Motori i oprema — 30 rujna 2016 -

10s_pers

Nakon zanimljivog druženja sa Sena 10c komunikacijskim uređajem s integriranom kamerom došlo je vrijeme da se vratimo na jednostavniji model kojem je primjena limitirana samo na komunikaciju. Izabrali smo Sena 10S na Bluetooth 4.1 platformi, uređaj koji osim pri putovanjima koristimo i u svakodnevnom prometovanju gradskim ulicama. Radi se o nasljedniku izuzetno popularnog modela SMH-10 koji se sada može pohvaliti dodatnim poboljšanjima i novim funkcijama.

Vizualno 10S izgleda dosta modernije od prethodnika a osim smanjenih dimenzija bez negativnog utjecaja na funkcionalnost u vožnji. Bitno je naglasiti da je novi model 12 mm uži što dodatno utječe na lakoću upravljanja te u konačnici, iako se slažemo da je manje bitno, i na manji otpor zraka. Ukupna težina uređaja uključujući i metalni nosač iznosi 127 g. 10s_product-details_800x480

Doseg je i dalje deklariran na 1,6 km što može varirati na gradskim prometnicama dok na otvorenoj cesti radi bez problema a u komunikaciji može sudjelovati do četiri sudionika koji se mogu priključiti s uređajima drugih proizvođača. Novost na Seni 10S je mogućnost dijeljenja muzike, bilo s nosača zvuka ili novog FM radija s mogućnošću memoriranja deset stanica, za vrijeme razgovora preko interkoma. Isto se odnosi i na korištenje glasovne navigacije po završetku koje se automatski uključuje interkom. Namještanje postavki putem mobilnih telefona, Android ili iPhone, odvija se putem Sena Device managera.

Na kvalitetu i jačinu zvuka već na prethodnom modelu nismo imali primjedbi a onda smo probali 10S. Novi model koristi Sena Advance Noise Control sustav koji blokira zvukove iz okoline dok su sami zvučnici, sada promjera 39 mm, uspjeli su anulirati utjecaj izraženijih visokih tonova i konačno dobili kvalitetan bas. S obzirom da većina klijenata uređaj koristi u najvećem dijelu upravo za slušanje muzike ovu karakteristiku možemo proglasiti među najvažnijima. Kao i jači model 10C opremljen video kamerom, i 10S isprobali smo na testnoj Schubert C3 PRO kacigi kako bi osjećaj bio što intentivniji s obzirom da se radi o jednoj od najtiših putnih kaciga koja već sama po sebi maksimalno prigušuje zvukove iz okoline.

Punjenje potpuno ispražnjene baterije traje oko tri sata nakon čega je deklarirani stand by period iznosi desetak dana. Potrošnja prilično ovisi o načinu upotrebe a kontrolu potrošnje možete pratiti na način da kad LED lampica bljeska četiri puta baterija je puna a kad padne na dva bljeska znači da je u rangu ispod 30% kapaciteta.10s_03

 

 

20160914_194416

Share

Povezane novosti

Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

siječanj 16, 2017
Moto Guzzi California 1400

Moto Guzzi California 1400

siječanj 02, 2017
Yamaha FJR 1300

Yamaha FJR 1300

prosinac 01, 2016
Yamaha TMAX 530 2017

Yamaha TMAX 530 2017

studeni 08, 2016
Ducati Scrambler

Ducati Scrambler

studeni 04, 2016
Moto Guzzi Audace Carbon

Moto Guzzi Audace Carbon

listopad 28, 2016
Yamaha YZF R6 2017

Yamaha YZF R6 2017

listopad 13, 2016

About Author

mate