Svjetski motosport — 07 rujna 2014 -
07.09.2014. Prema vremenima odvoženim na treningu očekivala se borba između Kawasakija i Aprilije iako je i Ducati sve bolji. Vrlo sličan scenarij kao u MotoGP-s samo s drugim proizvođačima. Melandri je FP3 završio s najboljim vremenom a s prve pozicije je startao Baz. Aprilije su se pokazale dominantnim u prvoj utrci a s obzirom na bodove u ukupnom poretku moglo se očekivati da će Guintoli malo jače stisnuti timskog kolegu Melandrija i uzeti još tih dodatnih pet bodova koji se mogu pokazati kriucijalnim u pokušaju skidanja Sykesa s pozicije vodećeg u ukupnom poretku, ovisno o preostalih pet odnosno četiri utrke.
Drugu utrku je poveo Baz ali to nije dugo trajalo jer se na vrh probio Guintoli, za njim su ga prošli Sykes, Melandri i Davies. Šteta za Giugliana na Ducatiju koji je bio vrlo dobar ali ponovno izletio i odustao. Veća borba se u tim trenutcima događala za peto mjesto kad su Baza napali Rea, Haslam i Laverty koji se pokazao najbržim od te grupe. Guintoli je održavao malu prednost a jedina promjena je bila u Melandrijevom približavanju Sykesu i bilo je pitanje vremena kad će ga proći. Uskoro se to i dogodilo ali je zanimljivo da su obojica smanjivali Guintolijevu prednos a još je pola utrke ostalo do kraja. Davies je ostao dosta daleko iza vodećih i održavao četvrtu poziciju ispred Lavertyja. Četiri kruga prije kraja Melandri prolazi Guintolija te zaključuje i drugu utrku na prvoj poziciji. Razlika između Sykesa i Guintolija smanjila se za devet bodova a kao što smo već prije pisali, šteta što se prekasno uključio u borbu za sami vrh. Slijedeći je na programu Magny Cours početkom listopada.

Marco Melandri: „Nakon pada na drugoj utrci na Laguna Seci bio sam jako razočaran jer sam i tamo mogao ostvariti dvostruku pobjedu. Ovaj je vikend odmah dobro započeo za mene i moj tim i uz vrlo male izmjene na mojoj Apriliji RSV4 danas smo postigli vrlo dobre rezultate. Druga je utrka bila za nijansu teža jer je uz više temperature prianjanje na stazi lošije. Pokušao sam držati konstantni tempo iako nisam bio jako brz na početku utrke, no uspio sam održati tempo i prestizao svoje konkurente. Ovo je za mene bila odlična nedjelja. Sada se mogu nekoliko dana odmarati prije povratka na stazu.“

 

Sylvain Guintoli: „Naš cilj je bio nadoknaditi dio zaostatka iza Toma i to smo uspjeli učiniti. Prošle godine na ovoj stazi nisam vozio dobro pa nisam očekivao da ću se boriti za pobjedu u obje utrke. Dao sam sve od sebe i naporno radio kako bi riješio probleme koje sam imao na treninzima, a danas sam vozio do same granice. Sljedeće kolo održava se na Magny Coursu, stazi koja mi se sviđa i na kojoj mogu računati na potporu francuskih navijača u borbi za naslov prvaka. Uz 100 bodova koje je moguće osvojiti do kraja prvenstva može se svašta dogoditi.“ 

FIM Superbike World Championship - Qualifying
sbk race1-page-001
sbk race2-page-001
03.09.2014. Nakon gotovo dvomjesečne ljetne stanke, SBK prvenstvo nastavlja se slijedećeg vikenda u španjolskom Jerezu. Administrativne odluke poput otkazanih utrka bez zamjenskih termina, zadnja otkazana je ona južnoafrička, uvelike utječu na sam konačni rasplet prvenstva. Time je na neki način najviše “oštećen” Guintoli koji za vodećim Sykesom u ukupnom poretku zaostaje 44 boda a otkazivanjem utrke u Južnoj Africi gubi mogućnost kalkulacije s mogućih dodatnih 50 bodova. Iza njega su Rea i Baz sa zaostatkom od 64 odnosno 72 boda. U igri za prva tri mjesta je i Melandri koji se probudio u drugom dijelu sezone ali uz nekoliko nesretnih situacija za osvajanje naslova prvaka ima samo teoretsku šansu. Naravno, za bilo kakve daljnje kalkulacije trebalo bi pitati i Sykesa koji je na čelu tablice gotovo cijelo prvenstvo te zadnjih pet vikenda, s iznimkom Sepanga, pobjedio barem jednu od dvije utrke. U poretku proizvođača, Aprilija zaostaje za Kawasakijem 24 boda što je više nego dostižno jer Guintoli i Melandri u zadnje vrijeme pokazuju više od Baza.

FIM Superbike World Championship - Qualifying

 

FIM Superbike World Championship - Qualifying

Prošlogodišnji nastup u Jerezu najuspješniji je bio za tada aprilijinog Lavertyja koji je pobjedio u obje utrke no ove godine teško da ćemo gledati sličan scenarij. Laverty je osim bljeska i pobjede u prvoj utrci u Australiji uspio doći do podija još samo u Sepangu.

Od ostalih vijesti, iako nema previše utjecaja na bodovnu situaciju, možemo spomenuti i barem privremeni rasplet trakavice oko Bimota Alstare Team-a o kojem smo već pisali. Naime, zbog problema oko homologacije odnosno broja prodanih motocikala Bimota je udaljena s preostalih utrka. I do sada su Badovini i Iddon smjeli voziti bez mogućnosti skupljanja bodova no kako će se dalje razvijati situacija, ostaje da vidimo.

Po pitanju guma, iz Pirellija javljaju da u Jerez putuju sa četiri prednje i isto toliko stražnjih guma. Osim standardnih SC1 i SC2 u medium i hard izvedbi, tu su još S1699 i T0020. Kvalifikacije će se voziti na supersoft T0223 a u kamionu će po potrebi čekati i Diablo intermediate te kišne gume. Prema prognozi, gotovo da i ne postoji šansa da od tamo budu izvađene.

 

Share

Povezane novosti

WSBK – Lausitzring 2017

WSBK – Lausitzring 2017

kolovoz 19, 2017
MotoGP – Austria 2017

MotoGP – Austria 2017

kolovoz 13, 2017
MotoGP – Brno 2017

MotoGP – Brno 2017

kolovoz 06, 2017
MotoGP – Assen

MotoGP – Assen

lipanj 25, 2017
WSBK Misano 2017

WSBK Misano 2017

lipanj 17, 2017
MotoGP – Mugello 2017

MotoGP – Mugello 2017

lipanj 04, 2017
WSBK – Donington 2017

WSBK – Donington 2017

svibanj 27, 2017

About Author

mate