i lagani doručak. Odlazimo sami na vožnju po otoku prema sjeveru. Na samom sjevernom kraju otoka skrećemo na makadam i pokušavamo doći do svjetionika, ali krivo skrećemo i dolazimo do prekrasne plaže. Mene je bilo strah kako ćemo se vratiti po tom makadamu ali sve prolazi bez problema. Nakon kupanja vozimo se u Avlemonas jer nam se dan prije jako svidio. Dr.chala opet tamo nema sreće sa jelom, jer nemaju sardelice, pa se samo kupamo u krasnoj maloj uvalici. Sastanak sa Nikosom i Marijom i odlazak u restoran Filio u Kalamosu na večeru. Tamo nam se pridružuju dva Dimitrisa. Hrana fenomenalna.

NED – Plaza na Kitri NED – Svjetionik

Četvrti tjedan na idućoj stranici