SBK – Magny Cours 2013

Ovotjedni domaćin Superbikea bila je staza u francuskom Magny-Coursu gdje se nastavila sad već gotovo ustaljena praksa prekida utrka uslijed padova. Prilikom highside-a u 18. krugu Aitchinsonu se zapalio Kawasaki i ostao nasred staze na što sucima nije ostalo drugo nego pokazati crvenu zastavu i tako završiti prvu utrku. Srećom, sve je prošlo bez posljedica. Nakon odličnog starta Guintolija i Sykesa, već u drugom krugu počinju raditi prednost pred ostalima. U petom krugu Laverty prolazi Giugliana dok Melandri ostaje iza njih. Do prekida utrke na vrhu nije bilo promjena pa je Sykes slavio ispred tri Aprilije.

Drugu utrku opet je poveo Sykes, prate ga Laverty i Guintoli a iza njih u drugoj grupi borbu vode Giugliano, Davies i Melandri. U trećem krugu se polako prva trojka odvaja a Sykes radi najbolje vrijeme. Iza njih se stalno mjenjaju pozicije u drugoj grupi da bi nakon nekoliko krugova Melandri napravio grešku i izletio. Vratio se u utrku i završio tek na 7. mjestu i time se dodatno udaljio od vodećih u ukupnom poretku. Sykes se sve više odvaja dok Guintoli i Laverty vode žestoku borbu za 2. mjesto i međusobno se pretječući. Dva kruga prije kraja suci pokazuju bijelu zastavu obzirom da je na dijelovima staze počela kiša. U zadnjem krugu, sad već na mokroj stazi, Guintoli gubi prednji kraj a iza njega odmah i Laverty koji prebrzo dolaze na mokri dio staze, suci prekidaju utrku i uzimaju se razultati prethodnog kruga. U protivnom, moglo se dogoditi da Sykes već sada praktično osvoji prvenstvo.

Sykes je duplom pobjedom dodatno povećao prednost u ukupnom poretku. Sa skupljenih 411 bodova već može malo lakše disati u odnosu na drugoplasiranog Lavertyja sa 374 boda i trećeplasiranog Guintolija koji ima bod manje. Iznenađenja su moguća ali Sykes potpuno drži kontrolu u svojim rukama i samo bi padom mogao ugroziti naslov. Poredak proizvođača je i dalje na strani Aprilije ispred Kawasakija i BMW-a. Slijedeća utrka je u Jerezu, 20.10.2013.

1

2

3

5

 

Magny-Cours – FIM Superbike World Championship – Race 1
1. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 29’38.830
2. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 29’40.976
3. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 29’49.473
4. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 29’54.517
5. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 30’02.403
6. Michele Pirro (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 30’12.678
7. Michel Fabrizio (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 30’16.429
8. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 30’16.733
9. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 30’17.011
10. Lorenzo Lanzi (Mesaroli Transports A.S.) Ducati 1098R 30’30.434
11. David Salom (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 30’33.572
12. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 30’42.272
13. Vincent Philippe (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 30’46.006
14. Fabrizio Lai (MR-Racing) Ducati 1199 Panigale 31’03.680
15. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 31’05.908

 

 

Magny-Cours – FIM Superbike World Championship – Race 2
1. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 34’36.149
2. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34’47.240
3. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34’47.486
4. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 34’59.157
5. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 35’01.873
6. Vincent Philippe (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35’10.911
7. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 35’12.368
8. Toni Elias (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 35’17.106
9. Lorenzo Lanzi (Mesaroli Transports A.S.) Ducati 1098R 35’19.862
10. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 35’29.337
11. David Salom (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35’32.400
12. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35’40.197
13. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35’40.392
14. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35’46.495
15. Fabrizio Lai (MR-Racing) Ducati 1199 Panigale 36’05.590

 

Prethodni članakHusqvarna enduro 2014
Sljedeći članakBMW R1200GS Adventure 2014