PRAVILNICI — 08 travnja 2008 -

Sastanak su sazvali direktor discipline brzinaca Dean Grbac i predsjednik Sportskog odbora Darko Rogulić. Sastanak je prije svega bio namijenjen predstavljanju novog direktora i novog predsjednika sportskog odbora disciplini. Predstavili su svoje planove, saslušali naše prijedloge, žalbe i pokušali smo pronaći zajednički jezik.

Tema oko kojeg je krenula po meni dosta konstruktivna rasprava je bila usmjerena na povećanje startnina od strane organizatora Alpe Adrija prvenstva na Grobniku, odnosno od AMK „Kvarner“. U kalendaru je vidljivo da su u planu tri utrke na Grobniku u sklopu Alpe Adrija prvenstva, jedna utrka na Hungaroringu i jedna na Panonijaringu. Razlog zašto se ne voze dva Hungaroringa kako je predloženo krajem prošle godine je taj što na Hungaroringu traju radovi, presvlači se nova asvaltna podloga pa staza neće biti gotova na vrijeme.
Svi su svjesni problema oko Panonijaringa no savez će pokušati prisiliti da svi vozači nađu svoje mjesto na startnoj crti, ako ne u glavnoj utrci onda u B-utrci. Kako će se to sve organizirati vidjet ćemo. Uz tih 5 utrka na stazi, u planu je utrka u Križevcima i utrka u Bjelovaru. Problem je taj što će Bjelovar jako teško ispuniti sve sigurnosne norme koje su propisane novim pravilnikom o licenciranju staze. Kod Križevaca je situacija malo drugačija. Ipak su Križevačke utrke bolje pokrivene i u Križevcima bi se trebalo pronaći dovoljno sponzora da se mogu pokriti svi troškovi oko organizacije utrke. Hoće li to Križevčani uspjeti ili ne vidjet ćemo ali ako ne uspiju što nam ostaje. Ostaje nam 5 utrka Alpe Adrija sa startninama od 1000 Kn. E sad dolazimo na pitanje gdje je naše prvenstvo Hrvatske. Što je sa vozačima koji ne žele voziti Alpe Adrija prvenstvo koje je ipak prvenstvo višeg ranga. Što je sa mladim naraštajima. Kako njih odmah poslati na jedan Hungaroring ili slikovito opisano, kako otići u srednju školu bez završene osnovne. To mogu stvarno samo rijetki poput Nerve i Horvata. Potrebno se spustit malo na zemlju, pronaći maksimalno dobro rješenje kako bi se prvenstvo Hrvatske vratilo na Hrvatski rang i time omogućilo svim vozačima koji imaju želje da na što jeftiniji način mogu pristupiti prvenstvu. Niti to nije jeftino, ali mora biti jeftinije od Alpe Adrija utrka.
Prijedlog direktora discipline i predsjednika sportskog odbora je da se pokuša sa organizatorima utrka dogovoriti da daju zasebnu utrku za PH barem na Grobniku i da se ta startnina plaća kao i ostale u PH odnosno 400 a ne 1000 Kn. Hoće li to biti uspješno, za ovu sezonu iskreno sumnjam, no planovi se rade i za iduću.
Osobno ću se kao predstavnik vozača zalagati za to da u koliko se ne može izdvojiti posebna utrka, da se nađe neki drugi organizator ili promotor koji bi mogao u sklopu svojih manifestacija organizirati i PH. Direktno mislim na Motohappeninge. Za one koji se ne sjećaju, utrke za PH su se nekada vozile u sklopu Motohappninga. Jeli to izvedivo i hoće li organizator Happeninga pristat na uvjete i na pravilnike koji će se postaviti od strane saveza i hoće li u cijeloj priči uopće pronaći interes vidjet ćemo. Mi kao vozači ih možemo samo lijepo zamoliti i pokušati uvjeriti da su nam oni jedina nada. Uz Happeninge bi se poradilo na vračanju utrka u Požegu, odnosno savez bi trebao poraditi na pronalaženju organizatora i uređenju staze. Pregovori sa Osijekom su u tijeku pa bi se utrka mogla voziti i na Osječkom Motoringu. Sve u svemu ima mogućnosti. Pitanje je samo hoće li se pronaći klubovi ili promotori organizatori koji bi to izveli.
Sve u svemu cilj je vratiti PH u Hrvatsku.

I za kraj što je izvučeno iz sastanka. Ova godina će se voziti po pravilniku odnosno po objavljenom kalendaru :

1. 10. – 11.05.2008. Rijeka –Grobnik
2. 24. – 25.05.2008. Panoniaring
3. 31. – 01.06.2008. Bjelovar
4. 21. – 22.06.2008. Križevci
5. 19. – 20.07.2008. Rijeka – Grobnik
6. 16. – 17.08.2008. Rijeka – Grobnik
7. 06. – 07.09.2008. Hungaroring

Dakle, za ovu godinu imamo 7 utrka za prvenstvo, novost je da se niti jedna utrka ne odbija.

Također je novost broj vozača u timu. Do sada je broj vozača bio neograničen a bodovala su se samo dvojica. Sad je broj ograničen na 3 vozača u timu, i boduju se sva trojica.

Statnine za gradske utrke su maksimalno 400 Kn a na organizatoru je da ih smanji ili ostavi takve, a za utrke za vrijeme Alpe Adrija je 140 Eura. S napomenom da će vodstvo discipline pokušati dogovoriti zasebnu utrku za PH na Grobniku i automatski startninu od 400 Kn.

Za iduću godinu će se već ove počet pregovarat za kvalitetnije prvenstvo u samoj Hrvatskoj.

Također će se pokušati pronaći zajednički jezik sa promotorima MotoPulsom i Đuro Sportom, organizatorima Happeninga da se dio prvenstva u 2009. vozi pod njihovom organizacijom, a ove godine da jedan od Happeninga bude pozivna utrka za Ph da se vidi kako bi se to organiziralo.

Za sada vozači sve znaju. Znaju kalendar, znaju da se najkasnije do 11.04. moraju prijaviti za utrku na Grobniku, a sve ostalo prepuštamo vodstvu discipline da vidimo što će oni napraviti.

Čuo sam se i sa Luigijem Aljinovićem koji mi je rekao da pustimo ovu novu struju da pokuša odraditi posao. Ima još jako malo vremena i jako puno posla. Neka agresivna smjena i reorganizacija bi urodila samo dodatnim problemima i ništa se ne bi dogodilo osim što bi se zeznulo prvenstvo. Treba pričekati i vidjeti što će se i kako će se odvijati ova sezona kako bi za iduću bili pametniji, a ako nas ova nova garnitura ljudi izigra, u proljeće 2009. je nova izborna skupština za koju se ovaj puta svi moraju dobro pripremiti i argumentirati svoje stavove kako bi uprava i sportski odbor bili izabrani na ispravan način i kako bi konačno barem većina bila zadovoljena. Ove godine smo bili jako daleko od toga.

Iskreno se nadam da u ovim promjenama nećemo izgubiti previše vozača te da u koliko uspije plan da se PH vrati na naše tlo i organizira jeftinije za vozače, da ćemo imati najuspješniju i najbrojniju sezonu. Pošto osobno poznajem mnoge vozače sa motohappeninga i znam da su favoriti za ulazak u PH vjerujem da bi se discipline brzo popunile do zavidne brojke.
 
 

PRAVILNICI :
 
2308Dodatak_pravilnika_2008.pdf
2308Tehnicki_pravilnik_600_1000.pdf
2308Tehnicki_pravilnik_125.pdf
 
 
PRAVILNICI ZA STAZE :
 
2308Pravilnik_za_staze.pdf
2308Pravilnik_za_staze_gradske_utrke.pdf

Share

About Author

admin